Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، داود فهیم راد رئیس بهزیستی شهرستان شهریار ضمن تبریک سال نو عنوان کرد: پایگاه خدمات اجتماعی اورژانس اجتماعی بهزیستی شهریار در ایام نوروز در محل میدان نماز این شهرستان در زمینه‌های مشاوره‌های اجتماعی همچون همسر آزاری، اختلافات خانوادگی، طلاق، کودک آزاری به مسافران نوروزی جهت کاهش آسیبها خدمات ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود؛ در کنار پایگاه اجتماعی یک‌دستگاه ون ـ مربوط به خط ۱۲۳ ـ قرار دارد که کار رسیدگی و انتقال مراجعه‌کنندگان و آسیب‌دیدگان اجتماعی را به مرکز اورژانس اجتماعی بر عهده دارد.

رئیس بهزیستی بیان داشت : کارشناسان و خودروی اورژانس ۱۲۳  در راستای اطلاع رسانی و آگاه سازی مسافرین ،آحاد جامعه و جهت  ارائه مشاوره به هموطنان ومسافران گرامی در محل های تعیین شده استقرار پیدا کردند. 

فهیم راد گفت: اداره بهزیستی باستاد نوروزی وپایگاههای هلال احمر، نیروی انتظامی وسایر ارگانها  همکاری و تعامل خوبی دارد.

برچسب‌ها مسافرین نوروزی شهر تهران شهرستان شهریار نوروز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسافرین نوروزی شهر تهران شهرستان شهریار مسافرین نوروزی شهر تهران شهرستان شهریار نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۴۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش معادن شهرستان تفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مهدی زارع خورمیزی، گفت: کارشناسان به صورت منظم کلیه معادن موجود درحوزه شهرستان را پایش کرده و در صورت عدم رعایت الزامات زیست محیطی اخطار‌های لازم به متولیان معادن ارائه می‌دهند. 
مهدی زارع خورمیزی افزود: فعالیت تمامی معدن فعال به صورت منظم توسط کارشناسان محیط زیست رصد می‌شود. 
وی با بیان اینکه فعالیت‌های معدنی یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست است، ادامه داد: متولیان معادن به منظور کاهش تبعات فعالیت معدنی خود باید الزامات زیست محیطی را رعایت کنند تا از تهدیدات و تخریب بیش از حد طبیعت جلوگیری شود.

دیگر خبرها

  • پایش معادن شهرستان تفت
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • کشف وتوقیف ۲۲ بسته نوشابه انرژی زا قاچاق در ورزنه
  • کاهش ۶.۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر به دادگستری
  • سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود
  • بهزیستی چه خدماتی به «خانواده‌های دارای فرزند چندقلو» می دهد؟
  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر