Web Analytics Made Easy - Statcounter

رنکینگ ماه مارس پینگ پنگ بازان نوجوان و جوان دنیا منتشر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ بعد از درخشش در رقابت های کانتندر سلیمانیه عراق ورزشکاران تنیس روی میز ایران صعود چشمگیری در رنکینگ منتشر شده ماه مارس داشتند.

در جدیدترین رنکینگ منتشر شده فدراسیون جهانی در رده سنی زیر ۱۹ سال نوید شمس در رتبه ۱۱، مبین علیپور رتبه ۷۲، محمد موسوی طاهر رتبه ۸۲، محمدامین صمدی رتبه ۱۱۹ و سامران کریمی رتبه ۱۵۰ را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دختران زیر ۱۹ سال، کیمیا رستمی رتبه ۶۳، شیما صفایی رتبه ۹۳، الینا رحیمی رتبه ۱۰۴ و ستایش ایلوخانی رتبه ۱۳۸ را تصاحب کردند.

در رده سنی زیر ۱۷ سال پسران، نوید شمس رتبه ۴ ، محمدامین صمدی رتبه ۶۳، سامران کریمی رتبه ۸۴، امیرپارسا معصومی رتبه ۱۵۸، محمد حبیبی رتبه ۱۶۸، محمدرضا نشاطی رتبه ۱۷۵، آرش شاهیان رتبه ۱۷۷، بنیامین فرجی رتبه ۱۸۵، سینا قریشی رتبه ۱۸۶ و سید علی سجادیان رتبه ۱۹۳ رنکینگ را به خود اختصاص دادند.

در رده سنی دختران زیر ۱۷ سال نیز، الینا رحیمی در جایگاه ۵۵، ستایش ایلوخانی رتبه ۸۲، یکتا ادیبیان رتبه ۱۱۹، یکتا لرکیان رتبه ۱۶۹و نیلیا نقیبی رتبه ۱۸۱ را بدست آوردند.

در رده سنی زیر ۱۵ سال پسران، سامران کریمی در جایگاه ۱۹، امیرپارسا معصومی رتبه ۵۹، محمد حبیبی رتبه ۶۴،محمدرضا نشاطی رتبه ۷۰، بنیامین فرجی رتبه ۷۴، سیدسینا قریشیان رتبه ۷۵، نیما نقوی رتبه ۹۶، رضا شریعتی رتبه ۹۷ و فراز شکیبا رتبه ۹۸ را تصاحب کردند.

در رده سنی زیر ۱۵ سال دختران نیز، ستایش ایلوخانی در رتبه ۲۸، یکتا ادیبیان رتبه ۴۶، یکتا لرکیان رتبه ۷۳، نیلیا نقیبی رتبه ۸۰، باران ارجمند رتبه ۹۳ و وانیا یاوری رتبه ۱۴۶ را کسب نمودند.

در رده سنی زیر ۱۳ سال پسران نیز، بنیامین فرجی رتبه ۱۰ را به خود اختصاص داد، فراز شکیبا در رتبه ۱۶ جای گرفت و کمیل نیک نژاد در رتبه ۹۰ قرار گرفت.

در رده سنی زیر ۱۳ سال دختران نیز، یکتا لرکیان در جایگاه ۱۶ دنیا، باران ارجمند در جایگاه ۲۵ و وانیا یاوری در مکان ۴۹ دنیا قرار گرفتند.

در رده سنی پسران زیر ۱۱ سال نیز فراز شکیبا با کسب ۶۰ امتیاز در رتبه سوم رنکینگ دنیا قرار گرفته است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: رده سنی زیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۶۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف زودهنگام هدایی از گرند اسمش عربستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله‌ی نخست مقدماتی مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان با رویارویی امیرحسین هدایی از ایران و ادوارد یونسکو از رومانی در روز دوم آغاز شد.   این بازی در دو گیم نخست با نتیجه نزدیک ۱۱ بر ۹ به سود یونسکو از رومانی دارنده رنکینگ ۷۸ دنیا به اتمام رسید. در ادامه و در گیم سوم نیز ملی پوش پینگ پنگ کشورمان با نتیجه ۱۱ بر ۴ نتیجه را به این حریف اروپایی واگذار کرد و در مجموع با قبول شکست ۳ به صفر از صعود به دور دوم مقدماتی این مسابقات بازماند.   هدایت پینگ پنگ باز کشورمان در مسابقات گرند اسمش عربستان برعهده جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان است.    مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان با حضور برترین‌های پینگ پنگ دنیا از ۱۲ تا ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی ریاض در جریان است و ایران با دو نماینده در این رقابت‌ها حضور دارد. 

دیگر خبرها

  • دومین برد نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان
  • پینگ پنگ باز اتریشی مغلوب نوشاد عالمیان شد
  • رتبه‌بندی برترین دانشگاه‌های آسیا منتشر شد/ جایگاه ایران کجاست؟
  • حذف زودهنگام هدایی از گرند اسمش عربستان
  • حذف زود هنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • حذف زودهنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • یک پله سقوط مقصودلو و طباطبایی در رنکینگ جهانی شطرنج
  • قهرمانی تنیسور جاجرمی در تور جهانی جوانان
  • پیروزی تنیس باز مازندرانی در گام نخست مسابقات عربستان
  • پیروزی نوشاد عالمیان در گام نخست مسابقات گرند اسمش عربستان