Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی دبیر ستاد مردمی شهید حاج قاسم سلیمانی در خراسان شمالی از کاشت نهال از سوی گروه‌های جهادی استان به نیت سالروز تولد سردار دل‌ها خبر داد.

محسن پولادی، در گفت‌گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به کاشت نهال به مناسبت سالروز تولد سردار دلها در استان، اظهار کرد: گروه‌های جهادی کاشت نهال به نیت سالروز تولد شهید حاج قاسم سلیمانی را از ابتدای فروردین‌ماه سال جاری آغاز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید براینکه علاقه‌مندان تا ۱۴ فروردین ماه فرصت دارند تا در این طرح مشارکت کنند، افزود: تاکنون در شهرستان‌های اسفراین و راز و جرگلان این طرح اجرا شده است.

پولادی با بیان اینکه با شروع اردوهای جهادی در سایر شهرستان‌ها نیز این طرح اجرا می‌شود، ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند عکس‌ها و ویدئوهای خود را به آدرس soleimani.ir ارسال کنند.

دبیر ستاد مردمی شهید حاج قاسم سلیمانی در خراسان شمالی با اشاره به اینکه طرح کاشت نهال به طور همزمان در سراسر کشور اجرا می‌شود، افزود: در خراسان شمالی نیز ۲۰۰ عدد نهال توسط ۲۰ گروه مردمی و جهادی به نیت حاج قاسم عزیز غرس خواهد شد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کاشت نهال سردار دل ها خراسان شمالی خراسان شمالی سالروز تولد کاشت نهال حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۸۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز صاحب سینما می‌شود

تقی صادقی گفت: تجهیزات سینمای راز و جرگلان با همکاری و مساعدت مؤسسه سینما شهر با یک میلیارد تومان اعتبار خریداری و در ماه جاری در کانون فرهنگی و هنری شهید رجایی راز و جرگلان نصب خواهد شد.
وی ادامه داد: با نصب این تجهیزات مردم راز و جرگلان بعد از ۲۰ سال از شهرستان شدن از نعمت سینما برخوردار خواهند شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اضافه کرد: ظرفیت سالن برای تماشای فیلم ۱۲۰ نفر است و با راه‌اندازی این سینما، خراسان شمالی صاحب هفت سینما در بخش دولتی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • کاشت نهال متناسب با آب و هوای شهرستان دهلران باشد
  • راز صاحب سینما می‌شود
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • ۱۷ نقطه از گلستان میزبان برنامه‌های دویست و نود و یکمین سالروز تولد مختومقلی فراغی است
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر