Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علیرضا سلیمی درباره پیام نوروزی رییس جمهور گفت: پیام نوروزی رییس جمهور از خرمشهر بیانگر گسترش فرهنگ ایثار و شهادت، تلاش و مقاومت است. همان فرهنگ اصیلی که انقلاب اسلامی بر اساس آموزه های دینی به ما یاد داد که در برابر ظلم کرنش نکنیم، این فرهنگ به ما آموخ، می‌توانیم ایران را از نو بسازیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: این فرهنگ نشات گرفته از شهرهای خرمشهر و آبادان بود که به ما یاد داد برای عزت خود باید آستین ها را بالا بزنیم و برای آقایی خود تلاش بیشتری انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم محلات و دلیجان با اشاره به نامگذاری امسال به نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی گفت: رییس جمهور در پیام نورزی خود به اتحاد همه ارکان نظام در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نامگذاری امسال تاکید داشتند تا با تکیه بر دانش و همت همه مردان و زنان به ویژه جوانان نخبه این شعار عملی شود. زیرا نباید به دیگران چشم امید بدوزیم.

عضو کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس تاکید کرد: رییس جمهور به درستی در پیام نوروزی خود به تحقق وعده هایی که داده بودند اشاره کردند و امیدواریم وعده‌های ایشان با تلاش مضاعف و فعالیت همه دستگاه‌های مرتبط محقق شود. چرا که امروز بر اساس منویات رهبری باید با انسجام کامل، امیدآفرینی و تلاش همه بخش‌های کشور نسبت به شناسایی چالش‌ها اقدام کرده و در ادامه برای حل مشکلات فعالیت نمایند.

وی با بیان اینکه ظرفیت عظیم کشاورزی استان خوزستان مغفول مانده است، گفت: کشور در بخش محصولات پایه کشاورزی مشکلاتی دارد و پیام نوروزی رییس جمهور از این استان نوید بخش احیاء دوباره این بخش‌ها است.

بیشتر بخوانید:
 

از «جبهه» پرفشار تا «کمیته» بی‌آزار

سلیمی درباره تاکید رییس جمهور به دور شدن کشور از دو قطبی شدن، اظهار داشت: رییس جمهور به خوبی خطر دو قطبی کردن فضای سیاسی کشور را درک کرده است، دوقطبی سازی کشور سبب فرسایش نیروها و فرسایش انرژی می شود و زمینه را برای نفوذ معاندین نظام فراهم می سازد.

وی ادامه داد: ترور دانشمندان هسته ای ما در زمان دو قطبی شدن کشور انجام شد. در اوایل انقلاب هم انفجار حزب جمهوری اسلامی و دفتر نخست وزیری و سایر موارد به دلیل حرکت به مسیر دو قطبی شدن شکل گرفت.

عضو هیات رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حقیقت دو قطبی کردن کشور، میدان دادن به نفوذی‌ها است تا در برخی از نهادها و وزارتخانه ها این افراد به جای حل مشکلات کشور، جیب خود را پُر کنند. افراد فاسدی که به دنبال یغما بردن اموال ملت هستند و برای اهداف خود دست به هرکاری می زنند.

نماینده مردم محلات در مجلس با تاکید بر اینکه نباید اجازه داد که چنین فضاهای موهم و ساختگی توسط برخی از افراد شکل بگیرد، اظهار داشت: وقتی کشور به سمت دو قطبی شدن پیش برود در عمل ظرفیت‌ها و فرصت‌های ملی هدر خواهد رفت، نباید اجازه داد این ظرفیت‌ها از دست برود. بلکه باید در عمل از همه این پتانسیل برای سربلندی ایران عزیز استفاده کرد.

سلیمی خاطرنشان کرد: کشور برای همه ایرانیان است و به تعبیر شعر دوران دبستان باید «دست در دست هم دهیم به مهر، میهن خویش را کنیم آباد» که این شعر می تواند سرلوحه کار همه ما قرار بگیرد.

۲۱۲۱۵

کد خبر 1615044

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجلس یازدهم دولت سیزدهم پیام نوروزی دو قطبی شدن رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۷۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت

‌به گزارش‬ خبرگزاری‬ مهر، ‬ آیت‬ الله‬ «سید‬ ابراهیم‬ رئیسی» ‬ رئیس‌جمهور کشورمان در پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. متن پیام رئیس‌جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می‌نمایم و امیدوارم این پیروزی که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه‌های ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایة سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسالت دارم.

کد خبر 6091273 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • رئیسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رییسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • ابهامات مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • ابهامات بر سر مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد