Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-02@04:18:33 GMT

سریع‌ترین حکم تاریخ فیفا در انتظار پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۳۶۳۰۹

سریع‌ترین حکم تاریخ فیفا در انتظار پرسپولیس

هواداران پرسپولیس با استوری بوژیدار رادوشویچ علیه مدیران باشگاه پرسپولیس مواجه شدند که مدیران باشگاه را دروغگو خطاب می‌کرد؛ این استوری پس از آن منتشر شد که شکایت بوژیدار رادوشویچ در کمیته انضباطی فیفا به دست مدیران پرسپولیس رسید.

بوژیدار رادوشویچ که با ۶ سال حضور در تیم پرسپولیس با سابقه‌ترین خارجی تاریخ باشگاه لقب گرفته بود، پس از ترک قابل پیش‌بینی اردوی سرخ‌پوشان شکایت خود را در کمیته انضباطی فیفا ثبت کرد تا به این‌ترتیب قرمزها درگیر یک پرونده جدید شوند؛ پرونده‌ای که وکیل رادو رقمی در حدود یک میلیون یورو را پای آن ثبت کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همان زمان بود که رضا درویش، مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس در مصاحبه‌ای تند و آتشین گلر کروات سرخ‌پوشان را به فریب‌کاری متهم کرد و با نسبت دادن الفاظی باور نکردنی، نوید پیروزی در این پرونده را داد.

اگرچه پیش از آن مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بودند که رادو رقم گزافی را از پرسپولیس دریافت می‌کرد و محکوم به جدایی بود اما این اظهارات باعث خشم رادوشویچ شد؛ قرمزها هیچ مذاکره‌ای را با او انجام ندادند و حالا در نوروز با خبری شوکه کننده مواجه شدند.

شکایت رادو ساعاتی قبل به باشگاه پرسپولیس رسید و این در حالی است که قرمزها انتظار داشتند این اتفاق مدتی بعد رخ دهد؛ به همین خاطر به‌شدت از دست بوژیدار خشمگین شدند و حتی احتمال داشت که این خشم را در یک بیانیه آتشین نشان دهند.

موضوع این است که حالا پرسپولیس درگیر پرونده‌ای است که احتمال دارد یکی از گران‌ترین بدهی‌های تاریخ را روی دست این باشگاه بگذارد. همان‌طور که مدیرعامل باشگاه نیز چندی پیش گفته بود؛ رادو با توجه به میزان دریافتی گران‌ترین بازیکن تاریخ و حتی گران‌تر از لیونل مسی بود.

شنیده‌ها حاکی از آن است که فیفا به دلیل شفاف بودن پرونده قصد دارد که حکم را بسیار سریع صادر کند و به موکلش گفته که ۱۰ آپریل روز صدور حکم نهایی خواهد بود.

اگر این اتفاق رخ دهد پرسپولیس در روز ۲۱ فروردین ماه، این حکم شوکه کننده را دریافت خواهد کرد که بر اساس آن باید علاوه بر خسارت حدود یک میلیون یورویی، هزینه دادرسی را هم بپردازد.

در واقع باشگاه پرسپولیس چیزی در حدود ۳۰ میلیارد تومان بدهکار رادو خواهد شد که البته این رقم در صورتی است که سرخ‌ها برای اتلاف وقت کار را به دادگاه عالی ورزش نکشانند که اگر این اتفاق رخ دهد هزینه دادرسی در دادگاه CAS نیز به آن اضافه خواهد شد. همچنین مشخص نیست در آینده قیمت ارز چگونه شود که در صورت افزایش حتی ممکن است قرمزها بیش از ۳۰ میلیارد تومان به این گلر گران‌قیمت و نیمکت نشین پرداخت کنند.

نکته مهم اینکه باشگاهی پرسپولیس هنوز در پرداخت دستمزد بازیکنانش به توفیق خاصی نرسیده و همچنین بدهی مالیاتی نیز روی دست مدیران باشگاه سنگینی می‌کند.

به این‌ترتیب پرسپولیسی‌ها که تصور می‌کردند بعد از عبور از پرونده برانکو، بودیمیر، گابریل کالدرون و دستیارانش به ثبات مالی می‌رسند؛ حالا در یک بحران عمیق فرو خواهند رفت.

باشگاه پرسپولیس هنوز واکنش رسمی به این خبر نشان نداده اما با توجه به اینکه رادو به‌صورت قانونی قراردادش را فسخ کرده، بعید است که دست آنها به جایی بند باشد. همچنان باید منتظر تاریخ ۱۰ آپریل وعده داده شده ماند.

بیشتر بخوانید:

جانشین فکری در نفت مشخص شد تقدیم پیراهن پرسپولیس به مادر شهید/عکس کنایه رادوشویچ به مدیران پرسپولیس؛ شما دروغگو هستید/عکس

۲۵۳۲۵۱

کد خبر 1614983

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس رادوشویچ باشگاه پرسپولیس مدیران باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۶۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد مهم عیسی آل‌کثیر در جام‌حذفی

عیسی آل کثیر و شروین بزرگ بهترین گلزنان تاریخ جام حذفی در بین بازیکنان فعال هستند.

به گزارش مشرق، بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی به دراماتیک‌ترین شکل ممکن برای قرمزها به پایان رسید و شاگردان اوسمار در ضربات پنالتی حذف شدند. عیسی آل‌کثیر در این بازی دو گل از ۴ گل تیمش را به ثمر رساند ولی نتوانست مانع از حذف تیمش شود. عیسی که در این فصل در جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران هم گلزنی کرده بود، ۳ گله شد ولی شانسی برای اضافه کردن به تعداد گل‌هایش ندارد.

آل‌کثیر با این گل‌هایی که در این فصل از جام حذفی به ثمر رساند، با ۱۲ گل زده از سجاد شهباززاده عبور کرد و به بهترین گلزن تاریخ جام حذفی در بین بازیکنان فعال تبدیل شد. همچنین شروین بزرگ مهاجم آلومینیوم هم که دو گل به پرسپولیس زد ۱۲ گله شد و او هم در کنار مهاجم پرسپولیس قرار گرفت.

گفتنی است محمد احمدزاده و فرشاد پیوس بهترین گلزنان تاریخ جام حذفی هستند که بعید است کسی بتواند فعلا به این دو برسد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • گولسیانی: پزشک سپاهان از بازیکنان این تیم بیشتر دوید
  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم
  • لزوم توجه جدی دادستان‌ها به عملکرد حوزه‌های تحت امر/ اهمیت رسیدگی سریع توأم با دقت به پرونده‌ها
  • سخت‌ترین روز عبدالکریم در انتظار اوست
  • تنها تصاویر باقی مانده از مارک تواین / رشد جمعیت جهان در گذر تاریخ / هند جنوبی از نمای نزدیک / فضای شخصی چیست و چه میزان است؟ / دفاتر باز، گزینه مبالغه شده / بنزین زدن سریع‌تر است یا شارژ برقی؟
  • هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • آزادی مشروط در انتظار بابک زنجانی؟
  • رکورد مهم عیسی آل‌کثیر در جام‌حذفی
  • سریع‌ترین خودروهای رکوردشکن تاریخ، هواپیماهای بدون بال با سرعت 1000 کیلومتر (+عکس)