Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@12:32:57 GMT

برگزازی دومین جلسه تمرینی تیم ملی در سئول/عکس

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۳۴۹۲۵

برگزازی دومین جلسه تمرینی تیم ملی در سئول/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دومین جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال ایران در کره از ساعت ۱۹ امروز به وقت محلی(۱۴:۳۰ به وقت تهران) در هوای سرد زمین ورزشگاه پاجو برگزار شد.

* ۱۸ بازیکن در تمرین امروز حضور داشتند که پس از صحبت های دراگان اسکوچیچ و دستیارانش، کارهای بدنی و تاکتیکی را انجام دادند.

* اللهیار صیادمنش و علی قلی زاده پس از منفی شدن تست کرونای خود، برای اولین بار در تمرین تاکتیکی شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* سید حسین حسینی تنها دروازه بان حاضر در این جلسه تمرین بود که کارهای اختصاصی را زیر نظر ملادن زگانیر انجام داد.

* کریم انصاری فرد، سردار آزمون، میلاد محمدی، علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده، صادق محرمی و احسان حاج صفی پس از رسیدن به کره جنوبی در صورت منفی بودن تست کرونای خود در تمرین فردا شرکت می‌کنند.

* آخرین جلسه تمرینی تیم ملی قبل از بازی با شاگردان پائولو بنتو فردا در زمین اصلی ورزشگاه جام جهانی سئول برگزار خواهد شد و پنجشنبه نهمین بازی خود در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ را برابر این تیم انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

گل‌محمدی در تمرین فردا شرکت می‌کند حضور اللهیار با تست منفی در تمرینات/عکس روز سخت ملی پوشان ایران در مقابل ۵۵ هزار هوادار کره‌ای

254 251

کد خبر 1614922

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران جلسه تمرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۴۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج پایان یافت

دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی که به مناسبت هفته سنه برگزار شد، امروز با معرفی برترین‌ها به ایستگاه آخر رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، برگزاری دومین جشنواره ملی عکاسی در سنندج یکی از برنامه‌های شاخص هفته سنه بود که با حضور ۵۰ نفر از عکاسان برجسته از استان‌های مختلف کشور به صورت اردو محور در یک بخش با موضوع بناهای تاریخی سنندج، مستندنگاری و طبیعت و فضای گردشگری سنندج برگزار شد و امروز به کار خود پایان داد.

عکاسان مطرح ملی و بین‌المللی برای شرکت در این جشنواره رزومه خود را از بیست‌وهفتم فرودین تا سوم اردیبهشت جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند و در نهایت این جشنواره در روز ششم اردیبهشت ماه کار خود را آغاز کرد که امروز با معرفی برترین‌ها به ایستگاه آخر رسید.

در مجموع ۲۴۷ نفر از عکاسان مطرح در کل کشور رزومه خود را برای شرکت در این جشنواره ارسال کرده بودند و براساس تصمیم‌گیری تیم داوری متشکل از پنج داوران بومی و غیربومی مطرح کشور ۵۰ نفر از عکاسان شرکت کننده که بهترین و بالاترین رزومه را ارائه کرده بودند انتخاب و در این فستیوال یک هفته‌ای با هم به رقابت کردند.

۳۵ نفر از شرکت کنندگان در این جشنواره از استان های مختلف، آذربایجان شرقی، ارومیه، سیستان و بلوچستان، تهران، همدان، خوزستان، اراک، مشهد، مازندران بودند که دارای رزومه ملی و بین‌المللی هستند.

کد خبر 749405

دیگر خبرها

  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)
  • دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج پایان یافت
  • دومین جلسه مجلس برای بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ آغاز شد
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • تمرین مشترک ملی‌پوشان ووشو با چینی‌ها
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • برگزاری دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی