Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مسیر پائولو دیبالا و یوونتوس در تابستان و با اتمام قرارداد این بازیکن، از هم جدا می شود.
به گزارش آریا، پائولو دیبالا، وینگر آرژانتینی یوونتوس قصد پذیرفتن پیشنهاد جدید این باشگاه که کمتر از توافق قبلی است را ندارد. به نقل از فابریتزیو رومانو، هیئت مدیره یوونتوس به همراه نایب رئیس این باشگاه، پاول ندود امروز جلسه ای با مدیر برنامه دیبالا، خورخه آنتون داشتند تا برای تمدید قرارداد دیبالا که در تابستان بازیکن آزاد خواهد بود، به توافق برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوونتوس در این جلسه که دو ساعت طول کشید، پیشنهاد جدیدی برای تمدید قرارداد دیبالا ارائه کرد که کمتر از توافق قبلی طرفین در ماه اکتبر است. 
توافق قبلی دیبالا و یوونتوس، قراردادی تا 2026 با دستمزد سالانه 8 میلیون یورو به علاوه 2 میلیون یورو پاداش بود. پائولو دیبالا قصد پذیرفتن پیشنهاد جدید یوونتوس را تحت شرایط کنونی ندارد. در نتیجه در تابستان با اتمام قراردادش به عنوان بازیکن آزاد از یوونتوس جدا خواهد شد. پائولو دیبالا از این که یوونتوس پیشنهاد خود را تغییر داده ناراحت و ناراضی است. او حال مذاکره با سایر باشگاه ها را آغاز خواهد کرد.
حال مائوریتزیو آریوابنه مدیر اجرایی باشگاه یوونتوس در مصاحبه‌ای ضمن رد اخبار مربوط به ارائه پیشنهاد کمتر در این جلسه به دیبالا، خبر از تمدید نشدن قرارداد این بازیکن داد. آریوابنه در اینباره گفت: این یک دیدار دوستانه، شفاف و محترمانه بود. ما رویکرد بسیار صمیمانه‌ای داشتیم. با ولاهوویچ، پائولو دیگر در مرکز پروژه ما حضور ندارد. با ورود دوشان، ساختار فنی تیم و پروژه یوونتوس دستخوش تغییراتی شده است. بخشی از این تغییرات مربوط به قرارداد دیبالا است که تمدید نمی‌شود. برای ما آسان نبود که یک پیشنهاد کاهش یافته بدهیم زیرا این بی احترامی نسبت به پائولو بود؛ او هفت سال را در این باشگاه سپری کرده است. هیچکس به توانایی‌های فنی دیبالا شکی ندارد اما ملاحظات دیگری مانند مدت قرارداد و جنبه اقتصادی آن وجود داشت و در نهایت ما این تصمیم را گرفتیم. لازم به ذکر است است که مدیران یوونتوس به ضرر این باشگاه تصمیمی نمی‌گیرند، بلکه همه تصمیمات در راستای منافع یوونتوس هستند.
قرارداد پائولو دیبالا در پایان فصل با باشگاه یوونتوس به اتمام می‌رسد و آخرین جلسه بین مدیر برنامه او و باشگاه مبنی بر تمدید قرارداد نیز بی‌ نتیجه ماند. در خارج از ایتالیا، باشگاه‌هایی مانند بارسلونا و تاتنهام مشتاق جذب دیبالا هستند و البته اینتر نیز یکی از مشتریان جدی این ستاره خلاق محسوب می‌شود. به هر حال مائوریتزیو آریوابنه در مصاحبه‌ای تایید کرد جلسات به نتیجه نرسیده و قرارداد پائولو دیبالا با یوونتوس تمدید نخواهد شد. دیبالا در این فصل در 29 بازی 13 گل به ثمر رسانده و 6 پاس گل داده است.
مائوریتزیو آریوابنه گفت: "مهم‌ترین تغییر این است که یوونتوس قرارداد پائولو دیبالا را تمدید نکرده است. تاکید می‌کنم که در شرایط فعلی بازار نقل و انتقالات، ما رویکردی صادقانه داشتیم. با توجه به خریدهای انجام شده در ژانویه و با جذب دوسان ولاهوویچ، پائولو دیبالا دیگر نقطه عطف این پروژه نبود و به همین دلیل تصمیم گرفتیم چنین کاری انجام دهیم. 
فاکتورهای دو طرف در مورد شرایط توافق متفاوت بود. من در گذشته نیز در مورد این موضوع صحبت کرده بودم و هیچ کس تا به حال توانایی پائولو دیبالا را زیر سوال نبرده است، اما ملاحظاتی در مورد طول مدت و شرایط مالی قرارداد وجود داشت. ما انتخاب خود را در ماه ژانویه انجام داده و در نهایت به اینجا رسیدیم. می‌توانستیم پیشنهاد رقمی پایین برای تمدید قرارداد ارائه بدهیم، اما این کار باعث بی احترامی به دیبالا می‌شد. تصمیم نهایی گرفته شده و جلسه امروز دوستانه، شفاف و محترمانه بود."
مهاجم آرژانتینی یوونتوس در حال حاضر با هیچ باشگاهی برای فصل آینده به توافق نرسیده است. اولویت پائولو دیبالا حضور در لیگ اسپانیا و انگلیس است. به نقل از اسکای، روز گذشته اعلام شد که پائولو دیبالا، مهاجم آرژانتینی یوونتوس قراردادش با این باشگاه را تمدید نخواهد کرد و در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد. در حال حاضر فوتبال دوستان منتظر اعلام تیم جدید این بازیکن برای فصل آینده هستند اما بنا بر ادعای فابریتزیو دی ماریتزیو این بازیکن در حال حاضر با هیچ باشگاه ایتالیایی دیگری هم برای فصل آینده توافق نکرده است.
گفته می شود مدیر برنامه های این بازیکن مقدمات ثبت نام او در اسپانیا را انجام داده است تا در صورت توافق احتمالی با یک تیم اسپانیایی به سرعت بتوان قرارداد او را رسمی کرد. در حال حاضر تیم های خواهان دیبالا می توانند این بازیکن را به طور رایگان جذب کنند. در حالی که گفته می شد اینتر به جذب این بازیکن علاقه دارد اما حالا به نظر می رسد نراتزوری چندان هم مصمم به انجام این انتقال نیست و قبل از پیشنهاد دادن به دیبالا نیاز به زمان و انجام چند تغییر در ترکیب خود دارد.
همچنین گفته می شود خود دیبالا علاقه ای به ماندن در فوتبال ایتالیا ندارد و به همین خاطر لیگ های دیگر را در اولویت قرار داده است. اولین انتخاب این مهاجم لالیگا و سپس لیگ برتر است. دیبالا همیشه به بارسلونا علاقه داشته است و اتلتیکومادرید هم در گذشته به جذب این بازیکن علاقه نشان داده است. با این وجود در حال حاضر هیچ مذاکره ای از سوی هیچ باشگاهی با دیبالا صورت نگرفته است.