Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد علی کی‌نژاد رئیس هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در پیامی حلول سال نو را تبریک گفت، متن این پیام به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار

یا مدبر اللیل و النهار

یا محول الحول و الأحوال

حول حالنا الی احسن الحال،

با سلام و درود بیکران به روان پاک امام راحل عظیم‌الشأن و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم به ویژه سیدالشهدای ایران اسلامی شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، حلول سال جدید شمسی و قرن جدید که مصادف است با ایام فرخنده نیمه شعبان و ولادت خورشید عالم تاب عدل گسترو منجی بشریت حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف، خدمت همه سروران ارجمند و اهالی فرهنگ علم و هنر، دانشگاهیان و پژوهشگران فرهیخته، بویژه اعضای هیأت عالی جذب هیأت علمی، هیأت‌های مرکزی واجرایی جذب در دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی تبریک می گویم و برای همه شما عزیزان سلامت و سعادت و توفیقات بیش از پیش را برای نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در گام دوم انقلاب اسلامی آرزومندم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که مقام معظم رهبری شعار سال ۱۴۰۱ را سال تولید دانش بنیان واشتغال آفرین نام‌گذاری فرمودند، اساس تولید علمی دانش بنیان و اشتغال آفرین، تربیت دانشجویان و دانشگاهیان نخبه با انگیزه، اندیشمند و خلاق است. برای تحقق این امر برماست که در جذب اعضای هیأت علمی و استادان مجرب و انقلابی کوشاتر از گذشته عمل کنیم تا بتوانیم در گام دوم انقلاب اسلامی با قوت تمام در به فعلیت رساندن استعدادها و پرورش صحیح دانشجویان گام‌های اثرگذار برداریم.

انجام این مهم بدون دقت نظر اعضای هیأت‌های اجرایی جذب و هیأت‌های مرکزی برای جذب استادان انقلابی میسر نمی‌شود.

برخود لازم می‌دانم از زحمات عزیزانی که در این سال‌ها از زمان تشکیل هیأت عالی جذب و هیأت‌های مرکزی و اجرایی جذب با ما همکاری داشتند و تلاش‌ها و زحمات ایشان باعث رضایت مقام معظم رهبری و پیام سراسر پر مهر حضرتشان و پشت‌گرمی ما در این راه گردید؛ صمیمانه سپاسگزاری نمایم، از همه اعضای فعلی و سابق هیأت‌های مرکزی و اجرایی جذب به ویژه رؤسای دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها که ماموریت‌شان به پایان رسیده و در عرصه‌های دیگر نظام مقدس اسلامی به خدمت مشغول شده‌اند قدردانی و تشکر می‌کنم.

امید است به حول و قوه الهی و همکاری و همراهی‌های اعضای محترمی که به جمع هیأت‌های مرکزی و اجرایی جذب پیوستند، بتوانیم در نیل به اهداف نظام آموزشی کشور و پیشبرد نقشه راه انقلاب اسلامی در گام دوم و در راستای آمایش نظام آموزش عالی و نقشه جامع علمی کشور توفیق خدمت گزاری بیشتر داشته باشیم.

کد خبر 5452287 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری دانشگاه های ایران جمهوری اسلامی ایران دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه تهران وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دانشگاه های علوم پزشکی دوره های فراگیر ارشد جهاد تبیین آموزش پزشکی دانشگاه ها دانشگاه تبریز محمد مهدی طهرانچی دانشگاه جامع علمی کاربردی هیأت های مرکزی انقلاب اسلامی اعضای هیأت اجرایی جذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۷۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور گفت:«اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در نشست خبری که امروز برگزار شد، در پاسخ به سوال دانشجودر خصوص ارزیابی شرکت های دانش بنیان و تاثیرات این ارزیابی گفت:در نظام جدید ارزیابی دانش‌بنیان‌ها، علاوه بر سطح فناوری، میزان اشتغال تخصصی و گردش مالی شرکت هم مورد مطالعه قرار می‌گیرد و شرکت‌ها بر این اساس به شرکت‌ها نوپا، نوآور و فناور تقسیم می‌شوند.

وی افزود: در چند جا شنیدم این همان سیستم تقسیم بندی نوع ۱-۲ و ۳ سابق است که مطلقا اشتباه است؛ نوع ۱-۲ و ۳ سابق بر اساس فناوری تقسیم بندی می‌شد، ولی الان اشتغال تخصصی و گردش مالی نوع تقسیم بندی را مشخص می‌کند.

دهقانی اضافه کرد: شرکت‌های بسیار نوع یک داشتیم که در بازنگری به شرکت نوپا تبدیل شدند و شرکت‌های نوع ۳ داشتیم که به شرکت‌های نوآور و فناور تبدیل شدند.ساز و کار‌های حمایتی از دانش بنیان‌ها در روش جدید متناسب‌تر شدند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۰ پارک کشور به کارگزار شناسایی شرکت‌های نوپا تبدیل شده اند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معلمان سکانداران تربیت علمی و اخلاقی جامعه‌اند
  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • حمایت از طرح‌های نوآورانه و ایجاد اشتغال نخبگان در دانشگاه
  • سالانه ۲۰۰۰ نفر در حوزه کوانتوم تربیت و جذب می‌شوند
  • جذب و تربیت سالانه دو هزار نیروی متخصص در حوزه فناوری کوانتوم
  • استقبال هیأت تانزانیایی از محصولات فناورانه دانش‌بنیان ایرانی
  • «اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد