Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی گفت: در قالب طرح نوروزی آرامش بهاری دوازده خیمه معرفتی در سی بقعه متبرکه مجری طرح برپا می‌شود.

او در بازدید از اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در بقعه متبرکه امامزاده بی بی حکیمه (س) می گوید: در قالب طرح نوروزی آرامش بهاری، دوازده خیمه معرفتی در سی بقعه متبرکه مجری طرح برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصیرالاسلامی گفت: در قالب این دوازده خیمه معرفتی، غرفه مشاوره، غرفه پرسش و پاسخ به مسائل شرعی و اعتقادی، غرفه کودک و نوجوان، غرفه رشد جمعیت و فرزند آوری در این بقاع متبرکه با حضور ده مبلغ اعزامی از قم و شش مبلغ بومی برگزار می‌شود.

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، هفت زائر سرا در استان، با ظرفیت ۱۷۶ اتاق و امکان اسکان ۹۰۰ تن بصورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به زائران بقاع متبرکه می‌باشد.

او می گوید: جشن تحویل سال نو در دوازده بقعه متبرکه شاخص کهگیلویه و بویراحمد با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد بقاع متبرکه اوقاف و امور خیریه طرح نوروزی آرامش بهاری بقعه متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۸۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از زحمات فراجای استان همدان در قالب اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ نماینده‌ ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در این مراسم گفت: یکی از بهترین ابواب روزی باب علم است و بابت آن باید خدا را شکر کنیم، به ابواب روزی چه مادی و چه معنوی دقت کنیم مسیر درست را انتخاب کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی افزود: متأسفانه در جامعه علم با میزان سودآوری و درآمد ارزشگذاری می‌شود، حتی منزلت‌های اجتماعی علما با میزان دارایی سنجیده می‌شود، نظام باید می‌توانست تعلیم و تربیت را طوری پیش ببرد که ارزشگذاری‌ها درست انجام شود.

او تأکید کرد: علت موفقیت بزرگان علم گذشته این بود که به علم نگاه ابزاری نداشتند، یکی از کار‌های حوزه‌ی علمیه این است که بتواند به طلبه این نگاه را القا کند خدا در صراط مستقیم است و پیغمبر اسلام هم در صراط مستقیم است و باهم تطابق کامل دارند، اما سایر انبیا و انسان‌ها تطابقشان درجه بندی دارد.

امام جمعه همدان گفت: گاهی کسی که در مسیر است عملش مانند کسی است که در صراط است پس فضیلت اهل صراط بر اهل سبیل به علم است.

دیگر خبرها

  • ۲۲ هزار هکتار از اراضی شهرستان بروجرد زیر کشت می‌رود
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)
  • پاکی هوا ارمغان وزش باد‌های بهاری
  • اجتماع عزاداران امام صادق (ع) در ۳۰۰ بقعه متبرکه استان
  • اجرای طرح ساماندهی کودکان گل فروش حاشیه بزرگراه شهید هاشمی و بهشت زهرا (س)
  • تجلیل از زحمات فراجای استان همدان در قالب اجرای طرح نور
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • میزبانی ۲۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی از عزاداران شهادت امام صادق (ع)
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه