Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@21:02:00 GMT

واژگونی ساینا در یزد ۳ کشته و ۳ مجروح برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۳۸۵۱۱

واژگونی ساینا در یزد ۳ کشته و ۳ مجروح برجای گذاشت

گروه استان‌ها - واژگونی یک دستگاه خودروی ساینا در محور یزد بافق منجر به فوت سه نفر و مصدومیت سه فرد دیگر شد. - اخبار استانها -

محمدحسین طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد با اشاره به حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی ساینا در جاده بافق اظهار داشت: متاسفانه در این حادثه سه نفر از سرنشینان پیش از رسیدن ماموران امدادی جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سه نفر دیگر هم در این حادثه دچار مصدومیت شدند گفت: این حادثه پنج کیلومتر پس از دهستان فهرج به سمت بافق و در ساعت 10 و 33 دقیقه صبح امروز رخ داد.

مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد ادامه داد: با توجه به اعلام گزارش حادثه،‌ بلافاصله دو آمبولانس زمینی و یک آمبولانس هوایی به محل حادثه اعزام و مصدومین را به بیمارستان منتقل کردند.

288 کشته و 4300 مجروح در تصادفات نوروزی/ توقیف 4600 خودرووضعیت ذخایر خونی استان مازندران با افزایش تصادفات شکننده شددستور استاندار هرمزگان برای بسیج خودرویی ادارات برای کنترل ترافیک و کاهش تصادفات

طباطبایی خاطرنشان کرد: بسیاری از تصادفات و حوادث رانندگی به دلیل خستگی رانندگان و یا بی‌توجهی آنها به جلو رخ می‌دهد و در صورتی که صرفا رانندگان به رفع این دو عامل دقت کنند، ‌بسیاری از حوادث رخ نمی‌دهد.

انتهای پیام/781/ی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۸۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک

فرماندار آبیک از تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند و مجروح شدن دو چوپان در حادثه برخورد با قطار در حوالی آبیک خبر داد. - اخبار استانها -

حجت الله مددخانی فرماندار شهرستان آبیک در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قزوین با اشاره به تلف شدن 57 رأس گوسفند در حوالی شهرستان آبیک  اظهار داشت: در حادثه ی برخورد قطار با گله‌ گوسفند در حوالی شهرستان آبیک، 57 رأس گوسفند تلف شد.

وی ادامه داد: در این حادثه علاوه بر 57 گوسفند، دو چوپان نیز از ناحیه دست و سر مجروح شدند.

فرماندار آبیک در پایان سخنانش تأکید کرد: علی رغم وجود پل زیر گذر، چوبان گله از روی ریل عبور عبور داده که منجر به چنین اتفاقی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است
  • پلیس علت اکثرتصادف‌های رانندگان ایرانی را فاش کرد
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته