Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@16:39:25 GMT

باغ فدک برای میزبانی مسافران نوروزی زبانزد کشور است

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۳۹۸۳۷

باغ فدک برای میزبانی مسافران نوروزی زبانزد کشور است

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه باغ فدک به صورت تخصصی میزبان مسافران بوده و برای میزبانی از مسافران نوروزی زبانزد کشور است، گفت: در روزهای باقی‌مانده سال باید برنامه ویژه‌ای برای مجموعه فرهنگی و تفریحی باغ فدک داشته و خدمت‌رسان شهروندان و گردشگران باشیم.

منوچهر مهروی‌پور در حاشیه بازدید از "مجموعه فرهنگی و تفریحی باغ فدک" در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید اظهار کرد: این مجموعه ظرفیت‌های زیادی دارد و نیازمند تعامل دستگاه‌های مختلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مجموعه فرهنگی و تفریحی باغ فدک به صورت تخصصی میزبان مسافران بوده و برای میزبانی از مسافران نوروزی زبانزد کشور است، ادامه داد: در روزهای باقی‌مانده سال ۱۴۰۱ باید برنامه ویژه‌ای برای مجموعه فرهنگی و تفریحی باغ فدک داشته و خدمت‌رسان هم‌میهنان و شهروندان باشیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان خاطر نشان کرد: تقویت مباحث زیرساختی و فرهنگی و برنامه‌ای برای استفاده شهروندان مجموعه فرهنگی و تفریحی باغ فدک باید انجام شود تا به عنوان یک مجموعه تفرجگاهی مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: علاوه بر شهرداری اصفهان باید ارگان‌های دیگر نیز به مجموعه فرهنگی و تفریحی باغ فدک ورود کنند تا بتوانیم خدمات ویژه‌تری به شهروندان اصفهان ارائه کنیم.

مهروی‌پور تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها، برنامه‌های فرهنگی باغ فدک در نیمه دوم روز برگزار می‌شود، در حال حاضر تنها غرفه عرضه کتاب وجود داشت و برنامه فرهنگی دیگری مشاهده نکردم.

کد خبر 563485

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری اصفهان اصفهان شورای شهر اصفهان شهر اصفهان شوراي شهر شورای اسلامی شهر اصفهان کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر اصفهان نوروز مسافران نوروزی نوروز 1401 عید نوروز 1401 باغ فدک اصفهان مسافران باغ فدک باغ فدک شهروندان اصفهانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۹۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال مجموعه‌ای از اشیاء باستانی از موزه ملی ایران به کرمان

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان گفت: امروز مجموعه ارزشمندی از اشیاء باستانی استان کرمان، از موزه ملی ایران وارد کرمان شد که همزمان با هفته میراث فرهنگی در موزه‌های استان به نمایش گذاشته خواهد شد. 

سعید شاهرخی گفت: این اشیاء که از موزه ملی ایران (موزه مادر) انتخاب شده، امروز به کرمان انتقال یافت و همزمان با هفته میراث فرهنگی در باغ موزه هرندی به نمایش در خواهد آمد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان اظهار کرد: بخشی از اشیاء این مجموعه انتقالی، حاصل کاوش‌های علمی باستان شناسی در تپه‌ها و محوطه‌های کلیدی استان کرمان از جمله تپه یحیی در دشت صوغان شهرستان ارزوئیه و محوطه باستانی شهداد در شهرستان کرمان بوده که در نتیجه کاوش سال‌های پایانی دهه ۴۰ خورشیدی به دست آمده است. 

وی تصریح کرد: بخش قابل توجهی از اشیاء مجموعه انتقالی، اشیاء حاصل از حفاری‌های غیرمجاز در محوطه‌های باستانی جیرفت است که در اوایل دهه ۸۰ از کشور خارج شده بود و با تلاش مشترک وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و وزارت امور خارجه از حراج آن در حراجی‌های لندن جلوگیری و به کشور باز گشته است.

شاهرخی افزود: بخشی از اشیاء مجموعه نیز متعلق به تپه گاوکشی در اسفندقه جیرفت است که در نتیجه کاوش‌های علمی باستان شناسی در این تپه حاصل شده که این اشیاء به دوره نوسنگی و حدود۸۸۰۰ سال پیش از این تعلق دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • انتقال مجموعه‌ای از اشیاء باستانی از موزه ملی ایران به کرمان
  • زبانزد شدن تجمل‌گرایی اشرف خواهر شاه + عکس و سند
  • ایمانی پور به ارمنستان سفر کرد
  • ساماندهی هرچه سریع ساحل گیسوم
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا
  • ساعت فعالیت اماکن تفریحی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • هشدار جدی به مسافران؛ احتمال ریزش کوه و سقوط سنگ در ۲ مسیر
  • میزبانی شبکه تهران از دختر امپراطور
  • ایران جزء ۱۰ کشور اول دنیا در درمان بیماری‌های اورولوژی
  • بازدید بیش از ۶۱ هزار مسافر کشتی کروز طی ۳ ماه از ترکیه