Web Analytics Made Easy - Statcounter


مهدی دوستی استاندار هرمزگان ظهر امروز با درخواست از هموطنان گرامی مبنی بر رعایت کامل اصول ایمنی در هنگام رانندگی گفت: در روزهای آغازین سال جاری شاهد ورود حجم قابل توجهی از هموطنان به استان هرمزگان هستیم.

وی گفت: یکی از موارد مورد تاکید با توجه به حجم سفرها رعایت موارد ایمنی در هنگام رانندگی برای یک سفر سلامت و بدون مخاطرات رانندگی است از این رو در حال اجرای یک طرح مبنی بر "ایمن برانید سالم بمانید" هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاندار هرمزگان همچنین با اشاره به حجم ترافیک ورودی به استان و ترافیک شهرها خصوصا در شهر بندرعباس از بسیج خودرویی ادارات برای کنترل ترافیک و کاهش تصادفات خبر داد و گفت: بسیج امکانات خودرویی ادارات برای کنترل تردد و ترافیک جاده ای منجر به کاهش چشمگیر تصادفات در استان نسبت به مدت مشابه شده است.

وی گفت: با توجه به افزایش چشمگیر تردد جاده ای در هرمزگان؛ کاهش تصادفات در محورهای مواصلاتی حاصل توجه مسافران و گردشگران فهیم به توصیه‌های ترافیکی و تلاش شبانه روزی عوامل اجرایی و دست اندرکاران این بخش است.

دوستی همچنین با تجلیل از تلاش‌های شبانه‌روزی عوامل پلیس راه و راهور گفت: به منظور تقدیر از این تلاشگران برای هر یک‌درصد کاهش تصادفات و فوتی، برای عوامل پلیس راه، راهور و عوامل اجرایی پاداش در نظر گرفته خواهد شد.

دوستی گفت: پیرو جلسات مستمر در شورای هماهنگی ترافیک استانداری هرمزگان، باید تمامی مصوبات و دستورات این جلسات اجرایی شود

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندارهرمزگان کنترل ترافیک بندرعباس کاهش تصادفات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۸۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، کمیتۀ انضباطی هیئت فوتبال تهران اعلام کرد به‌دنبال حواشی رخ‌داده روز گذشته در جریان بازی تیم‌‎های اتحاد ستارگان و آرمان‌آفرینان در لیگ دو فوتبال تهران و ضرب‌وشتم داور و عوامل برگزاری بازی، ۵ عضو تیم ستارگان محروم شدند. 
درادامه در پی انتشار فیلم مهر و موم بیمارستان محب مهر، پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز شد، در مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و مهر و موم شده است. اما نکته جالب اینجاست که مهر و موم وقتی صورت گرفته که مراجعه کننده‌ها تو بیمارستان بودن و گلایه‌ای همیشگی از ترافیک که هیچ تلاشی هم برای حلش نمیشه خبر‌های ویژهای امشب تهران بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سرزده‌های استاندار جدید لرستان از ادارات
  • محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های زنجان اعتبار ویژه می‌خواهد
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • ایمن‌سازی بزرگراه‌ های پایتخت برای کاهش تصادفات؛ آغازطرح با بزرگراه آزادگان
  • ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت برای کاهش تصادفات/ آغازطرح با بزرگراه آزادگان
  • رفع نقاط حادثه خیز در زنجان نیازمند تأمین اعتبارات است
  • ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد
  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!