Web Analytics Made Easy - Statcounter

شماری از خانواده‌‌های استادان متوفی و استادان متقاعد دانشگاه کابل و تعلیم و تربیت می‌گویند که طالبان به آنان به‌صورت کتبی و شفاهی اخطار داده‌اند تا هرچه عاجل ساختمان‌هایی را که حکومت پیشین به آنان داده بود، تخلیه کنند.

این ساختمان‌ها برای استاد‌های متقاعد و متوفی از سوی حکومت قبلی داده‌شده بود ولی اکنون طالبان می‌خواهند ‌این خانه‌ها را به جنگجویان‌‌شان بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طالبان گفته‌اند که شما دیگر مستحق این خانه‌ها نیستید چون صاحب‌های این خانه‌ها اکنون استاد برحال نیستند و یا هم متوفی اند.

آنان از برخورد خشونت‌آمیز طالبان و بی‌مسوولیتی مقام‌ها‌ی طالبان شکایت کرده می‌گویند: «این است پاداش ۵۰ سال خدمت به وطن، اکنون که ما نان به خوردن نداریم طالبان ما را با خشونت وادار به تخلیه خانه‌هایمان کردند». 

بعد از مراجعه و داد‌خواهی مکرر، طالبان به آنان گفته‌اند: «طالبان با کسی شوخی ندارد دو روز وقت دارید خانه‌ها را تخلیه کنید در غیر آن از خشونت کار می‌گیریم».

طالبان شماری از این خانه‌ها را قفل زده‌اند. ساکنان این ساختمان‌ها تصریح می‌کنند که چندین‌بار به وزارت تحصیلات و دیگر ارگان‌های طالبان مراجعه کرده‌اند اما کسی حاضر به پاسخ‌گویی و دیدن آنان نیست.

این در حالیست که طالبان در دور نخست حکومتشان نیز ساختمان‌های مذکور را تخلیه کرده و به‌جای آن مدرسه ساخته بودند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طالبان دانشگاه کابل خانه ها ساختمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۴۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه بعد از فوت متوفی، از دارایی کامل او باخبر شویم؟! + فیلم

یک کارشناس حقوقی در برنامه به خانه برمی‌گردیم درباره اینکه چگونه بعد از فوت متوفی از دارایی های کامل وی باخبر شویم گفت: با دادخواست تحریر ترکه به شورای حل اختلاف آنجا استعلام‌ها انجام می‌شود و اموالی که سند رسمی داشته باشد مانند ملک ها، ماشین‌ها و حساب بانکی استعلام آنها می‌آید ولی اگر سند نداشته باشند و وکالتی خریداری شده باشد باید تحقیقات میدانی شود و راه دیگری برای اخذ استعلام آنها وجود ندارد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • جمهوری آذربایجان قصد دارد املاک دولتی ایران در باکو را مصادره کند
  • کابل خطاب به مسکو: حکومت افغانستان فراگیر است
  • ادعای اقدام علیه املاک دولت ایران؛ باکو قصد مصادره اموال کرده است؟
  • چگونه بعد از فوت متوفی، از دارایی کامل او باخبر شویم؟! + فیلم
  • قزاقستان: کشورهای مختلف به برقراری روابط با کابل تمایل دارند
  • بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو تخلیه شد
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • دیپلمات افغان: جهان به سمت تعامل با کابل پیش می‌رود
  • دیدار رایزن فرهنگی ایران با معاون سیاسی طالبان 
  • گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد