Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران از برگزاری هفتمین نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری در ونزوئلا خبر داد.

به گزارش مشرق، امین انصاری اظهار کرد: هفتمین نشست تخصصی حقوق بشر امریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری از طرف سازمان جوانان حقوق بشر و مرکز حقوق بشر آمریکای لاتین در کاراکاس پایتخت ونزوئلا برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این نشست اساتید و شخصیت های برجسته ای از آمریکای لاتین از جمله آقای آنجل رافائل تورتولرو لیال؛ دیپلمات، استاد دانشگاه، تحلیلگر مسائل بین الملل و سفیر سابق ونزوئلا در فلسطین و قبرس، آقای عمر خوزه حسان فرینیاس؛ دیپلمات، استاد دانشگاه و محقق،مشاور وزیر، سرپرست سابق سفارت ونزوئلا در هندوراس و نماینده دولت ونزوئلا در سازمان منع سلاح های شیمیایی، آقای آنجل گونزالس؛ روزنامه نگار و پژوهشگر اجتماعی، رئیس مرکز اطلاعات رسانه های چاپی دیجیتالی و مدیرکل اسبق استراتژی وزارت ارتباطات ونزوئلا ، آقای رامون‌ آلبرتو مِدرو اسکالانته؛ استاد دانشگاه، مدیرکل ترویج و انتشار دانش دانشگاه دولتی بولیواری ونزوئلا و معاون‌ سابق دانشجویی دانشگاه کاتولیک سانتا روزا و آقای نیکولا هادئوا شاهوان؛ کارشناس مسائل حقوق بشر، فعال رسانه ای و رئیس روابط بین الملل کمیته حمایت از فلسطین، از شیلی سخنرانی خواهند کرد.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین راهنمای سفر نوروزی قیمت ونزوئلا حقوق بشر آمریکایی مقام معظم رهبری دولت ونزوئلا خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۸۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این جلسه و نشست تخصصی که در محل فرمانداری ایک شهرستان برگزار شد ضمن بیان اقدامات مهم انجام شده و در دست اقدام این شرکت در سطح شهرستان سلماس؛ در مورد مسائلی، چون جابه‌جایی برخی از تیر‌های برق که نیاز به تعویض و جابه جایی دارند و نیز برنامه ریزی برای تامین برق واحد‌های تولیدی صحبت شد.  در ادامه این نشست عبداللهی مدیر توزیع برق سلماس نیز ضمن اشاره به پیش رو بودن ایام پیک بار تابستان خواستار همکاری و مشارکت سایر ادارات در برنامه‌های پیک بار تابستان ۱۴۰۳ شد.

دیگر خبرها

  • آمریکا نسخه‌های حقوق‌بشری را در کشور خودش هم اجرا نمی‌کند
  • شیراز میزبان رویداد تخصصی بازساختی پزشکی آینده
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • احمدی نژاد می‌گفت مشکل ما خود رهبری است!
  • دیدگاه یک استاد دانشگاه درباره تعطیلی جمعه و شنبه
  • طعنه ستاره سابق به رئال: باعث خجالت است
  • حضور نیروی نظامی در دانشگاه و سرکوب دانشجویان پذیرفتنی نیست | رفتار آمریکا با دانشجویان معترض شرم‌آور است
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • بازداشت یک استاد دانشگاه دیگر در آمریکا در پی حمایت از غزه