Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته سرهنگ علی احمد شاوردی، پلیس راهور در ایام نوروز ۱۴۰۱ در راستای افزایش خدمت رسانی به مسافران نوروزی ۲۶ دستگاه تیم خودرویی و موتوری را بکارگرفته است.

او می گوید: در این ایام، نیرو‌های پلیس راهور در آماده باش کامل بسر می‌برند تا به مردم خدمت رسانی کنند.

رئیس پلیس راهور استان ایلام گفت: تخلفات رانندگی در این ایام توسط دوربین‌های نظارتی، پلاک خوان و خودرو‌های ثبت تخلفات رانندگی ثبت، و با رانندگانی که در این ایام تخلفات حادثه ساز مانند سبقت غیر مجاز، سرعت غیر مجاز داشته باشند برخورد قاطع و بدون اغماض خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی از رانندگان خواست، حتما با سرعت مطمئنه و مجاز تردد کنند و از عجله و شتاب بی مورداکیدا خودداری شود و با ماموران پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند کنند تا شاهد وقوع تصادفات وحوادث ترافیکی تلخ و ناگوار نباشیم.

 به گفته سرهنگ شاوردی: امسال پلیس راهور ناجا طرح تقدیر از رانندگان فاقد تخلف و تصادف در طرح نوروزی و قرعه کشی و اختصاص ۶ دستگاه سواری تارا و شاهین و ۳۰ دستگاه موتورسیکلت برقی را به عنوان جوایز رانندگان منضبط در دستور کار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایام نوروز راهنمایی و رانندگی پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۴۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئویی از کنایه سنگین پلیس به اکثر رانندگان ایرانی

به راننده‌ها میگیم چرا موقع تغییر مسیر راهنما نمیزنید؛ میگن، چون برق زیاد مصرف میشه!   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گره اندر گره
  • آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس
  • استخدام ۲۰۲ نفر نیروی در دهیاری‌های استان بوشهر
  • ویدئویی از کنایه سنگین پلیس به اکثر رانندگان ایرانی
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می آید
  • ۵۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • بسیج امکانات برای جمع آوری و انتقال گندم کشاورزان خوزستان
  • ضرورت نظارت بر دوربین‌های راهنمایی و رانندگی
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید