Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: با توجه به بارش‌های گسترده روز گذشته اکثر جاده‌های استان دچار مه‌گرفتگی شده است که این شرایط می‌طلبد رانندگان جانب احتیاط را رعایت کنند. - اخبار استانها -

سرهنگ کیخسرو دستغیب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: مه‌گرفتگی در محورهای کرمانشاه - بیستون، کرمانشاه - اسلام آبادغرب، کرمانشاه - کامیاران، کرمانشاه - کوزران و کمربندی‌های شرقی و غربی کرمانشاه از شدت بیشتری برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در محورهای بیستون - سنقروکلیایی، سه راهی قزانچی - روانسر و محور هرسین نیز مه گرفتگی شدید و وسعت دید محدود است.

دستغیب عنوان کرد: تا آنجا که امکان دارد باید از رانندگی در شرایط مه‌آلود خودداری شود چرا که سطح دید به کمترین میزان کاهش یافته و احتمال تصادف و خطر را افزایش می‌دهد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در صورت ضروری بودن سفر در هوای مه آلود، رانندگان باید با حداقل سرعت رانندگی کرده و حتما از چراغ مه شکن استفاده کنند.

وی افزود: در صورت بخار کردن شیشه جلو از دستگاه تهویه خودرو استفاده کرده و یا شیشه سمت راننده را مقداری پایین آورده تا بخار حاصله از بین رفته و مانع دید نشود.

دستغیب گفت: اطمینان از سالم بودن بخاری، برف پاکن و لاستیک خودرو، پر بودن باک بنزین و روشن کردن چراغ های مه‌شکن خودرو هنگام رانندگی در هوای بارانی و مه آلود از دیگر مواردی است که حتما باید مورد توجه قرار گیرد.

وی نسبت به سرعت و سبقت‌های غیرمجاز و رعایت فاصله طولی مناسب به رانندگان هشدار داد و گفت: 75 تیم پلیس در جاده‌های استان به صورت شبانه‌روزی حضور دارند تا در صورت نیاز به یاری شهروندان بشتابند.

انتهای پیام/832/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مه گرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۶۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران سبب آب‌ گرفتگی در برخی معابر شیراز شد

دریافت 13 MB کد خبر 6088133

دیگر خبرها

  • لزوم جلوگیری از احداث ابنیه در مجاورت جاده‌های گیلان
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است
  • راننده خواب‌آلود سبب مرگ پاکبان شد/ تکرار مرگ رفتگران گرگانی برای سومین سال
  • تصاویر | باران شدید و آب گرفتگی معابر در شیراز
  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در نوروز
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • بارش شدید باران سبب آب‌ گرفتگی در برخی معابر شیراز شد
  • آمادگی استان برای مواجهه با خطرات احتمالی، خسارات‌ ناشی از سیل را کاهش داد