Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@07:01:35 GMT

حمل اثاثیه در ایام نوروز ممنوع است

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۳۶۵۸۴

حمل اثاثیه در ایام نوروز ممنوع است

بیژن خدایی گفت: شهروندان عزیز مطلع باشند حمل هر گونه اثاثیه در تعطیلات نوروز ممنوع است، به‌جز مواردی که با نیروی انتظامی هماهنگ شده باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ ضمن تبریک سال نو اظهار کرد: شهروندان گرامی مطلع باشند حمل هر گونه اثاثیه در ایام تعطیلات نوروز ممنوع است، مگر این‌که با هماهنگی نیروی انتظامی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از هموطنان عزیز تقاضا می‌کنیم هماهنگی و همکاری لازم را با نیروی انتظامی در خصوص حمل اثاثیه در تعطیلات عید داشته باشند.
  خدایی عنوان کرد: همچنین لازم است همشهریان گرامی از رها کردن خودروی روشن در سطح شهر پرهیز کنند و اگر کار ضروری دارند حتما خودروی خود را در پارکینگ‌های تعبیه شده در سطح شهر قرار دهند.
  فرمانده انتظامی شهرستان قزوین تاکید کرد: هموطنان گرامی دقت کنند که اگر به موارد مشکوکی برخورد کردند حتما موضوع را با پلیس 110 در میان بگذارند تا همکاران ما در نیروی انتظامی جهت رسیدگی و پیگیری به محل موردنظر مراجعه کنند.
  وی در پایان تاکید کرد: افرادی که به هر دلیل قادر به تکلم نیستند اگر با موارد مشکوک مواجه شدند یا برای آنان مشکلی پیش آمد می‌توانند مراتب را از طریق شماره پیامک 11028 به پلیس اطلاع دهند.
  انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۶۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی


به گزارش تابناک، حجت الاسلام محمدی گلپایگانی به نمایندگی از رهبر انقلاب از آیت الله محمدعلی گرامی در یکی از بیمارستان ها عیادت کرد.

آیت الله گرامی مدتی در بیمارستان بستری بود و روز گذشته ترخیص شد.

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی