Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار مجید شجاع در بازدید از یگان‌های نظامی هنگ مرزی تایباد گفت: نتیجه امنیت مثال‌زدنی در مرز‌های خراسان رضوی، امنیت اقتصادی در مرز دوغارون به عنوان مرکز مبادلات تجاری ایران با افغانستان، است که باعث شده تا این گذرگاه رسمی باز بماند.

او گفت: مرزبانان با اجرای ماموریتشان، هیچ مورد امنیتی به وجود نیامده و مرز‌ها به طور کامل درحال رصد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او، مرزبانان به صورت شبانه‌روزی و فارغ از تعطیلات، مجاهدت‌های خاموشی در همه شرایط آب‌وهوایی انجام می‌دهند و اجازه ایجاد ناامنی را نخواهند داد.

سردار شجاع همزمان با ایام نوروز ۱۴۰۱ در بین مرزبانان پاسگاه هنگ مرزی تایباد حضور یافت.

ایران با افغانستان ۹۴۵ کیلومتر مرز مشترک دارد که ۳۰۰ کیلومتر این راستا، در خراسان رضوی قرار دارد.

معبر بین‌المللی دوغارون تایباد در شرق خراسان رضوی واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرزبانی مرز دوغارون امنیت اقتصادی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۶۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مجید شجاع اظهار کرد: در راستای جلوگیری از هرگونه قاچاق سوخت و برخورد با قاچاقچیان سرمایه‌های ملی کشور، مرزبانان استان خراسان رضوی موفق به کشف مقادیری سوخت قاچاق شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی افزود: مرزبانان استان با ایست و بازرسی‌های مستمر و تنگ کردن عرصه فعالیت قاچاقچیان، موفق شدند بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۵ میلیارد و ۳۳۴ میلیون ریال را کشف کنند.

وی ضمن تأکید بر اجرای منویات فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) اظهار کرد: مرزبانان این فرماندهی در پست‌های کنترل و مراقبت مرزی با کنترل دقیق خودروهای ترانزیتی قاچاقچیان سوخت را شناسایی و در مجموع از آنها ۲۰ هزار و ۵۸۰ لیتر سوخت قاچاق را کشف و در این راستا ۱۳ قاچاقچی سوخت را دستگیر، آنها را به مراجع قضائی معرفی کردند.

شجاع در پایان با قدردانی از همه همرزمان خود در نقاط مختلف مرزی که شبانه روز در جهت حراست و حفاظت از مرزهای استان تلاش می‌کنند، گفت: پاسخ ما به قاچاقچیان سوخت برخوردی قاطع و مجدانه است و به احدی از قاچاقچیان اجازه نخواهیم داد تا سرمایه‌های ملی کشورمان را به خارج از مرزهای استان انتقال دهند.

کد خبر 6089004

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و هرات افغانستان
  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • ایجاد بازارچه مرزی سرخس در انتظار منطقه آزادشدن
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و ولایت هرات وارد مرحله جدید شد
  • اشتغال ۷۰۰ نفر دربازارچه‌های مرزی خراسان رضوی
  • بازارچه‌های مرزی خراسان رضوی اشتغال ۷۰۰ نفر را فراهم کردند