Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزنه‌بردار بانوی کشورمان گفت: سال ۱۴۰۰ اصلاً سالی خوبی برای من نبود و بدترین سال زندگی‌ام بود.

پوپک بسامی، ملی‌پوش وزنه‌برداری کشورمان در گفت‌وگو با میزان درباره اتفاقات سال ۱۴۰۰ اظهاراتی داشت که صحبت‌های او را در زیر می‌خوانید:

*سال ۱۴۰۰ چطور سالی بود؟

بدترین سال زندگی‌ام بود.

*چطور؟

بدترین اتفاق وزنه‌برداری در سال ۱۴۰۰ برایم رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همراه تیم ملی بزرگسالان کشورمان، اوایل سال در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور ازبکستان حاضر شدم که عملکردم ضعیف بود. برای موفقیت در این رقابت‌ها برنامه داشتم و خوب تمرین و تلاش کرده بود، اما بر خلاف انتظارم با شکست روبرو شدم.

*برد و باخت جزیی از مسابقه است، مگر اتفاقات دیگری هم رخ داد؟

بعد از ناکامی در مسابقات کارم (پرستاری) را هم از دست دادم و دچار افسردگی شدم. زخم معده گرفتم و یک عمل جراحی انجام دادم. کاملاً انگیزه‌ام را برای وزنه‌برداری از دست دادم و در مجموع ۱۴۰۰ اصلاً سال خوبی برای من نبود.

*از روحیه‌ای که در شما سراغ داریم، هیچ‌گاه از تلاش و کوشش دست برنمی‌دارید؟

بله، بعد از چند مدت توانستم انگیزه را در خودم ایجاد کنم و دوباره به تمرینات وزنه‌برداری برگردم و به حال خوب قبلی خود برسم.

*بهترین خاطره در زندگی؟

خانواده‌ام را بیشتر از قبل ببینم.

*وزنه برداری بانوان در سال ۱۴۰۰ چطور بود؟

امسال وزنه‌برداری بانوان عملکرد خوبی داشت. خانم‌ها در عرصه‌های بین‌المللی رکوردهای ملی زیادی را جابه‌جا کردند و چند مدال رنگارنگ گرفتند. بعد از گذشت ۴ سال از آغاز رسمی وزنه‌برداری بانوان، حالا می‌توانیم بگوییم که بانوان کشورمان در این رشته ورزشی به نقطه پر رنگی رسیدند که حرفه‌ای شده‌اند و از آن سطح آماتور درآمده‌اند.

*برای سال ۱۴۰۱ چه برنامه‌ای دارید؟

برای سال آتی خیلی برنامه دارم. مسابقات کشور‌های اسلامی و بازی‌های آسیایی هانگژو را پیش رو داریم که ان‌شاءالله در یکی از این رقابت‌ها که شرایط بهتری داشته باشم شرکت خواهم کرد و سعی می‌کنم عملکرد خوبی داشته باشم.

*فوتبالی هم هستید؟

فوتبال‌های مهم ایران و جهان را نگاه می‌کنم چون خیلی هیجان دارد.

*طرفدار کدام تیم هستید؟

از بچگى طرفدار استقلال بودم. آبی‌پوشان امسال نتایج درخشانی کسب کرده‌اند و با اختلاف ۶ امتیاز در صدر جدول هستند. امیدوارم امسال بعد از سال‌ها جام قهرمانی را به هواداران هدیه بدهند. 

بیشتر بخوانید: انوشیروانی: وزارت ورزش باید سریع‌تر تکلیف وزنه‌برداری را مشخص کند/ داوودی تمام فاکتور‌های وزنه‌بردار موفق را دارد 

انتهای پیام/

برچسب ها: پوپک بسامی وزنه برداری وزنه برداری بانوان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزنه برداری پوپک بسامی وزنه برداری وزنه برداری بانوان وزنه برداری بانوان سال ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۵۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر،امیرحسین حسنی ظهر سه‌شنبه در نشست خبری مسابقات قهرمانی کشور وزنه‌برداری اظهار کرد: مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) در دو رده سنی نوجوانان و جوانان و در بخش دختران و پسران از ۱۵ لغایت ۲۵ اردیبهشت به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: ۵۵۰ وزنه‌بردار از ۳۱ استان کشور در این مسابقات به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان همدان با اشاره به هزینه برگزاری مسابقات گفت: یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه برگزاری مسابقات برآورد شده است.

حسنی خاطرنشان کرد: همچنین در این مسابقات ۱۲۰ مدال توزیع و رقابت‌ها به صورت پخش زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت رشته وزنه‌برداری بیان کرد: آبان ۱۴۰۲ هیئت را تحویل گرفتم که تنها ۲۹ ورزشکار سازمان یافته داشت اما امروز ما ۱۴۰ ورزشکار سازمان یافته در رشته وزنه‌برداری و ۱۱۲ ورزشکار در رشته کراس‌فیت داریم.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان همدان عنوان کرد: شهرستان‌های فعال ما همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان، اسدآباد، کبودرآهنگ و رزن است.

کد خبر 6092842

دیگر خبرها

  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • عکس| تقدیر اسطوره‌های وزنه‌برداری از معلمان
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری