Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@04:46:46 GMT

واژگونی خودرو مهمانان نوروزی در جاده ساحلی دیر - بردخون

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۳۴۱۰۷

واژگونی خودرو مهمانان نوروزی در جاده ساحلی دیر - بردخون

حسین ناظمیان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ساعت ۱۰و ۵۴ دقیقه یک مورد واژگونی خودرو در جاده ساحلی به مرکز پیام فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان دیّراطلاع داده شد که بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس از پایگاه فوریت‌های پزشکی بردخون و دروداحمد به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: واژگونی خودرو در جاده ساحلی روبروی روستای شیبرم اتفاق افتاد که کارشناسان فوریت‌های پزشکی پس از ارائه خدمات اولیه درمانی به ۴ مصدوم که از مهمانان نوروزی بودند به بیمارستان امام هادی (ع) دیر منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیّر ادامه داد: مصدومین یک آقای ۴۵ ساله و یک خانم ۲۷ ساله به همراه دو فرزند پسر ۴ و ۱۲ ساله بودند که از ناحیه سر و صورت دچار صدمه شدند.

کد خبر 5452008

منبع: مهر

کلیدواژه: واژگونی خودرو شهرستان دیر مسافران نوروزی بوشهر نوروز ویروس کرونا کرمانشاه نوروز 1401 مسافران نوروزی نیمه شعبان بارش برف عید نوروز آمار کرونا گردشگری اردوهای راهیان نور سفرهای نوروزی خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۴۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: سقوط کمد در شهرستان قائمشهر موجب مرگ کودک ۷ ساله شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قائمشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی مازندران، علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران اظهار داشت: حادثه غم انگیز در منزل مسکونی در  شهرستان قائمشهر رخ داد و پسر 7 ساله  خانواده که برای برداشتن اسباب بازی در کمد تلاش می‌کرد سقوط کمد باعث مرگ وی شد.

وی به خانواده‌ها توصیه کرد که اگر فرزندان خردسال در خانه دارند تلویزیون و مبلمان، قفسه کتاب و کمد را محکم به دیوار بچسبانند و وسایلی مانند اسباب‌ بازی‌ها و خوراکی ‌ها و کنترل دستگاه‌ها را در جایی که بچه ‌ها وسوسه می‌شوند بالا بروند تا به آنها برسند، نگهداری نکنند.

عباسی ادامه داد: اقلام سنگین ‌تر را بهتر است در قفسه‌ها و کشوهای پایین ‌تر نگهداری کنید تا احتمال واژگونی کمدها کاهش یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند
  • واژگونی خودرو سواری در شهرستان اردل
  • واژگونی تیبا در محور مورچه خورت با ۵ فوتی و مصدوم
  • مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ۲۰۶
  • مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد
  • واژگونی خودرو دنا ۶ مصدوم در جاده ساروق به خنداب برجا گذاشت
  • واژگونی کوئیک در جاده بهاباد-یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی کوئیک در جاده مهاباد - یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف ۲ خودرو در آزادراه امیرکبیر با ۷ فوتی و مصدوم