Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه کره ای از غیبت دو ستاره کلیدی تیم ملی مقابل تیم ملی کره ابراز خوشحالی کرد.

 تیم ملی فوتبال کشورمان فردا(پنجشنبه) در مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 در سئول میهمان کره جنوبی است.

به گزارش طرفداری، در همین رابطه سایت «besteleven» با انتشار خبر غیبت بازیکن کلیدی تیم ملی کشورمان مثل مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش در این بازی به دلیل ابتلا به کرونا ابراز خوشحالی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه کره ای در این زمینه نوشت:

مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش دو بازیکن کلیدی و اصلی ایران هستند. طارمی به دلیل بازی های درخشانش به همراه پورتو یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی ایران به شمار می آید.

جهانبخش هم بازیکنی است که در بازی رفت تک گل ایران مقابل کره را به ثمر رساند. طارمی و جهانبخش دو بازیکن مورد علاقه اسکوچیچ هستند که در بازی برگشت به دلیل ابتلا به کرونا حضور نخواهند داشت.

حضور این دو بازیکن کلیدی در بازی می توانست برای تیم ملی کره مشکل ساز شود ولی به دلیل مثبت شدن تست کرونایشان نمی توانند در این بازی شرکت کنند.

تیم ملی کشورمان به همراه کره در گروه اول انتخابی جام جهانی صعودشان به جام جهانی قطعی شده و این بازی برای تعیین تکلیف صدرنشین حیاتی است.

اخبار داغ 

دفاع چپ تیم منتخب قرن را انتخاب کنید | نظرخواهی مردمی پروژه برترین های قرن خدا به مهاجم قدیمی پرسپولیس رحم کرد پیش بینی مسوت اوزیل در مورد قهرمان لیگ برتر، لیگ قهرمانان اروپا و جام جهانی 2022 7 الی 8 بازیکن رئال مادرید در تابستان امسال جدا می شوند 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام جهانی دو بازیکن تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۶۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت

به گزارش ورزش سه، مسیح زاهدی ستاره خط دفاعی گل‌گهر پس از مدت‌ها مصدومیت به ترکیب اصلی این تیم بازگشت و اولین بازی خود را در سال 1403 انجام خواهد داد.

این مدافع تاثیرگذار که پیش از مصدومیت در تمام 21 مسابقه گل‌گهر به میدان رفته بود 5 هفته دور از میادین بود و آخرین بازی خود را مقابل سپاهان در هفته بیست و یکم لیگ برتر انجام داده بود.

او امروز در مقابل شمس‌آذر در ترکیب اصلی قرار گرفت و به دوران دوری خود از میادین پایان داد و مجدد در قلب خط دفاعی گل‌گهر به میدان خواهد رفت.

این مدافع با گل‌هایی که در دو هفته متوالی مقابل استقلال و سپاهان در هفته چهاردهم لیگ و دیدار معوقه هفته ششم به ثمر رساند مورد توجه قرار گرفته بود و با عملکرد دفاعی خوبی که داشت بازیکن مورد اعتماد مارینوس در خط دفاعی این تیم بود.

دیگر خبرها

  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت
  • کونسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد​​​​​​​
  • احمقانه است که از طارمی استفاده نکنیم
  • مهدی طارمی اینزاگی را هیجان زده کرد
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • واکنش سرمربی پورتو به درخشش طارمی
  • اظهارات جالب سرجیو کونسیسائو درباره مهدی طارمی
  • کنسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • اینزاگی: خوشحالم که طارمی را جذب کردیم
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز