Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، «بهمن امیری مقدم» عصر سه‌شنبه در سفر به قصرشیرین و حضور در مرز رسمی خسروی در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: امروز در تعطیلات نوروزی به دیدار با مرزبانان در مناطق مرزی رفتیم و از نزدیک خدا قوتی به این مرزبانان گفتیم.

وی گفت: همچنین در جریان سفر امروز به قصرشیرین زحمات گمرکات، راهداری  و فرمانداری قصرشیرین را دیدیم که با وجود زیرساخت های بسیار خوب در مرز  کمبودهایی هم هست که باید دوستان کمک کنند تا  کمبودها را برطرف و شرایط را فراهم کنیم تا ما شاهد حضور زایران بیشتر از گذشته از این مرز رسمی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه گفت: به واسطه اینکه طرف عراقی ما شرایط خاصی در آن طرف مرز و داخل کشور خودشان دارند  رفت و آمد در مرزها را محدود کردند.

امیری مقدم ادامه داد: تلاش بر این است هم در مرز سومار و هم مرز خسروی مسیر بازگشایی شود که ما هم در اربعین سهم داشته باشیم و هم توفیق خدمتگزاری به زایران را و من امروز در مجموع  شرایط را خوب دیدم.

او اضافه کرد: البته کم و کسری هایی هست که امید است با تلاش مدیران اجرایی برطرف شود.

مرز خسروی نزدیکترین نقطه از کشورمان به بغداد پایتخت عراق ۱۹۰، نجف ۳۸۰، کربلا ۳۰۰، کاظمین ۲۰۳ و سامرا ۳۲۶ کیلومتر فاصله دارد، عملیات ساخت پایانه بین المللی مرز خسروی از سال ۷۷ در نقطه صفر مرزی آغاز شد و در سال ۸۱ با ۷۵ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این مرزها، ۲ مرز رسمی و فعال خسروی و پرویزخان قرار دارد که اولی هم مرز با بخش حکومت مرکزی و دومی هم مرز با اقلیم کردستان عراق است.

برچسب‌ها قصرشیرین مرز سومار مرز خسروی زائران اربعین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قصرشیرین مرز سومار مرز خسروی قصرشیرین مرز سومار مرز خسروی زائران اربعین مرز خسروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۵۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فال ابجد برای متولدین ماه‌های مختلف امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فال ابجد به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و پر طرفدارترین فال‌ها روزانه محل ارجاع افراد زیادی است. بر خلاف تصورات در عصر جدید، باور به طلاع‌بینی و فال همچنان در میان بسیاری از جامعه وجود دارد. 

به گزارش «زی‌سان»، فال ابجد که از آن به عنوان فال چوپ نیز یاد می‌شود، به دلیل قدمت تاریخی در میان ایرانیان بسیار محبوب و پرمراجعه است. بسیاری از افراد بسیار مشتاق هستند که در مورد آینده خود بدانند یا حداقل اقبال روزانه خود را از درون روابط پیچیده جهان هستی ببینند. 

فال حروف ابجد از قدیم الایام کاربرد فراوانی داشته است. حروف ابجد قالبی برای ارزش‌گذاری عددی و مرتب کردن حروف عربی است که مخصوصا در قدیم کاربرد‌های زیادی در علوم غریبه، نجوم، عرفان و طالع بینی بسیار مورد توجه بود. حروف ابجد بر پای اولیه خط فنیقی به هر کدام از حروف یک ارزش عددی می‌دهد. یعنی از مجموع ۲۸ حرف الفبای زبان عربی، اعداد ۱ تا ۱۰۰۰ قابل ارائه است. 

برای اینکه بتوان حروف ابجد را آسا‌ن‌تر به خاطر سپرد هر چندتا حرف پیاپی به شکل واژه در آمده و تلفظ می‌شوند. این واژه‌ها عبارت‌اند از: «اَبْجَدْ – هَوَّزْ – حُطّی – کَلَمَنْ – سَعْفَصْ – قَرَشَتْ – ثَخَّذْ – ضَظِغْ». البته حروف ابجد کاربرد‌های فراونی نیز دارد که ازجمله آنها صفحه‌بندی (ترتیب‌بندی)، رمزگذاری، موسیقی، اسطرلاب، نجوم و عرفان است. 

