Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی آجرلو مدیر روابط عمومی آستان مقدس حرم حضرت عبدالعظیم (ع)  گفت: پیکر مطهر تولیت فقید آستان مقدس، پنجشنبه ۴ فروردین ماه از ساعت ۱۱ صبح از میدان شهرری به سمت حرم مطهر حضرت سیدالکریم (ع) تشییع و در این بارگاه ملکوتی آرام خواهد گرفت.

وی ادامه داد: همچنین مراسم یادبود آن عالم ربانی، در همان روز از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در مصلای امام علی (ع) آستان مقدس با حضور مسئولین کشوری و لشکری و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است آیت الله محمد محمدی نیک (ری شهری) نماینده دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری، وزیر اسبق اطلاعات و نماینده ولی فقیه و تولیت آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام سحرگاه امروز در سن ۷۵ سالگی در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) تهران در گذشت.

بیشتر بخوانید : 

باز خوانی خاطرات اولین وزبر اطلاعات جمهوری اسلامی از کودتای نوژه ، دادگاه مهدی هاشمی، صادق قطب زاده و ...

پیام تسلیت سیدحسن خمینی درپی درگذشت آیت‌الله ری شهری

۲۱۲۱۵

کد خبر 1614915

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمد محمدی ری شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۴۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

حجت الاسلام احمد لقمانپور افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید والامقام، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه از میدان آل یاسین تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در صحن اصلی این مکان مقدس به خاک سپرده می‌شوند.

وی گفت: این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

دیگر خبرها

  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • جشن تکلیف ۴ هزار دختر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت (ع)
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد