Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون قضایی دادستان کل کشورگفت: مسئله ورشکستگی یک کارخانه فولاد و بیکاری کارگران در این کارخانه به یک سال و نیم گذشته مربوط می‌شود و ما پیرو اطلاع از این مسئله به سرعت بازدیدی از این مجموعه داشتیم. متاسفانه این کارخانه به یک مخروبه تبدیل شده بود و ما در ادامه مدیر این کارخانه و سایر مسئولین را دعوت به جلسه‌ای کردیم تا پیرو تعاملات صورت گرفته خط تولید این کارخانجات مجدداً فعال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته معاون قضایی دادستان کل کشور در نهایت و پیرو اقدامات صورت گرفته این کارخانجات به صورت اجاره مجدداً به صاحبان قبلی‌اش بازگردانده شد.کارخانه مشکلات عدیده‌ای با بانک‌ها داشت و هنوز هم اقدامات و جلسات مسئولین قضایی در این بخش ادامه دارد، با این حال پیشرفت‌ها در این بخش هر روز روند بهتری پیدا کرده و در حال حاضر خط تولید لوله مفتول این کارخانه راه‌اندازی شده است.

عمرانی گفت: اقدامات و پیگیری‌های دستگاه قضا از صفر تا صد باعث شد تا شاهد به جریان افتادن چرخ تولید در این کارخانه باشیم. اقدامات در راستای احیای این کارخانجات به نحوی بوده که امروز می‌توانیم بگوییم، مرده‌ای، زنده شده است.

 دیار خودرو از جمله شرکت‌هایی بود که پیرو فشار‌های ناشی از تحریم‌ها دچار مشکلات عدیده‌ای شده و قطعات لازم برای فعالیت خود را در اوج تحریم‌ها دریافت نکرد این در حالی است که ۵۰۰ کارگر نیز در این شرکت فعال بودند.این شرکت به دلیل مشکلات مذکور بین سال‌های ۹۵ تا ۹۶ تعدیل شد تا اینکه قوه قضائیه از اواخر سال ۹۸ به این موضوع ورود کرد و بازدید‌هایی از این مجموعه انجام داد.

به گفته معاون قضایی دادستان کل کشور، ۹۰ درصد فعالیت‌های این شرکت روی روال افتاده و رو به بهتر شدن است.: دستگاه قضا پرونده‌های زیادی در این بخش مورد بررسی قرار داده و همواره پیگیر مشکلات آنهاست با این حال خوشبختانه در حال حاضر ۵۰۰ کارگر در شرکت مذکور مشغول به فعالیت شده‌اند.

 عمرانی گفت: ما مشکلات دیار خودرو را مرحله‌به‌مرحله برطرف کردیم، زیرا مشکلات دیار خودرو آنقدر زیاد بود که ما یک زونکن برای آن در نظر گرفتیم و حداقل ۲۰ الی ۲۵ جلسه با مقامات مختلف داشتیم تا این مقامات با حضور در دادستانی پای کار رفع مشکلات بیایند و نهایتا راه حلی برای آن پیدا کنیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگاه قضا دیارخودرو دیار خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۶۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۴۱۱ سلاح گرم در استان کرمان

ایسنا/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان از تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دستگاه قضائی استان خبر داد و گفت: در سال گذشته ۴۴۱۱ عدد سلاح گرم در سراسر استان کشف و ضبط شده است که ۷۴درصد کشفیات سلاح جنگی و مابقی سلاح شکاری غیرمجاز بوده است.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی هشتم اردیبهشت ماه در جلسه شورای معاونان دادگستری کرمان اظهار کرد: برنامه‌محوری در دستور کار صف و ستاد دستگاه قضایی استان قرار دارد و مدیران قضایی باید علاوه بر اجرای برنامه‌ها میزان اثربخشی آنها را نیز مورد تجزیه  و تحلیل قرار دهند.

وی افزود: بایستی در راستای اجرایی شدن فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و ریاست قوه قضائیه گام‌های عملی و جدی بیشتری برای رسیدن به قوه قضائیه در تراز نظام اسلامی برداشته شود.

حمیدی از اقدامات دادستان کرمان و مجموعه دادسرای عمومی و انقلاب این شهر در خصوص اجرای طرح نور قدردانی کرد و گفت: دستگاه قضایی حامی آمران به معروف وناهیان از منکر است و خوشبختانه مردم شریف کرمان همکاری خوبی با اجرای این طرح داشته و در ۹۹ درصد موارد پس از تذکر لسانی، افراد به قانون احترام گذاشته‌اند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان اظهار کرد: معتقدیم مسائل فرهنگی و اجتماعی راهکار فرهنگی و اجتماعی دارند و دستگاه‌های متعددی در این زمینه باید به رسالت خود در انجام فعالیت‌های فرهنگی عمل کنند و اقدامات پلیسی و قضایی باید در کنار اقدامات فرهنگی قرار گیرد.

حمیدی در پایان از تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دستگاه قضائی استان خبر داد و گفت: در سال گذشته ۴۴۱۱ عدد سلاح گرم در سراسر استان کشف و ضبط شده که ۷۴درصد کشفیات سلاح جنگی و مابقی سلاح شکاری غیرمجاز بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • نامه دانشجویان دیار حافظ و سعدی به دانشجویان آمریکایی و اروپایی
  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد
  • نشست مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • کشف ۴۴۱۱ سلاح گرم در استان کرمان
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد
  • آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم