Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران اقدامات مهم رفاهی سال گذشته برای تاکسیرانان و همچنین اقدامات نوروزی سازمان را تشریح کرد.

به گزارش قدس آنلاین، سید مهدی اسماعیل بگی در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه دستاوردهای این سازمان در سال گذشته برای رفاه تاکسیرانان چه بود؟ توضیح داد: آن چیزی که شایسته تاکسیرانان تهرانی باشد، به دست نیاوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما دو اقدام قابل قبول در حوزه تأمین لوازم یدکی و قطعات خودرویی انجام شد.  

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران ضمن اشاره به تفاهم نامه «ایساکو کارت» برای تاکسیرانان تهرانی، گفت: این اقدام در نیم سال دوم سال گذشته به وقوع پیوست؛ هرچند در ابتدای کار به مشکلاتی برخورد؛ اما با پیگیری‌های بسیار و تلاش دوستان ایساکو، مشکل رفع شد و تفاهم نامه به جریان افتاد. امسال به تعداد تمامی رانندگان تاکسی «ایساکو کارت» صادر می‌شود و به بیانی دیگر همه رانندگان تاکسی امسال از ایساکو کارت بهره مند می‌شوند.

اسماعیل بگی در ادامه عنوان کرد: اقدام دیگر با همکاری "هایپر کار" انجام شد تا قطعات یدکی با قیمت بسیار مناسبی (فقط ۵ درصد بالاتر از قیمت تولید) در اختیار تاکسیرانان قرار گیرد.

وی با اعلام اینکه در سال جدید بسته‌های عیدانه لوازم یدکی به تاکسیرانان تعلق می‌گیرد، افزود: این بسته‌ها با قیمت بسیار مناسب به هزار و ۵۰۰ تاکسیران ارائه شد. کم بودن این آمار به علت نبود زمان بود؛ البته از ابتدای امسال بسته‌های عیدانه به تعداد رانندگان در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی، اقدامی است که هرساله انجام می‌شود، افزود: امسال تغییرات خوبی برای رفاه تاکسیرانان در بیمه تکمیلی اعمال شد و امیدوارم که شرایط برای تاکسیرانان نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده باشد.

اسماعیل بگی در ادامه درباره وضعیت سرویس رسانی ناوگان تاکسیرانی در تعطیلات نوروزی، بیان کرد: بخش قابل توجهی از خدمات تاکسی‌های خطی در ایام نوروز به علت کاهش مسافر، کاهش پیدا می‌کند. اما خدمات تاکسی‌های ویژه در دفاتر، فرودگاه‌ها، ترمینال‌ها، راه آهن و مراکز تفریحی در ایام تعطیلات نوروزی افزایش یافته و تقویت می‌شود؛ چرا که تقاضا در این روزها افزایش می‌یابد و بر همین اساس تمهیدات ویژه‌ای در این نقاط پیش بینی شده است.

بنا براعلام سایت شهر، وی در پایان یادآور شد: افزایش قیمت نرخ کرایه تاکسی طبق مصوبه شورای اسلامی شهر تهران از ابتدای اردیبهشت امسال اعمال می‌شود و رانندگان باید از ابتدای اردیبهشت کرایه بیشتر دریافت کنند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تاکسی های خطی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۸۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان

تین نیوز

بخشنامه جدید سازمان راهداری با موضوع کارت هوشمند رانندگان کامیون که توسط رئیس این سازمان به مدیران راهداری سراسر کشور ابلاغ شده، بسیاری از رانندگان را خوشحال می کند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، بخش قابل توجهی از رانندگان ماشین سنگین اعم از کامیون و تریلی برای دریافت یا تمدید کارت هوشمند خود با مشکلی مواجه اند که برای آن راهکاری پیدا نمی کنند.

این مشکل به زبان ساده هماهنگ نبودن مدرک تحصیلی رانندگان کامیون با الزامات دریافت کارت هوشمند است. اکنون بخشنامه جدیدی از سوی سازمان راهداری صادر شده که شرایط را برای دریافت کارت هوشمند آسان تر و رانندگان دارای مدارک تحصیلی سیکل را خوشحال می کند.

در این بخشنامه آمده است: به منظور حمایت و ارتقاء کمی سرمایه های انسانی در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای کالا و مسافر کشور، به این وسیله مجددا و برای آخرین بار حداقل مدرک تحصیلی مورد نیاز رانندگان جدید (بدون داشتن سابقه فعالیت) برای ردیف های 2 ، 5 و 6 جدول مندرج در بخشنامه شماره 183406/71 مورخ 19 اسفند 1399 به مدت یکسال از تاریخ ابلاغ این بخشنامه – اول اردیبهشت 1403 – به مدت یکسال به پایان دوره متوسطه اول، سوم راهنمایی ، سیکل یا معادل آن تقلیل می یابد.

در این بخشنامه تاکید شده است که این مهلت قابل تمدید نخواهد بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد افزایش یافت
  • تاکسی بدون خط
  • نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • امروز چهلم بهار است؛ جشنی که از یاد رفته!
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • با رانندگان پر خطر و ماجراجو برخورد شود/ کنارگذرها به شهر دوم تبدیل شده است