Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس لالیگا از انتقال ستاره های بزرگ دنیای فوتبال به تیم های اسپانیایی استقبال می کند

خاویر تباس، رئیس لالیگا مصاحبه مفصلی با مارکا انجام داده و در خصوص احتمال انتقال کیلیان ام باپه و ارلینگ هالند به لالیگا، سوپرلیگ اروپا، تغییر در قوانین فیرپلی مالی یوفا و ال کلاسیکو صحبت کرده است.

طرفداری | تباس در خصوص احتمال انتقال ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن به مادرید گفت:

همه نشانه ها حاکی از آن است که آینده ام باپه در مادرید رقم خواهد خورد، اما در عین حال چیزی قطعی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چیزی که من به آن فکر می کنم و مدت هاست که می گویم، این است که او به پاری سن ژرمن تعلق ندارد. امیدوارم در نهایت راهی رئال مادرید شود و‌ اگر هالند هم به یک تیم اسپانیایی ملحق شود، بهتر است. حتی برای افزایش رقابت بهتر است که به تیم دیگری ملحق شود، اما حتی اگر به رئال مادرید هم برود خوشحال خواهم شد. حضور این دو ستاره در مادرید بسیار مهم خواهد بود.

ال کلاسیکو

چیزی که من را خوشحال کرد، تماشای یک بازی فوق العاده و یک بارسلونای آماده بود. این بارسلونایی است که لالیگا دوست دارد، نه بارسلونای ابتدای فصل و این من را خوشحال می کند که رقابت بیشتری وجود دارد. من خوشحالی لاپورتا را ندیدم.

سرنوشت لالیگای 2021/22

فکر نمی کنم سرنوشت لیگ مسجل شده باشد. دوباره روز نخست لیگ قهرمانان را به یاد می آورم که تیم های اسپانیایی نتایج درخشانی کسب نمی کردند و به نظر می رسید که غرق شده ایم و نمی توانیم در اروپا رقابت کنیم و حالا سه تیم در مرحله یک چهارم نهایی داریم و یک تیم هم در لیگ اروپاست. تکلیف لیگ مشخص نشده، امتیازات زیادی باقی مانده و تیم های بالای جدول بازی های سختی در پیش دارند. فکر می کنم قهرمانی با امتیازات کمتر از 90 خواهیم داشت که نشانگر رقابتی بودن لیگ است.

تغییر در قوانین فیر‌‌پلی مالی یوفا

پروژه فیرپلی مالی یوفا به ثبات رسیده و چیزهای بسیار بیشتری نسبت به آنچه نیویورک تایمز پیش بینی کرده است، دارد. ما مشارکت زیادی در این پروژه داشته ایم. فکر می کنیم که نتیجه بسیار خوبی خواهد داشت. ثبات اقتصادی در دنیای فوتبال حتی از رقابتی بودن هم مهم تر است. در فوتبال حرفه ای هزاران شغل به این امر وابسته هستند و از این رو مهم است که تیم ها ثبات اقتصادی داشته باشند. تمامی اسپانسر ها و بازاریابی ها و مسائل دیگری که می توانند باشگاه ها را تحت تاثیر قرار دهند، مد نظر قرار خواهند گرفت. چیزی که ما می خواهیم، در آمدهای واقعی است و اینکه تیم ها دقیقاً بر اساس درآمدهای خود، هزینه کنند.

پروژه سوپرلیگ اروپا در چه مرحله ای است؟

آنها می دانند که تیم های انگلیسی در این پروژه حضور نخواهند داشت و در حال طراحی پروژه دیگری هستند که مجدداً شکست خواهد خور‌د. آنها به آشفته سازی ادامه می دهند. بدون تیم های انگلیسی این بیشتر یک پروژه قاره ای است. این پروژه نه تنها علیه یوفا، بلکه علیه لیگ برتر انگلیس است و آنها روی این موضوع کار می کنند.

آیا CVC راه حلی برای خرید هالند توسط بارسلونا است؟

این تنها راه حلی نیست که بارسلونا برای خرید هالند در پیش دارد. بلکه یک گام دیگر است، و آنها باید قدم های دیگری بردارند تا خود را در موقعیت اقتصادی لازم برای خرید این نوع بازیکنان قرار دهند. استراتژی بارسلونا هم همین است. نمی دانم آنها به CVC ملحق خواهند شد یا نه، اما این تنها کاری نیست که بارسلونا باید انجام دهد.

اخبار داغ 

دفاع چپ تیم منتخب قرن را انتخاب کنید | نظرخواهی مردمی پروژه برترین های قرن خدا به مهاجم قدیمی پرسپولیس رحم کرد پیش بینی مسوت اوزیل در مورد قهرمان لیگ برتر، لیگ قهرمانان اروپا و جام جهانی 2022 7 الی 8 بازیکن رئال مادرید در تابستان امسال جدا می شوند 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۹۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ

از زین‌الدین زیدان به عنوان یکی از گزینه‌های جدی حضور در بایرن مونیخ و جایگزینی توماس توخل سخن به میان می‌آید. به نوشته اسکای اسپورت، زیدان در پاسخ به این سوال که آیا در تابستان راهی بایرن مونیخ می‌شود این‌گونه پاسخ داد: خیر، من به سانتیاگو برنابئو می‌روم تا فقط دیدار برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید را نگاه کنم.

او درباره نتیجه این بازی گفت: طبیعتاً دوست دارم که رئال مادرید پیروز این بازی شود.

زیدان از سال ۲۰۲۱ که از رئال مادرید جدا شد هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته است این در حالی است که او پیشنهاد‌های خوبی دریافت کرده است.

پیش‌بینی می‌شد که این مربی بزرگ و دوست داشتنی راهی بایرن مونیخ شود، اما ظاهراً که او تمایلی برای حضور در باواریای‌ها ندارد و باید دید که تیم بعدی او چه تیمی خواهد بود.

بایرن مونیخ یک فصل بسیار ناامید کننده را با توماس توخل تجربه کرد و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا آخرین فرصت برای بایرن است تا در فصل جاری جام کسب کند.

جدال رفت دو تیم با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • زائری از پرو
  • جشن قهرمانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر؛ مخالفت خاویر تباس با تغییر زمان دیدار رئال مادرید و کادیز
  • هالند با گواردیولا دعوا داشت، نه داور!
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • هالند پس از پوکر: باید بیشتر پیشرفت کنم