Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور صبح امروز در سفر به شهرستان، در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول حضور پیدا کرد و از نزدیک با قسمت‌های مختلف این مرکز آ‌شنا شد. 

مخبر ضمن بازدید از مدیریت اسناد و پژوهش مرکز، کتابخانه و واحد ادبیات، فرهنگی و هنری موزه و دیگر محتوای به نمایش گذاشته در این مرکز، اظهار کرد: بودجه مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس خوزستان سه برابر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی عنوان کرد: استان خوزستان عقب ماندگی زیادی در حوزه‌های مختلف به علت درگیری مستقیم در جنگ تحمیلی دارد و ما موظف هستیم که به این استان نگاه ویژه‌ای داشته باشیم تا بتوانیم این عقب ماندگی‌ها را جبران کنیم.

معاون اول رئیس جمهور گفت: خوزستان دارای بیشترین مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس است که البته روند به رو به رشد و پیشرفت این مراکز به خصوص مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان در اهواز چندان مطلوب نیست و باید در سطح ملی نیز به این پروژه‌ها کمک شایانی شود تا این موزه‌ها بتوانند میزبان خوبی برای زائران راهیان نور سراسر کشور باشند.

انتهای پیام/ی

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون اول رئیس جمهور دزفول دفاع مقدس بودجه فرهنگی راهیان نور فرهنگی و موزه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۳۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند

سیدمحمدعلی حسینی با بیان اینکه اردو‌های شوق زیارت ویژه مددجویان زیارت اولی است گفت: این طرح، یکی از طرح‌های خداپسندانه و فرهنگی کمیته امداد است که طی آن، نیازمندانی که تاکنون به زیارت بارگاه ملکوتی ثامن الحجج مشرف نشده‌اند، در طول سال شناسایی و ساماندهی می‌شوند تا با کمک خیران امکان سفر آنان فراهم شود.

وی بیان کرد: همچنین در سال ۱۴۰۲، تعداد ۱۰ هزار و ۷۰ دانش‌آموز سیستان و بلوچستان، به ویژه دانش‌آموزان کنکوری، در اردو‌های آموزشی از جمله پانسیون‌های مطالعاتی، دوره‌های مشاوره درسی و شغلی حضور پیدا کردند.

معاون فرهنگی و مشاوره کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: فعالیت‌های فرهنگی، کتابخوانی، اردو‌های زیارتی و آموزشی، برگزاری جشنواره‌های تابستانی، رقابت و دوره‌های مهارت آموزی از جمله اقداماتی است که کمیته امداد در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت مددجویان زیرپوشش این نهاد انجام می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • مخبر: مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند
  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه