Web Analytics Made Easy - Statcounter

تلوبیون در بیانیه‌ای رسمی درباره اجرای طرح عیدانه‌ اینترنت رایگان ضمن عذرخواهی از بابت تاخیر در اجرای این طرح اعلام کرد که اینترنت تلوبیون در تمام اپراتورها رایگان شد.

به گزارش ایران اکونومیست و به نقل از  روابط عمومی تلوبیون، پیرو هماهنگی‌های انجام شده با وزارت ارتباطات و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، همزمان با اجرای طرح عیدانه وزیر ارتباطات (رایگان‌سازی اینترنت مصرفی برای بسترهای ارتباطی و پیام‌رسان‌های‌ داخلی) مقرر شد عیدانه تلوبیون (اینترنت رایگان برای کاربران سایت و اپلیکیشن تلوبیون از نیمه شعبان ۲۷ اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی ۱۳ فروردین) اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این طرح از طریق یک نامه رسمی و آنی به شماره ۱۰۰/۸۲۹۳۷ به تاریخ ۲۶ اسفند از سوی سازمان تنظیم مقررات وزارت ارتباطات به تمام دارندگان پروانه‌ اپراتوری اینترنت ثابت و همراه اعلام شد.
در پی این مکاتبات، تلوبیون به صورت رسمی همزمان با اعلام آی‌پی‌ها و اطلاعات فنی لازم به وزارت ارتباطات، به شکل رسمی و سراسری از جمله از طریق اخبار صداوسیما خبر عیدانه خود را به کاربران اعلام کرد.
تلوبیون از ۲۷ اسفند به منظور احقاق حق کاربران، پیگیر رایگان‌سازی اینترنت مصرفی سایت و اپلیکیشن در تمام اپراتورها بود. با پیگیری‌های انجام شده، بخش اعظم ارائه‌دهندگان اینترنت ثابت به همراه رایتل پیش از آغاز سال نو و شرکت ایرانسل از روز اول فروردین نسبت به رایگان‌سازی اینترنت کاربران تلوبیون اقدام کردند. همراه اول نیز از بامداد دومین روز سال نو نسبت به فعالسازی این طرح اقدام کرد.
بر اساس پیام‌ها و گزارش‌های دریافتی از اپراتورها، فرصت کم برای اعمال اینترنت رایگان روی آی‌پی‌های اعلام شده (از روز ارسال نامه رسمی سازمان تنظیم مقررات تا روز نیمه شعبان) و همچنین عدم آمادگی شبکه اینترنت کشور برای افزایش ناگهانی حجم مصرف اینترنت روی پلتفرم تلوبیون‌ (با توجه به حجم بالای کاربران سایت و اپلیکیشن) مهم‌ترین دلایل برای تاخیر در اجرای این طرح در روزهای گذشته بوده است.
از روز اعلام خبر، تلوبیون پیام‌های بسیار زیادی از سوی کاربران مبنی بر کم شدن از حجم بسته اینترنت هنگام استفاده از سایت یا اپلیکیشن دریافت کرده است. به علت تاخیر در اجرای طرح عیدانه در اپراتورهای اینترنت کشور، صمیمانه از تمام کاربران پوزش می‌طلبیم.
مدیران تلوبیون در این مدت به دور از جنجال‌های رسانه‌ای، به صورت شبانه‌روزی از طریق وزارت محترم ارتباطات و مدیران اپراتورها پیگیر اجرای هرچه سریعتر این طرح بودند تا طرح عیدانه برای تمام مردم ایران هر چه سریع‌تر فعال شده و مردم در این روزهای خاص از سرویس‌های داخلی از جمله تلوبیون بتوانند به شکل بهتری استفاده کنند.
با توجه به اعلام رسمی سازمان تنظیم مقررات به اپراتورها، پیگیری از اپراتورها برای جبران خسارات وارده به مردم بر اثر تاخیر در اجرای طرح هم انجام شده است. مسوولان مربوطه هم روی جبران ضرر کاربران در روزهایی که طرح عیدانه اجرا نشده است، تاکید دارند. تلوبیون جبران خسارت وارده به کاربران را از اپراتورها پیگیری خواهد کرد.
لازم به ذکر است در صورت استفاده از تلوبیون با وی‌پی‌ان (فیلترشکن) و یا استفاده در خارج از کشور، نه تنها اینترنت تلوبیون رایگان نمی‌شود، بلکه به صورت تمام‌بها محاسبه خواهد شد. کاربران لازم است برای استفاده از این عیدانه، حتما با آی‌پی ایران و از طریق یکی از اپراتورهای رسمی اینترنت ثابت و همراه کشور وارد تلوبیون شوند.
در پایان از تمام کاربران سایت یا اپلیکیشن تلوبیون درخواست می‌شود در صورتی که هنوز طرح عیدانه اینترنت رایگان روی آی‌پی‌شان فعال نشده است، از طریق پشتیبانی تلوبیون (پیامگیر صوتی و ایمیل که در سایت و اپلیکیشن معرفی شده است) و یا شبکه‌های اجتماعی به اطلاع برسانند تا پیگیری‌ها برای فعالسازی کامل طرح انجام شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تلوبیون

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تلوبیون سازمان تنظیم مقررات اجرای طرح عیدانه سایت و اپلیکیشن اینترنت رایگان تاخیر در اجرای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۵۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه .فرزاد پناهنده افزود: اجرای طرح باک پُر باید بر اساس مصوبه دولت در تمام مرزها عملیاتی شود که این طرح نیز بر اساس این مصوبه و در راستای مصوبات شورای تامین استان کرمانشاه و کارگروه ویژه مرز فرمانداری قصرشیرین در مرز پرویزخان نیز اجرا گردد.

وی اظهار کرد: تجهیزات متناسب با اجرای این طرح از بهمن ماه امسال توسط شرکت پخش فرآورده های نفتی در مرز مستقر شده که در این رابطه سه جایگاه عرضه و چهار تلمبه آماده خدمات رسانی به کامیون های ترانزیت ایرانی است.

رییس شرکت پخش فرآورده های نفتی قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب گفت: اجرای این طرح برای تمامی کامیون های ترانزیت ایرانی است و به منظور جلوگیری از ترافیک، امکان عرضه فرآورده ها در تمام جایگاه های استان کرمانشاه نیز فراهم است و کامیون ها می توانند به این جایگاه ها مراجعه و در مرز طبق نرخ مصوب مابه التفاوت پرداخت کنند.

پناهنده ادامه داد: اجرای طرح فول باک (باک پُر) در مرز پرویزخان به منظور مقابله با قاچاق سوخت عملیاتی می شود.

شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد و مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲ مرز انجام می‌شود

. عمده کالاهای صادراتی از مرز رسمی پرویزخان قصرشیرین با مناطق کردنشین عراق به ویژه شهرهای کلار، سلیمانیه، موصل، خانقین و کرکوک در بخش مرکزی این کشور انجام می‌شود.

استان کرمانشاه در مجموع ۱۶۲ جایگاه عرضه سوخت مایع و گاز طبیعی دارد که ۱۲۵ جایگاه در استان فقط سوخت مایع توزیع می‌کنند.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح واکسیناسیون طیور در زنجان
  • اجرای عمليات پليس فتا عليه فروشندگان سلاح در اینترنت
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • پیشنهادی برای تداوم اجرای طرح شیر مدارس
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند