Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی‌ گفت: توسعه و شکوفایی ظرفیت‌های بی‌بدیل گردشگری استان کردستان نیازمند تهیه نقشه‌راه بصورت علمی و عملی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مریوان، جواد واحدی ظهر امروز در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر، مراکز اقامتی، دریاچه زریبار و شهر لک‌لک‌ها در اطراف دریاچه زریبار این شهرستان اظهار داشت: برای نظام افتخار بزرگی است که چنین مردمانی به‌عنوان مرزداران و حافظان کشور در این منطقه زندگی و حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی‌، افزود: ظرفیت‌های گردشگری استان کردستان به‌ویژه مریوان به‌ قدری بالاست که گردشگران می‌توانند ابعاد و گونه‌های مختلف گردشگری را به‌صورت تجمیع شده در یک منطقه تجربه کنند، اما همین ظرفیت تا به‌حال آن‌طور که باید و شاید مورد توجه قرار نگرفته است.

وی با بیان این‌که دریاچه زریبار و روستاهای اطراف آن از ظرفیت مناسبی برای توسعه گردشگری برخوردار است، گفت: این دریاچه جزو بهترین دریاچه‌های کشور و حتی جهان است.

واحدی بیان کرد: توسعه و شکوفایی ظرفیت‌های بی‌بدیل گردشگری استان کردستان به ویژه مریوان نیازمند تهیه نقشه‌راه بصورت علمی و عملی است.

معاون وزارت میراث‌فرهنگی: دولت توجه ویژه‌ای به توسعه و رونق صنعت گردشگری کشور داردمعاون وزارت میراث‌فرهنگی: گردشگری در افزایش اشتغال کشور نقش تأثیرگذار دارد

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی‌، یادآور شد: باید با معرفی و بهره‌برداری مناسب از این قابلیت‌ها، گام‌های اساسی در توسعه گردشگری منطقه برداشته شود.

انتهای پیام/486/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۸۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در بدو ورود به ارومیه با حضور در باغ رضوان به مقام شامخ شهدا هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی و هئیت همراه با حضور در باغ رضوان ارومیه با اهدای شاخه گل و نثار فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.

به گزارش ایسنا، افتتاح یک باب هتل، کلنگ‌زنی یک باب هتل، بازدید از مجتمع گردشگری و تفریحی ستاره سیلوانا، قلعه بدلبو، خانه انصاری، مسجد جامع، مدرسه هدایت و زیرساخت‌های گردشگری دریاچه ارومیه از جمله برنامه‌های یک روزه معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفر به این شهرستان هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران/ سرانجام ایجاد شهرداران ویژه ناحیه چه شد؟
  • وجود بیش از یکهزار و 800 اثر تاریخی ثبت ملی شده در آذربایجا‌ن‌غربی
  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد
  • افتتاح هتل در ارومیه
  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه
  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • گردشگری اولین رکن سند توسعه و پیشرفت نایین است