Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@14:26:07 GMT

حجت‌الاسلام سیدمحمد فقیه نی‌ریزی درگذشت

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۳۵۱۴۹

حجت‌الاسلام سیدمحمد فقیه نی‌ریزی درگذشت

آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد فقیه نی‌ریزی ۲۱ فروردین ۱۳۲۱ هجری شمسی به دنیا آمد. او در سال ۱۳۳۷ خورشیدی به همراه پدر و برادرش مرحوم حاج سیدعلی فقیه به قم رفته و در مدرسهٔ حجتیه مشغول به تحصیل شد. او فعالیت‌های سیاسی خود را از آغاز نهضت روحانیت و جریان انجمن‌های ایالتی و ولایتی آغاز کرد و در تمامی مبارزات علیه رژیم پهلوی شرکت داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام فقیه نی‌ریزی در دی‌ماه ۱۳۵۸ شمسی مطابق با ماه صفر ۱۴۰۰ هجری قمری از سوی امام راحل به‌ عنوان امام‌جمعه و نماینده امام در نی‌ریز منصوب شد. وی همچنین به‌ عنوان نماینده ائمه جمعه و عضو شورای کشاورزی استان و از اعضای شورای مرکزی ائمه جمعه استان فارس بوده است.

حجت‌الاسلام فقیه در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب ضمن عهده‌داری امامت جمعه، در دورهٔ دوم و پنجم مجلس خبرگان، یکی از نمایندگان استان فارس بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مجلس خبرگان رهبری امام جمعه نی ریز حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۵۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه یکی از کار‌های مهم در راه دین و انقلاب، مقوله استقامت است گفت: استقامت در عقیده، استقامت در راه حق ودر راه معنویت باید در زندگی انسان‌ها جاری و ساری باشد.
حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: تقویت ایمان، تقویت روح وقلب وتقویت عقل و پرهیز ازهوای نفسانی راه‌های مهم برای استقامت در عقیده است.
حجت الاسلام توکلی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس نیز از اجرای ۱۵۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در استان خبرداد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • لزوم امید آفرینی در لرستان/ رسانه‌ها از روی حدس و گمان قلم نزنند
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه در بهمئی
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان