Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از خبرگزاری رویترز، این سه اتحادیه کامیون‌داران پس از اینکه بسته حمایتی ۵۰۰ میلیون یورویی دولت ارائه شده در روز دوشنبه را مبهم خوانده و برای جبران افزایش قیمت گازوئیل کافی ندانستند، تصمیم گرفتند به اعتصاب بپیوندند.

هزینه‌های بالای انرژی که با عملیات روسیه به اوکراین تشدید شده، افزایش عمومی قیمت‌ها را به دنبال داشته و تهدیدی برای کند کردن بهبود شرایط اقتصادی پس از همه‌گیری و ایجاد نارضایتی اجتماعی در بسیاری از کشورها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سه اتحادیه در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند: «طرح دولت که قرار است در ۲۹ مارس تصویب شود، مشخص نمی‌کند که شامل چه چیزی، چگونه کار می‌کند و مهم‌تر از آن، چه مقدار کمک به هر کامیون‌دار خواهد رسید.»

در مواجهه با خطر فزاینده کمبود، راکل سانچس، وزیر حمل و نقل روز سه‌شنبه گفت که دولت در حال بررسی کاهش عمومی قیمت سوخت است.

این سه اتحادیه به گروهی از رانندگان کامیون و صاحبان کامیون‌های کوچک ملحق شدند که خود را پلتفرم دفاع از حمل‌ونقل می‌نامند و از ۱۴ مارس (۲۳ اسفند) اعتصاب کرده و خواستار کاهش مالیات‌ها و مقررات سبک‌تر شدند و گفته‌اند که در معرض خطر کلی ورشکستگی هستند.

هفته اول اعتصاب باعث اختلال در زنجیره تامین در چندین صنعت و کمبود اپیزودیک برخی محصولات تازه مانند تخم‌مرغ و برخی اقلام لبنیات شد.

لحظه به لحظه با آخرین گزارش‌ها و تصاویر جنگ روسیه - اوکراین

کارملو گونسالس، رئیس انجمن تجاری اصلی حمل‌ونقل اسپانیا گفت که این کشور ممکن است اواخر این هفته تعطیل شود، زیرا ۶۰ درصد از رانندگان در برخی مناطق از خدمات‌رسانی خارج شده‌اند.

مقامات ارشد دولتی ابتدا اعتراض‌ها را رد کردند و گفتند که این پلتفرم که عمدتا از طریق رسانه‌های اجتماعی سازماندهی شده بود، فاقد نمایندگی بوده است، سپس افزودند که اعضای آن با گروه‌های راست افراطی مرتبط هستند. با این حال این پلتفرم گفته که غیرحزبی است.

کد خبر 665748 برچسب‌ها اسپانیا سوخت سوخت - گازوئیل روسیه - اوکراین روسیه اوکراین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اسپانیا سوخت سوخت گازوئیل روسیه اوکراین روسیه اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۴۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسپانیا ارسال مهمات به اوکراین را تائید کرد

روز جمعه وزارت دفاع اسپانیا تایید کرد که موشک‌های پاتریوت را به کی یف ارسال کرده و همچنین از تحویل خودرو‌های زرهی و تانک‌های لئوپارد خبر داد.

بنابر گزارش آر تی، بر اساس بیانیه منتشر شده از سوی وزارت دفاع اسپانیا، مارگاریتا روبلز، وزیر دفاع این کشور در یک جلسه ارسال سامانه‌های موشکی پاتریوت را تایید و اعلام کرد قرار است آن‌ها تا چهار روز آینده وارد اوکراین شوند.

در این بیانیه آمده است که اسپانیا قصد دارد طی دو ماه آینده مسلسل‌های سبک و سنگین، خودرو‌های لجستیکی، نفربر‌های زرهی، سلاح‌های ضد تانک و توپ‌های خودکششی ارسال کند.

وزیر دفاع در ادامه گفت که مقدمات ارسال تعدادی تانک جنگی جدید لئوپارد برای انتقال به اوکراین بر اساس برنامه پیش می‌رود و اولین واحد‌ها تا پایان ژوئن آماده خواهند شد.

روبلز همچنین اعلام کرد که در چند ماه آینده مهمات ۱۵۵ و ۱۲۰ میلی متری به اوکراین تحویل خواهد شد.

پیش از این روزنامه «پیس» به نقل از منابع دولتی گزارش داده بود که اسپانیا تحت فشار ناتو و اتحادیه اروپا با تامین موشک‌های پاتریوت اوکراین موافقت کرده است.

اسپانیا دارای چهار پاتریوت است که یکی از آنها در ترکیه به عنوان بخشی از ماموریت ناتو برای محافظت از حریم هوایی ترکیه در برابر موشک‌هایی که احتمالا از تروریست‌های سوری پرتاب می‌شوند، مستقر است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • اسپانیا ارسال مهمات به اوکراین را تائید کرد
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی/ تهدید روسیه به نابود کردن تسلیحات هسته ای آمریکا در لهستان
  • مکرون: اروپا در حال مردن است
  • اسپانیا موشک‌های پاتریوت به اوکراین می‌فرستد
  • وانگ یی: آمریکا به سیاست غلط بر حذر داشتن چین ادامه می‌دهد
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • ۶۰ میلیارد دلاری آمریکا، جنگ اوکراین را به کدام سو می برد؟
  • 60 میلیارد دلاری آمریکا، جنگ اوکراین را به کدام سو می برد؟