Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-29@13:17:10 GMT

حادثه برای لنج گردشگری خرمشهر

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۳۸۰۲۲

حادثه برای لنج گردشگری خرمشهر

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز خرمشهر با اشاره به حادثه برای لنج گردشگری در این شهرستان گفت: خوشبختانه این حادثه هیچ‌گونه آسیب و یا تلفات جانی درپی نداشت.

به گزارش قدس آنلاین، سجاد پاک‌گهر امروز  با اعلام این خبر افزود: در ساعت ۲۲ سه‌شنبه شب (دوم فروردین‌ماه)، یک لنج گردشگری با ۷۵ گردشگر حین دور زدن از زیر پل آزادی خرمشهر به بقایای بتونی تخریب‌شده  از زمان جنگ که در زیر آب بود برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان این‌که به‌دنبال این حادثه، موضوع، بی‌درنگ توسط ناخدای لنج و به‌وسیله بیسیم به مرکز جستجوی امداد و نجات اطلاع داده می‌شود گفت: باحضور سریع شناورهای امدادی اداره بندر و دریانوردی، هلال‌احمر و قایق‌های مردمی و باحضور نیروهای امدادی بندر، نیروی انتظامی، آتش‌نشانی، شهرداری و نیروهای مردمی، تخلیه گردشگران از لنج آسیب‌دیده انجام می‌شود.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز خرمشهر توضیح داد: کم‌بودن عمق و جزر آب در آن ساعت، باعث سختی نزدیکی شناورهای امدادی به لنج آسیب‌دیده شده بود که به همین دلیل روند تخلیه گردشگران حدود یک ساعت به طول انجامید.

او با اشاره به این‌که همه مسافران و گردشگران این لنج دارای جلیقه نجات بودند اضافه کرد: براساس دستوالعمل‌های نوروزی گردشگری آبی، حضور گردشگران در قایق‌ها و لنج‌های گردشگری بدون جلیقه نجات ممنوع است.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۸۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا شهرجردی گفت: طی اعلام حادثه توسط اورژانس به مرکز پیام ۱۱۲ جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در کیلومتر ۳۰ محور اراک-ازنا در محدوده روستای سرسختی، عوامل امدادی پایگاه شهید خرمی (قاقان) جمعیت هلال‌احمر شهرستان شازند به فوریت جهت رهاسازی راننده خودرو به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه، حادثه در ساعت ۱۲ و ۵۷ دقیقه ظهر امروز جمعه اتفاق افتاد، افزود: متأسفانه قبل از رسیدن عوامل امدادی هلال احمر راننده حادثه دیده فوت شده که پس از رهاسازی پیکر متوفی تحویل عوامل عوامل اورژانس حاضر در صحنه شد.

کد خبر 6089351

دیگر خبرها

  • نخستین مسجد اسلام گسترش می‌یابد
  • مهجوریت تفتان در سایه بی مهری مسوولان
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • هم‌قسم شدن مدیران مناطق آزاد برای جذب گردشگران غرب آسیا
  • نجات گردشگران مفقود شده در مسیر کوهنوردی پردیس
  • دردسرهای نخستین شهر جهان که ورود به آن پولی شد!
  • وقوع ۳۰ حادثه کوهستان در کرمانشاه/ استان دوم کشور در حوادث کوهستان هستیم
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • مرگ یک نفر بر اثر سقوط در دره دزپارت