Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی رحلت آیت‌الله محمدی ری‌شهری را تسلیت گفت و تأکید کرد: آن مرحوم در بزنگاه‌های پُرمخاطره نظام اسلامی را یاری رساند.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در این پیام با ابراز تأسف و تأثر از درگذشت عالم مجاهد و گرانقدر، آیت‌الله حاج شیخ محمد محمدی ری‌شهری تصریح کرد: آن مرحوم در کنار انس دائمی با قرآن و روایات اهل بیت (علیهم السلام) و ترویج آن گوهرهای گران‌بها، در میدان عمل همواره با انقلاب اسلامی همراهی کرد و در بزنگاه‌های پُرمخاطره، نظام اسلامی را یاری رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه آیت‌الله ری‌شهری در مجلس خبرگان رهبری، وزارت اطلاعات و سایر سنگرها منشأ خدمات ارزنده فراوانی بود، رحلت این عالم وارسته را به محضر رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و حوزه‌های علمیه و به ویژه اعضای بیت آن مرحوم و دیگر بازماندگان و ارادتمندانش تسلیت گفته و علو درجات وی را از خداوند متعال مسألت کرد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین راهنمای سفر نوروزی قیمت مجمع تشخیص مصلحت نظام انقلاب اسلامی آیت الله ری شهری مشرق آیت الله صادق آملی لاریجانی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت آیت الله ری شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۴۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از حال و هوای منزل سیدحسین خمینی بعد از فوت مادرش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون با حضور در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی این ضایعه را به وی و اعضای بیت امام خمینی تسلیت گفتند.

آنگونه که جماران روایت کرده، مرحوم معصومه حائری نوه مرحوم حضرت آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری یزدی (ره)، موسسه حوزه علمیه قم و فرزند مرحوم آیت الله شیخ مرتضی حائری یزدی صبح دیروز پس از طی دوره ای بیماری در گذشت.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900046

دیگر خبرها

  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • تصاویری متفاوت از سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش
  • وضعیت منـزل سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش را ببینید | تصویـر
  • تصاویری از حال و هوای منزل سیدحسین خمینی بعد از فوت مادرش
  • چرا اوضاع مالی اهل علم خوب نیست؟
  • متدینین در مسئله عفاف و حجاب، منطقی بحث کنید
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد