Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود احمدی نویسنده و کارگردان نمایش رادیویی جن زده زیرِ لیل گفت: از ژانر ترسناک برای این نمایش رادیویی بهره برده‌ایم. زیرا ژانر ترسناک از ژانرهای پُرطرفدار در سینماست و عامه مردم با این ژانر ارتباط برقرار می کنند و گویا تجربه های ذهنی خود را در آن می بینند.

او گفت: ژانر ترسناک در عرصه نمایش بسیار مهجور مانده است و انگار که نویسندگان و کارگردانان ترس دارند تا پا در تجربه ای دیگر بگذارند، درست مانند ژانر وسترن در ادبیات.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشنامه نویسِ شیرازی گفت: گروه پرسیا در شیراز چند سالی است که برای اولین بار این ژانر را در سالن های نمایش به اجرا در آورده و این بار قرار است در عرصه نمایش رادیویی نمایشی ترسناک را ارائه بدهد.

احمدی گفت: شاید ما همه در جمع‌های دوستانه و خانوادگی با قصه‌های ترسناک که با پیشوند واقعی از طرف راوی گفته می شود آشنا باشیم و انگار نمایش رادیویی شنیدن همان قصه ه است با شیوه ای نمایشی‌تر.

 نویسنده و کارگردان نمایش رادیویی جن زده زیرِ لیل گفت: نمایش جن زده زیر لیل از همان قصه ها، باورها و خرافاتی که در جنوب ایران به آن باور دارند شکل گرفته است.

عوامل این نمایش رادیویی عبارت است از:

نویسنده و کارگردان: مسعود احمدی،طراحی صدا و تدوین: شیما پورسهم الدین، خوانشگران: شیما پورسهم الدین،مریم دهقانی، غزال رفیعی، مجید یزدان شناس، امین دولت خواه، هدی هادیان شیرازی، تیران علمدار فرد، نگین صغیر، سارا زارعی، محمد حسن کشاورزی، فائزه جباری، شیوا بافهم، مبینا خیری، آدرینا دهقانی و کیمیا مباشری.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایش رادیویی ایام نوروز نمایش رادیویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۷۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب افکن H6K نیروی هوایی چین، دوربردترین سکوی چینی‌ها برای پرتاب هر سلاح برد بلندی است (فیلم)



منبع:کانال اطلاع رسانی حمل و نقل هوایی

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: زاویه حیرت انگیز از قدرت تخریب پهپادهای بمب افکن (فیلم) ترسناک ترین صدا در هوانوردی (فیلم) ویژگی ترسناک بمب افکن ما فوق صوت سوخو 34 (فیلم)

دیگر خبرها

  • بمب افکن H6K نیروی هوایی چین، دوربردترین سکوی چینی‌ها برای پرتاب هر سلاح برد بلندی است (فیلم)
  • ماجرای پاکت قهوه‌ای پول چیست؟/ دارودسته باعث پیشرفت آدم‌ها است!
  • ده‌روسی: با لورکوزن بازی داریم، یک تیم خیلی ترسناک!
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • پیام ترسناک رونالدو: آماده جنگ! (عکس)
  • بهترین فیلم های سامورایی قرن بیست و یکم؛ از The Last Ronin تا ۱۳ Assassins (+عکس)
  • پشت‌پرده محبوبیت تیلور سوئیفت چیست؟
  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!
  • معرفی بهترین مستندهای جهان
  • چگونه سرنوشت یک نوجوان تغییر کرد/ پاهای هوتن شکیبا در بتن!