در موضوع طالع بینی با حروف ابجد، هر ماه طالع خاص خود را دارد. این ماه‌ها عبارتند از: برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از: حمل، ثور، جوزا، سرطان، اسد، سنبله، میزان، عقرب، قوس، جدی، دلو و حوت. 

با این تفاسیر در ادامه فال ابجد امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت برای متولدین ماه‌های مختلف سال ارائه شده است.

فال ابجد ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین فروردین

ج آ آ

به آنچه نیت کرده‌ای می‌رسی اما باید منتظر بمانی. از اعمال بد دوری کن تا از غم و رنج در امان بمانی. از فکر بد و پول حرام دوری کن، خداوند روزی تو را به تو حواله کرده است. به زودی یک خبر خوشحال کننده به تو می‌رسد که تغییراتی در زندگی تو به وجود می‌آورد. اگر در همه‌ امور به خداوند توکل کنی به مقصودت می‌رسی.

فال ابجد ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

آ د آ

نیت خوبی کرده‌ای طالعت روشن است. غم و تیرگی از تو دور شده است و سعادت به تو روی آورده است از آسیب بدخواهان در امان هستی. اگر چیزی را از دست بدهی، ار آن فایده‌ای نصیب می‌شود. ازدوست همکار یا همسر خود راحتی میبینی. اگر فکر معامله هستی انجام بده نفع می‌بری مدتی است نگران هستی و تشویشی به دل داری. اگر مسافری داری به سلامت باز می‌گردد اگر قصد انجام کاری را داری، شرایط با تو موافق است و به مقصود م‌یرسی انشاالله.

فال ابجد ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

ج ج ب

طالع خوبی داری چیزی را که از دست داده‌ای دوباره به دست خواهی آورد، به تو تهمت یا طعنه می‌زنند ولی آسیب به تو نمی‌رسد، چون کسی نمی‌تواند به آسانی به تو صدمه بزند به زودی گشایشی در کارت پیدا می‌شود به خداوند توکل کن تا گره‌ی کارت باز شود و به خواسته ات برسی.

فال ابجد ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

آ ج ج

چيزي حلال به تو رسيده و يا مي‌رسد گشايش در كارت پيدا شده و لي كسي از تو رنجيده خاطر است. از او دلجويي كن افرادي تنگ نظر با تو دشمني مي‌كنند به خداوند پناه ببر تا از شر آنها در امان باشي در اين نيت كه كرده اي پا بر جا باش و به خداوند توكل كن. آنچه را كه آرزو داري به آن مي‌رسي  انشا الله.

فال ابجد ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین مرداد

د ج آ

اين نيت كه كردي خوب نيست . زندگي بر تو تلخ خواهد شد . چندي است كه دلت يكجا نيست . به چه كنم چه كنم گرفتار شده اي براي رفع اين حالت به خدا توكل كن مدتي است كه به كسي دل بسته اي  و از خيال او بيرون نمي ايي از او بگذر . خداوند بهتر از آن نصيب تو خواهد كرد . در كارها صبور باش . آينده ي روشني داري و از همه ي غمها دور ميشوي اگر قصد سفر يا معامله اي داري انجام بده از آن نفع خواهي برد.

فال ابجد ۱۹ اردیبهشت۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

د ج ب

در چند روز آينده خبر خوشي به تو مي‌رسد. يك طلب سوخته و يا يك چيز گم شده را به دست مي‌آوري. كارها بر وفق مراد تو خواهد بود سود يا پول زيادي نصيبت مي‌شود. با دوستان خوب مشورت كن، چون از راهنمايي آن‌ها سود خواهي برد مال حلال خوبي به دست مي‌آوري. قدر آن را بدان  و شكر خدا كن. مي‌تواني از آن به افراد مستحق احسان كني تا اجر معنوي نصيبت شود.

