Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@23:26:19 GMT

تهرانی‌ها منتظر توفان عصرگاهی باشند

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۳۴۳۸۹

تهرانی‌ها منتظر توفان عصرگاهی باشند

رئیس سازمان مدیریت بحران تهران از وقوع یک توفان دیگر تا نیم ساعت آینده در جنوب تهران خبر داد و خسارات توفان قبلی را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، علی نصیری رئیس سازمان پیش گیری و مدیریت بحران شهر تهران در گفتگو با شبکه خبر اعلام کرد: ساعت ۱۵:۲۰ باد شدیدی وارد تهران شد و وزش آن ۱۵ دقیقه طول کشید.

وی افزود: در برخی نقاط تهران مانند خیابان ولیعصر تعداد اندکی درخت شکسته و بر روی خودروها افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصیری تصریح کرد: سه درخت بر روی خودروهای سمند، ۲۰۶ و برلیانس سقوط کرده اند اما خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.

وی با اشاره به اینکه یک تیر چراغ برق هم سقوط کرده است گفت: بر اساس پیش بینی‌ها در روزهای آینده هم در تهران وزش باد را داریم البته برای تهران سیلاب پیش بینی نشده است.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: تا نیم ساعت آینده طوفان دیگری در راه تهران است که ضعیف‌تر از طوفان قبلی است. این طوفان از جنوب غرب وارد تهران شده و به سمت ورامین و سمنان عبور می‌کند. البته توان این طوفان ۵۰ کیلومتر بر ثانیه تخمین زده شده، این در حالی است که سرعت طوفان قبلی ۷۰ کیلومتر در ثانیه بود.

وی در پایان گفت: برای امشب رگبار و تگرگ و در مناطق شمالی، صاعقه و وزش باد پیش بینی می‌شود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین راهنمای سفر نوروزی قیمت صاعقه سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران طوفان خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۴۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دومین دوره مسابقه سرود «هم‌سُرا» به مناسبت گرامیداشت ایام ولایت حضرت علی (ع) با هدف راه‌اندازی گروه سرود نوجوانان فرهنگسراها، خلق اثر هنری ماندگار و کشف و پرورش استعداد‌های نوجوانان در فرهنگسرا‌های شهر تهران برگزار می‌شود.

نوجوانان علاقه‌مند برای شرکت در این مسابقه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نزدیکترین فرهنگسرای محل سکونت خود یا درگاه رسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی farhangsara.ir مراجعه کنند.

در این دوره از مسابقات، رقابت در دو بخش گروه سرود ثابت فرهنگسرا (متشکل از نوجوانان مقطع اول یا دوم متوسطه با اعضای ثابت برای رقابت در این مسابقه) و گروه سرود حرفه‌ای فرهنگسرا (متشکل از گروه‌های شرکت‌کننده مدعو) برگزار می‌شود و فرهنگسرا‌ها فرصت دارند تا ۲۰ اردیبهشت گروه‌های سرود را به دبیرخانه معرفی کنند.

دیگر خبرها

  • قتل خشن دو برادر تهرانی با وینچستر در نمایشگاه خودرو
  • صادرات دست آفریده‌های بانوان تهرانی
  • طوفان لحظه‌ای، رگبار و رعدوبرق آسمان اصفهان را فرامی‌گیرد / کاهش ۶ درجه‌ای دما
  • هشدار هواشناسی به تهرانی‌ها/ جزئیات پیش بینی هواشناسی
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • تهرانی‌ها منتظر باران باشند
  • ۷۷ درصد از مستاجران تهرانی موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند
  • آسمان عراق نارنجی شد | ویدئو
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • خبر جدید از لایحه حجاب/ رئیس کمیسیون قضایی مجلس: منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم