Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با ارسال پیامی درگذشت آیت الله محمدی ری شهری نماینده ولی فقیه و تولیت استان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله واناالیه راجعون

خبرارتحال مجاهدنستوه، عالم انقلابی، یاردیرین امام(ره) و مقام معظم رهبری، آیت الله محمدی ری شهری، موجب تاثر و تاسف عمیق اینجانب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
آن روحانی متقی وخدوم همواره درعرصه های گوناگون علمی، سیاسی، اجتماعی و دفاع از مرزهای امنیتی نظام مقدس جمهوری اسلامی حاضر بود و در اعتلای اعتقادی و اخلاقی جامعه اسلامی از طریق احادیث نبی مکرم اسلام (صلی الله علیه وآله وسلم) و ائمه اطهار ( علیهم السلام) تلاشی وصف ناپذیر داشت وباتمام توان واخلاص به اسلام ومسلمین خدمت  ‌کرد.

اینجانب رحلت اندوهناک آن مرد خدا را به محضر شریف مقام معظم رهبری مدظله العالی، علمای اسلام، شاگردان وعلاقمندان، خصوصاً خانواده و فرزندان محترم و سایر بازماندگان و ارادتمندان ایشان تسلیت می گویم وبرایشان ازدرگاه الهی صبر مسألت می کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آیت الله ری شهری پيام تسليت حجت الاسلام شهریاری مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۴۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، محمدعلی اسکندری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تاشکند در این دیدار گفت: جمهوری اسلامی ایران تردیدی در صیانت از ارزش های اسلامی نداشته و ایثارگرانه در خط مقدم دفاع از اسلام و مسلمانان بوده است.

وی افزود: فتنه انگیزی، اختلاف افکنی و انشقاق در جهان اسلام، از برنامه های راهبردی آمریکا و اسرائیل بوده و آنها هیچ وقت خیرخواه ملت های مسلمان نبوده و نخواهند بود. حال آنکه تقریب مذاهب، همواره با جدیت توسط جمهوری اسلامی ایران، پیگیری و اجرایی شده است.

نورالدین خالق نظراف مفتی اعظم ازبکستان نیز ضمن مثبت ارزیابی کردن روند مناسبات دوجانبه میانه در تمامی زمینه ها گفت: دین، فرهنگ و اشتراکات ازبکستان و ایران، عاملی مهم برای تعمیق مناسبات دو طرف است.

وی افزود: با توجه به توانمندی های جمهوری اسلامی ایران در حوزه نسخ خطی زبان فارسی، از همکاری در زمینه تحقیقات قرآنی و نسخ خطی قرآنی استقبال می کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • شبکه خیریه‌ها و خیران خارج از کشور ایجاد می‌شود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است