Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@02:28:31 GMT

نحوه جدید ثبت تخلف توسط دوربین/ زرنگ‌بازی دیگر جواب نمی‌دهد! + فیلم

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۳۶۲۵۳

نحوه جدید ثبت تخلف توسط دوربین/ زرنگ‌بازی دیگر جواب نمی‌دهد! + فیلم

‍‍‍‍‍‍

سامانه تشخیص سرعت متوسط، فعالیت خود را آغاز کرده است و دوربین‌های ثبت تخلف، میانگین سرعت حدفاصل دوربین‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ دوربین‌های هوشمند، تخلفات رانندگی را به شیوه جدیدی ثبت می‌کنند؛ در این شیوه جدید، رانندگانی که با رؤیت دوربین، سرعت خود را کاهش داده و پس از عبور از دوربین، مجدداً اقدام به رانندگی با سرعت غیرمجاز می‌کنند، جریمه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از 15 اسفند 1399، سامانه تشخیص سرعت متوسط، فعالیت خود را آغاز کرده است و دوربین‌های ثبت تخلف، میانگین سرعت حدفاصل دوربین‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهند.

با سیستم جدید، پس از عبور یک خودرو از نخستین دوربین، ثبت ساعت و سرعت انجام و تا دوربین بعد، محاسبه زمان عبور، بر اساس سرعت قانونی لحاظ می‌شود لذا اگر راننده خودرویی با رؤیت پلیس یا دوربین بعدی سرعت خود را کاهش دهد و مجدداً افزایش سرعت غیرقانونی داشته باشد تا باعث طی شدن فاصله بین دوربین‌ها در کمتر از زمان مشخص شود، سامانه تشخیص سرعت متوسط، میانگین سرعت را محاسبه می‌کند.

دوربین‌های ثبت تخلف، علاوه بر محاسبه فاصله بین دوربین، مسافت مبداء تا مقصد را نیز محاسبه می‌کند، به طور مثال اگر فاصله 100 کیلومتری بین شهر الف تا ب در کمتر از یک ساعت که حدمجاز سرعت 100 کیلومتر بر ساعت است، طی شود، ثبت تخلف و اعمال قانون برای راننده متخلف صورت می‌گیرد.

به گفته سردار سید کمال هادیانفر؛ رئیس پلیس راهور این سامانه در محور تهران ـ خراسان رضوی و استان‌های اصفهان، قم، شیراز، قزوین، زنجان و آذربایجان شرقی عملیاتی شده و هر روز نیز در حال توسعه است.

ثبت متوسط سرعت در دوربین‌های جاده‌های کدام استان‌ها اعمال می‌شود؟دلیل ارسال پیامک هشدارآمیز پلیس راهور به برخی از رانندگان/ 20 تخلفی که راننده را در لیست رانندگان پرخطر قرار می‌دهدعلت ارسال پیامک برای مالکان خودروهای با بیش از یک میلیون تومان خلافی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جرایم رانندگی سفرهای نوروزی راهور جرایم رانندگی سفرهای نوروزی راهور دوربین ها ثبت تخلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۶۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثر هنری رئال در آلیانز: کروس جواب بایرنی‌ها را داد

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برتری تیم آلمانی در زمین آغاز شد اما این رئال مادرید بود که اولین گل بازی را به ثمر رساند.

رئال بازی را تدافعی آغاز کرد و طبق انتظار بایرن با توجه به جو فوق‌العاده‌ آلیانز آرنا مالک توپ و میدان بود و حتی موفق به خلق چند حمله نصفه و نیمه هم شد.

ویدئو: 331524

هواداران نه‌تنها بایرن مونیخ را بدون توقف و خستگی تشویق می‌کردند، بلکه هر زمان که تونی کروس صاحب توپ می‌شد، با هو و سوت‌هایشان سعی می‌کردند تمرکز او را بر هم بزنند. ناراحتی مونیخی‌ها از ستاره آلمانی رئال به زمان جدایی او از بایرن و پیوستن به باشگاه مادریدی برمی‌گردد.

با این حال کروس نه‌تنها تمرکزش را از دست نداد، بلکه با خلق یکی از بهترین پاس گل‌های این فصل، پاسخی محکم به هواداران بایرن داد. در دقیقه ۲۴ کروس در میانه میدان صاحب توپ شد، او گزینه‌های در دسترس را بررسی کرد و سپس سخت‌ترین تصمیم را گرفت. توپ در بین مدافعان به سمت محوطه جریمه رفت و این وینیسیوس بود که از این پاس فوق‌العاده استفاده کرد و در مصاف تک به تک با مانوئل نویر دروازه او را باز کرد.

با اینکه وینیسیوس با این گل به آمار عالی ۹ گل و پاس گل در ۸ بازی چمپیونزلیگ این فصل رسید و همچنین برای سومین فصل فوتبالی متوالی آمار بیشتر از ۳۰ گل و پاس گل را ثبت کرد، اما بیشترین توجه‌ها به پاس خارق‌العاده تونی کروس بود. پاسی که از میان سوت‌های هواداران بایرن گذشت و آنان را برای لحظاتی ساکت کرد.

دیگر خبرها

  • اثر هنری رئال در آلیانز: کروس جواب بایرنی‌ها را داد
  • CPU چیست؟ به زبان ساده و نحوه کار
  • زرنگ‌بازیِ سعید آقاخانی در نون‌خ ۵ که شاید متوجهش نشده‌اید
  • ◄ افزایش چند برابری جرائم رانندگی؛ تامین ایمنی یا کسب درآمد؟
  • زرنگ‌بازی سعید آقاخانی در «نون خ ۵»
  • چطور درصد حساب کنیم؟
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • گلایه متقاضیان آزمون آموزگاری از نحوه محاسبه نمرات بومی
  • هوای ابری و بارانی در لرستان
  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه