Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت‌های بسیاری از سامسونگ خواستار جزئیات بیشتری از جمله زمان به روز رسانی این ویژگی در آمریکا و سایر کشور‌ها هستند. همچنین مشخص نیست که مدل‌های قدیمی گلکسی چه زمانی این به روزرسانی‌ها را دریافت خواهند کرد.

به گزارش engadget، در انجمن‌های کره‌ای سامسونگ کاربران در حال دریافت به روز رسانی برای سری Galaxy S۲۲ هستند که یک "حالت مدیریت عملکرد بازی" را به Game Booster اضافه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاربران، سامسونگ را متهم کرده اند زیرا برنامه‌های غیربازی مانند نتفلیکس و تیک تاک را سرکوب می‌کند. سامسونگ به سرعت این عناوین را رد کرده و محدودیت‌هایی را در سرویس بهینه‌سازی در بازی قائل شده است. اما دارندگان گوشی‌های قدیمی گلکسی ممکن است همچنان ناامید باشند، زیرا همچنان برنامه‌هایشان با اختلال مواجه است. طبق این اطلاعات شاید سامسونگ نیاز داشته باشد با بروزرسانی خود این مشکلات را برطرف کند.

 هچمین کاربران از سامسونگ انتقاد کردند که این شرکت بازی‌ها را تحت فشار قرار می‌دهد در حالی که بنچمارک‌ها مجاز هستند با سرعت کامل اجرا شوند. این موضوع باعث شد که Geekbench گوشی‌های رده بالای گلکسی را از فهرست بنچمارک خود حذف کند. گفته می‌شود طراحی نرم‌افزار جدید می‌تواند به سامسونگ کمک کند تا به جایگاه خود  در لیست گوشی‌ها و در بین علاقه‌مندان برگردد.

بیشتر بخوانید

شکایت صاحبان گلکسی اس ۲۲ از سامسونگ

 

باشگاه خبرنگاران جوان فضای مجازی دريچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامسونگ گلکسی شرکت سامسونگ گوشی های هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۷۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژگی جدیدی که به ChatGPT اضافه شد | روبات هوش مصنوعی به چه چیزی مجهز شد؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورج، این ویژگی حافظه در زمان معرفی این چت‌بات، فقط برای بخش کوچکی از کاربران در دسترس بود، اما اکنون برای مشترکان ChatGPT Plus در خارج از اروپا یا کره در دسترس است. حافظه ChatGPT به ۲ روش کار می‌کند تا پاسخ‌های روبات چت را شخصی‌تر کند.

اولی این است که به شما اجازه می‌دهد به ChatGPT بگویید جزئیات خاصی را به‌خاطر بسپارد و دومی با یادگیری از مکالمات مشابه الگوریتم‌های دیگر در برنامه‌ها است. حافظه ChatGPT این چت‌بات را به دستیار هوش مصنوعی بهتری تبدیل می‌کند. از آنجایی که این حافظه ممکن است مشکلات امنیتی ایجاد کند و کاربران از این نظر نگران شده‌اند، شرکت OpenAI مدعی شده است کاربران همیشه بر آنچه ChatGPT نگه می‌دارد، کنترل خواهند داشت.

شرکت OpenAI در یک پست وبلاگ نوشت: در تغییری نسبت به آزمایش قبلی، اکنون ChatGPT به کاربران می گوید چه زمانی حافظه ها به روز می شوند. کاربران می توانند آنچه را که ChatGPT به خاطر می آورد، با بررسی آنچه که روبات چت از مکالمات گرفته است و حتی با ایجاد فراموش کردن جزئیات ناخواسته ChatGPT مدیریت کنند. این چت بات همیشه می تواند جزئیات را در طول مکالمات فعال به یاد بیاورد.

برای مثال، اگر از روبات چت بخواهید یک ایمیل را پیش‌نویس کند، می‌توانید فورا آن را با عبارت «حرفه‌ای‌تر کنید» دنبال کنید و به یاد می‌آورد که در مورد ایمیل صحبت می‌کردید. اما اگر به اندازه کافی صبر کنید یا مکالمه جدیدی را شروع کنید، همه چیز از پنجره خارج می شود.

بیشتر بخوانید:

پرتاب به آینده با اینترنت ۵.۵G | چینی ها استارت زدند

شرکت OpenAI نگفت که چرا حافظه در اروپا یا کره در دسترس نخواهد بود. این شرکت می گوید که حافظه برای مشترکین ChatGPT Enterprise و Teams و همچنین GPT های سفارشی در فروشگاه GPT عرضه می شود، اما زمان آن را مشخص نکرده است.

کد خبر 848492 برچسب‌ها خبر مهم هوش‌ مصنوعی تکنولوژی (فناوری) ربات - روبات حافظه

دیگر خبرها

  • ایموجی صوتی؛ عجیب‌ترین قابلیت گوگل که به تماس‌های صوتی اضافه شد
  • رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی F55 5G منتشر شد
  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • ویژگی جدیدی که به ChatGPT اضافه شد
  • هشدار اپل به آیفون‌داران: مراقب آتش‌ گرفتن گوشی خود باشید!
  • ویژگی جدیدی که به ChatGPT اضافه شد | روبات هوش مصنوعی به چه چیزی مجهز شد؟
  • گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود
  • غول نروژی در دنیای گیم؛ شخصیت ارلینگ هالند به بازی کلش آو کلنز اضافه می‌شود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)