Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری قم، احمد حاجی زاده معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم پیش از ظهر امروز از کمیته های اسکان، اطلاع رسانی، حمل و نقل و ترافیک، امدادی و درمان، خدمات شهری، تنظیم بازارو ارزیابی و نظارت و آمار ستاد تسهیلات زائرین استان مستقر در فرمانداری قم بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار قم در این بازدید با اشاره به عملکرد منسجم ستاد تسهیلات زائرین در نوروز 1401 گفت: کلیت ارائه خدمات در این ایام نسبت به سال های گذشته، از انسجام و مطلوبیت بهتری برخوردار بوده است؛ اما در عین حال این روند باید به صورت روزانه ارزیابی و آسیب شناسی شود.

حاجی زاده با تاکید بر عملکرد فعال کمیته ها تا پایان تعطیلات نوروز افزود: اصحاب رسانه نیز باید با مطالبه گری، مسئولان را در ارائه خدمات موثرتر به زائرین یاری کنند.

وی همچنین اطلاع رسانی خدمات قابل ارائه ی ستاد تسهیلات زائرین به مسافرین و زائرین را ضروری دانست و گفت: باید از ظرفیت روابط عمومی ادارات دولتی در این راستا استفاده شود.

در این بازدید سیدمهدی قریشی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار و عباس ذاکریان فرماندار قم و حسین امیری مدیر کل امنیتی استانداری، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار را همراهی می کردند.

انتهای پیام/78023

منبع: فارس

کلیدواژه: حاجی زاده قم معاون استاندار قم ستاد نوروزی قم ستاد تسهیلات زائرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۸۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان

تین نیوز

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از انعقاد تفاهمنامه خدمات اجتماعی ویژه رانندگان تاکسی بین این سازمان و سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، احمد احمدی صدر با بیان اینکه ۲۹ پایگاه خدمات اجتماعی در سطح شهر تهران با هدف کاهش آسیب های اجتماعی فعالیت دارند، اظهار کرد: یکی از این پایگاه ها در سازمان تاکسیرانی با هدف ارائه خدمات ویژه اجتماعی به رانندگان تاکسی و خانواده های آنهاست.

احمدی با اعلام اینکه در شهر تهران نزدیک به ۷۰ هزار راننده تاکسی وجود دارد که این افراد معیشت شان را از این فعالیت تأمین می کنند، یادآور شد: با توجه به اینکه رانندگان تاکسی مدام در ترافیک، آلودگی هوا و تعامل با افراد گوناگون در جامعه هستند امکان ارائه خدمات مشاوره و مددکاری به شکل رایگان برای آنها و خانواده هایشان در پایگاه خدمات اجتماعی مستقر در سازمان تاکسیرانی فراهم شده است.

وی صدر ادامه داد: در حال حاضر سازمان تاکسیرانی با پایگاه خدمات اجتماعی مستقر در این سازمان همکاری مناسبی را در جهت کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: با همکاری مناسب سازمان تاکسیرانی جلسه تخصصی مدیران این دو سازمان برگزار شده است تا در قالب تفاهم نامه این خدمات به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان افزایش یابد.

بر اساس گزارش سایت شهر، بیش از این وام ویژه به رانندگان تاکسی آسیب دیده اجتماعی به مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال توسط سازمان تاکسیرانی با همکاری پایگاه خدمات اجتماعی پرداخت شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تقدیر معاون استاندار زنجان از گروه‌های جهادی
  • خدمات دندانپزشکی با استفاده حداکثری از ظرفیت گروه‌های جهادی ارائه می‌شود
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان
  • معاون سیاسی استانداری اصفهان در مدرسه دوران تحصیل خود حضور یافت
  • عملکرد ضعیف برخی بانک‌های‌ دولتی قم در ارائه تسهیلات مسکن
  • مخالف تک صدایی در دانشگاه‌ها هستیم
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • اعزام زائران به سفر حج از بوشهر ۴ و ۵ خرداد