Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-04@23:21:43 GMT

۷۰۴ پایگاه و ۱۱ هزار مدرسه پذیرای مسافران

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۳۸۲۰۹

۷۰۴ پایگاه و ۱۱ هزار مدرسه پذیرای مسافران

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش به تشریح جزئیات اسکان فرهنگیان در مراکز اقامتی آموزش و پرورش پرداخت و گفت: طرح اسکان نوروزی فرهنگیان در ۷۰۴ پایگاه پذیرش در قالب ۴۰۵ مرکز رفاهی، ۳۰۰ اردوگاه، ۵۰ پردیس دانشگاهی و ۱۱ هزار و ۳۹۳ مدرسه اجرا می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، گودرز کریمی‌فر مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش  درباره آمار طرح اسکان فرهنگیان، اظهار کرد: تا پایان دوم فروردین ۱۴۰۱ در سراسر کشور تعداد ۴۳۷ هزار و ۶۲۶ نفر از مراکز اقامتی فرهنگیان استفاده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۱۰۶ هزار و ۳۵۸ خانوار از مراکز اسکان فرهنگیان بهره‌مند شدند، افزود: در مجموع ۸۴۵ هزار و ۴۱ نفر روز اقامت تاکنون انجام شده است.

 ۱۰ استان که بیشترین مسافر فرهنگی را دارند

کریمی‌فر درباره بیش‌ترین پذیرش مسافران نوروزی در استان‌ها، گفت: تا پایان دوم فروردین ۱۴۰۱ به ترتیب استان‌های خراسان‌ رضوی، فارس، اصفهان، قم، بوشهر، هرمزگان، خوزستان، کرمان، یزد و تهران بیش‌ترین پذیریش مسافران نوروزی را دارند.

وی افزود: طرح اسکان نوروزی فرهنگیان با شعار «کیفیت مطلوب، امنیت پایدار و مسافرت ارزان» بر تسهیل و تسریع ارائه خدمات، در راستای رضایتمندی و طیب خاطر فرهنگیان برگزار می‌شود.

 ۴۰۵ خانه معلم و ۱۱ هزار مدرسه در خدمت مسافران فرهنگی

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: طرح اسکان نوروزی فرهنگیان در ۷۰۴ پایگاه پذیرش در قالب ۴۰۵ مرکز رفاهی(خانه معلم) با ظرفیت ۱۷ هزار و ۸۸۳  تختخواب به انضمام ۳۰۰ اردوگاه در قالب ۳۰۰۰ سوئیت،  تعداد ۵۰ پردیس دانشگاهی در قالب ۲۰۰۰ اتاق مجهز و همچنین تجهیز ۱۱ هزار و ۳۹۳ مدرسه در قالب ۱۰۵ هزار کلاس درس اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین تعداد ۱۳۹ رستوران مرغوب و باکیفیت با ظرفیت ۲۸ هزار نفر و تعداد ۲۳۲ تالار با ظرفیت ۸۰ هزار نفر به ارائه خدمت به فرهنگیان می‌پردازند.

کریمی‌فر تأکید کرد: اداره کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از تمام ظرفیت‌ها برای ارائه خدمات اسکان نوروزی در سراسر کشور به صورت شبانه‌روزی در راستای تکریم منزلت اجتماعی فرهنگیان و به منظور تسهیل مسافرت‌های مطلوب برای فرهنگیان، استفاده می‌کند.

منبع: فارس

انتها ی خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اسکان فرهنگیان اسکان نوروزی ۱۱ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۸۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۹ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش همدان

مهدی میرزاپور گفت: در این آزمون استخدامی تعداد ۹ هزار و ۲۷۳ داوطلب از استان همدان هستند که از این تعداد هفت هزار و ۵۲ خانم و ۲ هزار و ۲۲۱ آقا در آزمون شرکت کرده اند.

او گفت: از همه این شرکت کنندگان تعداد ۴۹۱ نفر در آموزش و پرورش استان همدان مشغول به کار خواهند شد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان همدان گفت: داوطلبان شرکت کننده در آزمون می‌توانند برای دریافت اطلاعات درباره اعلام نتایج این آزمون به سامانه آزمون جهاددانشگاهی به نشانی hrtc.ir مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان
  • توجه به دغدغه‌های فرهنگیان مورد تاکید جدی است
  • رقابت بیش از ۹ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش همدان
  • مهمترین مأموریت آموزش و پرورش تربیت تمام ساحتی است
  • اعتبارات خوبی برای به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد
  • دیدار معلمان و فرهنگیان نمونه با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • استخدام ۱۹ هزار نیروی پرورشی در سال جاری
  • ۱۹ هزار نیروی پرورشی امسال به استخدام آموزش و پرورش در می‌آیند
  • تغییر عناوین و حجم دروس مدارس برای اجرای برنامه‌های پرورشی