فال ابجد ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین مهر

ج ج ج

آينده  خوبي در انتظار توست. اگر كمي همت كني ، زندگي خوبي خواهي داشت. راه موفقيت براي تو باز است؛ اگر نياز به كمك و يا حمايت كسي پيدا كني به آن پاسخ خواهد گفت. ترفند بد خواهان را پشت سر مي‌گذاري  و به مراد و خواسته ات مي‌رسي .در همه ي امور به خدا توكل كن.

فال ابجد ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

د آ آ

آینده‌ خوبی در پیش داری اگر همتت را به کار بگیری، با موفقیت فاصله‌ای نداری افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا خداوند تو را در کارهایت یاری دهد. به زودی گشایشی در کار‌ها پیدا می‌شود. از چیزی نگرانی در دل داری، نگران نباش. اگر چیزی را از دست داده‌ای به صلاح تو بوده، خیری در آن است.

فال ابجد ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

ب ب ج

این قصد و نیتی که داری هیچ نفعی برایت ندارد. بهتر است از این نیت و خواسته دست برداری از کار‌های بد و حرام پرهیز کن و به حلال قناعت کن. در کارت گشایش خوبی پیدا خواهد شد. اگر مراقب افکار و نیاتت باشی. در زندگی صبر پیشه کن و به خداوند امیدوار باش.

فال ابجد ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین دی

د د آ

طالعت روشن است موفقیت خوبی در پیش داری بر بدخواهان و مخالفان پیروز می‌شوی و به مراد و مقصود می‌رسی. تا چند روز آینده خبری خوشحال کننده به تو می‌رسد. اگر قصد ازدواج یا معامله‌ای داری به آن عمل کن. با زنان گفتگو یا بگومگویی خواهی داشت، اما رنجی به تو نمی‌رسد.

فال ابجد ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

ب ب د

طالع خوبی است و نیتت بر آورده می‌شود. به زودی از غم‌ها رها می‌شوی زیرا فالت نوید خیر و سعادت می‌دهد. در کارهایت همچنان کوشا باش تا موفقیت و پیروزی نصیب شود. مراقب بدخواهان باش و رازت را به هرکس نگو با کسی خویشی یا دوستی خواهی کرد که بسیار خوب است. در زندگی دو دل نباش. در نماز کاهلی نکن تا به مراد و مقصود برسی ان شا الله.

فال ابجد ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند 

ب ج ج

از طرف یکی از خویشان و نزدیکان مال یا کمکی دریافت می‌کنی و یا مورد حمایت او قرار می‌گیری. متواضع باش و خودخواهی را ترک کن. نیتت خوب است کاری را که در نظر داری با توفیق همراه خواهد بود اگر قصد سفر داری برو خوب است دلت را به چیزی مشغول کرده‌ای فکرش را نکن. طبیعی است که همه چیز بر وفق مراد تو خواهد بود.

tags # فال ابجد ، فال سایر اخبار اگر این گنج پیدا شود همه مردم جهان تا زانو در طلا فرو می‌روند؛ ۹۹ درصد طلای زمین اینجاست! (تصاویر) مارخور؛ «بز» پاکستانی معروف به «پیرمرد کوهستان» که تُف‌اش ارزش طلا دارد! داستان تکاملِ موجودی به نام «پدر»؛ حیوان‌ها پدر ندارند! (ویدئو) عجیب اما واقعی؛ صدای واقعی بیگ بنگ را بشنوید!

دیگر خبرها

  • فال ابجد برای متولدین ماه‌های مختلف امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کشف بیش از ۱۲۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • بارش شدید باران در قصرشیرین
  • ۵۰‌ درصد تردد زوار عراق از مرز مهران است
  • کار سختی در جام کافا داریم/ملی پوشان تاکتیک پذیر هستند
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • قدیمی ترین تصاویر رنگی از عتبات عالیات
  • زایران ایرانی عمره ۲۴ ساعته با اتوبوس به مسجدالحرام منتقل می‌شوند
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • مرز خسروی روز به روز مورد استقبال بیشتر زائران قرار می‌گیرد