Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید تا شدید در روزهای آخر هفته خبر داد و گفت: وزش باد و گرد و خاک در نیمه شرقی می تواند موجب کاهش کیفیت هوا و اختلال در تردد جاده ای شود.

آسیه آقایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً ناپایدار تا اواخر هفته بر روی استان است و در اکثر مناطق استان کمی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به احتمال رگبار پراکنده و رعد و برق به ویژه در نیمه غربی و شمال شرق استان، افزود: باد شدید و گاهی طوفان لحظه‌ای همراه با گرد و خاک محلی در مناطق شرقی استان دور از انتظار نیست.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان هشدار داد: وزش باد و گرد و خاک در مناطق شرقی می‌تواند موجب کاهش دید و کیفیت هوا و همچنین اختلال در تردد جاده‌ای شود.

آقایی از افزایش یک تا دو درجه‌ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده خبر داد و گفت: دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین ساعت‌های امروز به ۲۴ درجه و کمینه دمای هوای فردا صبح به ۱۰ درجه بالای صفر می‌رسد.

وی خور و بیابانک با دمای ۲۷ را گرم‌ترین نقطه استان معرفی کرد و ادامه داد: بویین و میان دشت با دمای دو درجه بالای صفر نیز خنک‌ترین شهرستان است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره بارش‌های ثبت شده در شبانه روز گذشته، خاطرنشان کرد: در شهرستان فریدون شهر ۱.۸ میلی متر و خور و بیابانک یک دهم میلی متر بارش ثبت شده است اما در دیگر ایستگاه گزارشی از بارندگی ثبت نشد.

وی با اشاره به صدور هشدار درباره طوفان گرد و خاک، گفت: درباره پدیده گرد و خاک و طوفان لحظه‌ای که همراه با اختلال در تردد جاده‌ای خواهد بود به ویژه در محور نائین اردستان به سمت بزرگراه کاشان، هشدار صادر شده و اطلاع رسانی انجام شده است.

کد خبر 563461

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خیزش گرد و خاک خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی کارشناس پیش بینی هواشناسی اصفهان پیش بینی هواشناسی اصفهان تا ۲۴ ساعت آینده افزایش دمای هوای اصفهان پیش بینی هواشناسی امروز اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اختلال در تردد جاده ای گرد و خاک پیش بینی وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۷۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وزش باد در مناطق مختلف استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سلطانی با بیان اینکه تا اواسط این هفته بارندگی برای استان پیش بینی نشده است، گفت: تا روز سه شنبه این هفته دمای هوا نیز به صورت تدریجی افزایش و از روز چهارشنبه تا آخر هفته دمای هوا در اغلب مناطق استان کاهش می‌یابد و هوا خنک خواهد شد.

وی افزود: دمای فعلی شهر زنجان ۱۲ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

کارشناس هواشناسی استان با اشاره به میزان نوسان دمای شهر‌های استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان چهار و ۲۵ درجه، ابهر چهار و ۲۵، خرمدره ۶ و ۲۳ درجه، آب‌بر ۱۴ و ۲۹ درجه، قیدار ۶ و ۲۱ درجه، سلطانیه ۲ و ۲۳ درجه و ماهنشان ۱۱ و ۲۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان
  • پیش بینی وزش شدید باد در زنجان
  • پیش بینی وزش باد در مناطق مختلف استان
  • سامانه بارشی جدید در راه اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • گذر امواج ناپایدار با تندباد و بارش پراکنده از اصفهان/تداوم روند افزایشی دمای هوا در استان
  • دمای هوا در برخی مناطق زنجان به زیر صفر رسید
  • کاهش دمای هوا در استان
  • وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در خلیج‌فارس
  • هشدار زرد؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده
  • وزش باد شدید و افزایش ارتقاع موج در خلیج‌فارس