Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@21:02:44 GMT

دو ترفند کاربردی در گوشی‌های اندروید

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۳۳۹۴۱

دو ترفند کاربردی در گوشی‌های اندروید

به گزارش smallcapnews، بسیار رایج است که دوستان، خانواده یا شریک زندگی شما از شما بخواهند که دستگاه تلفن همراهتان را برای گوش دادن به موسیقی، بازی کردن، سفارش تاکسی و ... از شما بخواهند. این بار قصد داریم یک ترفند باورنکردنی را به شما نشان دهیم تا هیچکس گوشی هوشمند اندروید شما را نگیرد، زیرا زمانی که بخواهند قفل آن را باز کنند، زنگ هشدار قدرتمندی فعال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه نیز به یک روش برای تغییر رمز وای فای اشاره می‌کنیم.

دانلود اپلیکیشن Who touched my phone

لازم به توضیح است که برای انجام این ترفند نیاز به دانلود برنامه "Who touched my phone" خواهد بود، می‌توانید این برنامه را در فروشگاه Google Play Android پیدا کنید. این کاملا رایگان است و نیازی به ثبت نام با اکانت جیمیل یا فیس بوک خود ندارید، فقط یک رمز عبور چهار رقمی ایجاد کنید تا با آن وارد برنامه شوید. علاوه بر این، باید برنامه را فعال کنید تا کار کند.

چگونه وقتی کسی تلفن همراه شما را می‌گیرد، زنگ هشدار را فعال کنیم؟

پس از دانلود برنامه، آن را باز کنید و تمام مجوز‌های لازم را به آن بدهید تا بتواند کار کند. بلافاصله از شما می‌خواهد که یک رمز عبور چهار رقمی ایجاد کنید، آن را یادداشت کرده و روی دکمه "Set Passcode" کلیک کنید. اکنون، در پایین، برگه Do not touch را لمس کنید. در آخر دکمه سبز رنگ پاور را فشار دهید باید قرمز شود.

اکنون فقط باید پیکربندی را بررسی کنید، برای انجام این کار، گوشی خود را قفل کنید و سعی کنید قفل آن را بدون گذاشتن اثر انگشت باز کنید، به سادگی سعی کنید الگوی امنیتی خود را بکشید، رمز عبور یا پین خود را تایپ کنید و تا تلفن به طور خودکار شروع به زنگ زدن کند.

همچنین می‌توانید آهنگ زنگ و حتی تأخیر یا زمانی را که هنگام تلاش برای باز کردن قفل تلفن هوشمند شما به صدا در می‌آید را تغییر دهید. در برگه لمس نکنید، روی نماد چرخ دنده کلیک کنید، آن را در سمت راست بالا قرار دهید، حداکثر ۱۲ بوق و تأخیر را انتخاب کنید. بوق‌ها حداقل می‌تواند ۰ ثانیه و حداکثر ۱۰ ثانیه باشد.

چگونه رمز عبور شبکه وای فای را از طریق گوشی اندروید تغییر دهید؟

"Settings" یا "Configurations" تلفن همراه اندروید خود را وارد کنید. به بخش "Communications" دسترسی بروید. بر روی گزینه "Mobile Hotspot and Tethering" کلیک کنید. در اینجا سوئیچ «موبایل هات اسپات» را فعال کنید، آندروید اعلانی را به شما نشان می‌دهد که به شما می‌گوید Wi-Fi غیرفعال می‌شود و داده‌های تلفن همراه روشن می‌شود، روی غیرفعال کردن ضربه بزنید.

در پایین بخش‌های "نام شبکه" و "رمز عبور" را می‌بینید، در زیر دکمه‌ای به نام «Configurations»، روی آن کلیک کنید. در نهایت رمز عبور شبکه وای فای را که به اشتراک می‌گذارید از گوشی هوشمند خود تغییر دهید، همچنین می‌توانید نام شبکه را ویرایش کنید، فراموش نکنید که تغییرات را ذخیره کنید.

بیشتر بخوانید

برگرداندن پیام‌های حذف شده واتساپ با دو ترفند

 

باشگاه خبرنگاران جوان فضای مجازی دريچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیستم عامل اندروید ترفندهای کاربردی رمز گذاری وای فای کلیک کنید رمز عبور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۳۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | روایت خبرگزاری فارس از ترفند جدید کلاهبرداری از مردم

265 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900216

دیگر خبرها

  • ببینید | روایت خبرگزاری فارس از ترفند جدید کلاهبرداری از مردم
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • جزئیات کامل اندروید ۱۵ چه زمانی منتشر می‌شود؟
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی