Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده مرزبانی کشور از تقویت پایش تصویری در مرزهای خشکی و دریایی خبر داد و گفت: تقویت پایش تصویری، اقدامات الکترونیکی، پهپادی و استفاده از ریز پرنده‌ها در مرزهای دریایی و خشکی در اولویت برنامه‌‌های مرزبانی قرار دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، سردار احمد علی گودرزی صبح امروز در نشست با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر جایگاه مرزبانی در کشور را مهم و با اهمیت دانست و اظهار داشت: تولید امنیت در چرخه دفاعی از مأموریت‌های مهم مرزبانی است که اکنون امنیت پایدار در همه مرزهای دریایی و خشکی برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مرزبانان چشمان بیدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند تصریح کرد: مرزبانان به عنوان چشمان بیدار و سینه‌های ستبر نظام مقدس الهی هوشیارانه شبانه‌روز از مرزهای دریایی و خشکی دفاع می‌کنند.

فرمانده مرزبانی کشور مقابله با تهدیدات دشمنان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: مرزداران با چشمان تیزبین مقتدرانه با وجود همه تهدیدات اجازه ورود اشرار مسلح و کسانیکه دل در گرو بیگانگان بستند در اطراف برخی مرزها به ویژه شمال غرب و جنوب شرق را نمی‌دهند.

گودرزی استقرار مرزداران در 8 هزار و 755 کیلومتر مرز دریایی و خشکی را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: تقویت ناوگان در مرزهای دریایی و خشکی از اولویت‌های فرماندهی مرزبانی است و در این راستا تقویت پایش تصویری، اقدامات الکترونیکی، پهپادی و استفاده از ریز پرنده‌ها در مرزهای دریایی و خشکی در اولویت برنامه‌‌های مرزبانی قرار دارد.

وی با بیان اینکه امروز نیروی مرزبانی با تمام امکانات و تجهیزات از مرزهای آبی و خشکی کشور دفاع می‌کنند گفت: دعای رهبر معظم انقلاب سبب شده نیروهای مرزبانی با ذوب در ولایت از پویایی و نشاط زیادی برخوردار باشند.

فرمانده مرزبانی کشور از ارتقا جایگاه نیروی مرزبانی خبر داد و گفت: این ارتقای جایگاهی در تولید امنیت در چرخه دفاعی کشور موثر بوده و این نیرو توانسته کار سخت پلیسی را در دریا و خشکی در سخت‌ترین شرایط انجام دهد.

فرمانده مرزبانی کشور: 6500 میلیارد تومان قاچاق کالا کشف شد/ رصد الکترونیکی مرزها و سواحل با پهپادجانشین فرمانده انتظامی کل کشور: مخالف کوله‌بری نیستیم اما با متجاوزان مرزی «به‌جد» برخورد می‌کنیمنصب دوربین روی البسه مرزبانان

گودرزی با اشاره به تلاش مرزداران در مرزهای دریایی و سواحل استان بوشهر خاطر نشان کرد: سربازان مرزبانی استان بوشهر به‌صورت هدفمند و اشراف اطلاعاتی و اقدامات عملیاتی و بدون اینکه کسی متضرر شود با قاچاق در مرزهای دریایی و خشکی برخورد می‌کند و نسبت به تعامل با مرزنشینان و استیفای حقوق آنان و دولت توجه ویژه‌ای دارد.

وی از تقویت همکاری با کشورهای همسایه از جمله کشورهای حاشیه خلیج‌فارس خبر داد و بیان کرد: در راستای جام جهانی قطر در تعامل با کشور قطر اقدامات مهم و درخور تحسین انجام شده است.

انتهای پیام/190/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرزهای دریایی و خشکی فرمانده مرزبانی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۷۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده انتظامی کردستان شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن پیام سردار علی آزادی فرمانده انتظامی کردستان آمده است: وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

عزت و استقلال سرزمین ایران اسلامی همواره مورد طمع بدخواهان و دشمنان بوده و مرزداری و پاسداری از این آب و خاک، شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا بخشیده است.

امنیت مثال زدنی ایران اسلامی در پرتو غیرت و دلاورمردان بی ادعایی است که در اقصی نقاط کشور از حدود و ثغور میهن اسلامی همچون جان گرانبهای خویش حراست کرده و در این راه تاکنون شهدای بسیاری نیز تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند و در این راستا، شهادت غیور مردان مرزبانی شاهدی بر این مدعا می‌باشد.

اینجانب شهادت این مرزبان دلیر و شجاع را به محضر مقام معظم رهبری فرمانده و پرسنل خدوم مرزبانی استان و خانواده معظم این شهید و مردم شهید پرور و انقلابی استان کردستان و کرمانشاه تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم، بدون شک راه این شهید عزیز در دفاع مرزهای ایران اسلامی ادامه خواهد داشت.

شب گذشته در حین پایش و مراقبت نوار مرزی مرزبانان هنگ مرزی بانه، با گروهک معاند درگیر شدند که سرباز وظیفه «فرزین بلیان» مقتدرانه و با شجاعت با آنان مقابله کرد و به شهادت رسید.

کد خبر 6094916

دیگر خبرها

  • تشییع باشکوه پیکر شهید مرزبان در بانه + تصاویر
  • اولین جلسه ساماندهی و تقویت مدیریت مرزهای مجاز آبی گیلان برگزار شد
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • فرمانده انتظامی کردستان شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه را تسلیت گفت
  • جزئیات جدید از شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه + تصویر
  • جزئیات نحوه شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه
  • «فرزین بلیان» مقتدرانه در برابر اشرار مسلح ایستادگی کرد
  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه
  • مرزبانی باید به سیستم‌های رصد و پایش الکترونیک دریا مجهز باشد
  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه و پیشرفت همه جانبه جامعه می‌شود