Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جواد کنجوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن قرن جدید و نوروز ۱۴۰۱ باشگاه مشتریان سینماهای آزادی و بیستون کرمانشاه افتتاح شد.

وی افزود: به منظور رفاه حال همشهریان هنردوست کرمانشاهی این باشگاه در سینماهای آزادی و بیستون راه اندازی و خدمات ویژه‌ای برای اعضای آن در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه تصریح کرد: از خدمات این باشگاه می‌توان به تخفیف ویژه خرید بلیت، خدمات رایگان در مناسبت‌های مختلف از جمله اعیاد، تولد اعضا و… اشاره کرد.

کنجوری بیان کرد: علاقمندان می‌توانند جهت عضویت در باشگاه مشتریان سینماهای کرمانشاه عدد یک را به شماره ۵۰۰۰۲۰۲۱۰۹۰۱ ارسال کنند.

وی به مسابقه نوروزی سینماها نیز اشاره کرد و گفت: مردم هنردوست باید با سفره هفت سین سینماهای امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه عکس گرفته و پیج سینماهای آزادی و بیستون را تگ و از هدایای ویژه نقدی و غیرنقدی این مسابقه بهره مند شوند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: آخرین مهلت شرکت در این مسابقه نیز تا پایان روز ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ است.

کد خبر 5452505

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه هنری کرمانشاه کرمانشاه فیلم سینمایی سالن سینما بوشهر نوروز ویروس کرونا مسافران نوروزی نوروز 1401 کرمانشاه بارش برف گردشگری عید نوروز آمار کرونا سفرهای نوروزی اردوهای راهیان نور سانحه تصادف گناوه حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۸۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی طهرانچی صبح سه شنبه در حاشیه آیین افتتاح شبکه آزمایشگاهی مجتمع آموزشی سما با بیان اینکه بنا داریم به صورت حرفه ای آزمایشگاه داری کنیم، بیان کرد: در هر استان یک مجموعه آزمایشگاهی تحقیقاتی و خدماتی پژوهشی در حال راه اندازی است.

وی با بیان اینکه امروز شاهدیم که این اتفاق در استان البرز رقم خورد و مجموعه آزمایشگاهی افتتاح شد که امید است منافع آن به مردم و منطقه برسد، عنوان کرد: آزمایشگاه های استانداردی که بتوانند خدمات استاندارد ارائه دهند، سرمایه دانشگاه را به صورت فعال و در خدمت صنعت و مردم در می آورند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: با توجه به قرارگیری فرودگاه بین المللی پیام در البرز این استان می تواند یکسری آزمایشگاه های صادرات را نیز پشتیبانی کند. آزمایشگاه های این حوزه باید استانداردهای اروپایی و مورد نیاز برای صادرات را نیز اخذ کنند که مقدمه آن تشکیل این مرکز آزمایشگاهی بود.

طهرانچی مجموعه آزمایشگاهی که امروز افتتاح شد در حوزه های غذا، بیوتکنولوژی، امور متناسب با کشاورزی و وزارت بهداشت و نیز علوم پزشکی فعالیت می کند، مطرح کرد: با توجه به اینکه نوآوری لزوماً نو بودن نیست بلکه اتصال دادن مجموعه ها به یکدیگر برای ارائه خدمات است، شیرازه و شاکله این مجموعه برای من جذاب بود.

کد خبر 6092923

دیگر خبرها

  • تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان
  • راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی
  • راه‌اندازی سه نیروگاه برق با ظرفیت ۵۸ مگاوات در صنایع بزرگ کرمانشاه
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان