Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی اولین جشنواره نوروزی تبریز در مجموعه تاریخی تفریحی ائل گولی تبریز با حضور مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری تبریز آغاز شد.

اکبر امجدی، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری تبریز در مراسم افتتاحیه این جشنواره نوروزی، ضمن خوشامدگویی به شهروندان و میهمانان حاضر در این مراسم به برنامه‌های نوروزی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در سال ۱۴۰۱ اشاره کرده و گفت: علاوه بر طرح.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

های گلکاری که با کاشت ۹ میلیون بوته گل در سطح شهر به طور گسترده اجرا شد، المانهای ویژه گلکاری نیز طراحی و ساخته شد.

وی افزود: چهارمین جشنواره تخم مرغهای نوروزی نیز همزمان با دیگر برنامه‌های استقبال از بهار برگزار شد. 

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری تبریز ادامه داد: با اینحال جای خالی یک برنامه فرهنگی در میان این ویژه برنامه‌ها به چشم می‌خورد که بر این اساس، سازمان اجرای اولین جشنواره نوروزی را در دستور کار قرار داد. 

امجدی اظهار کرد: در طراحی این برنامه فرهنگی، دو امر مهم مد نظر قرار گرفت؛ اول اینکه این جشنواره بعد از دوسال از محدودیتهای کرونایی برگزار می‌شود و فرصتی است برای شهروندان تا در فضایی نشاط آور حاضر شده و نهایت استفاده را از آن ببرند. 

وی در خصوص دومین ویژگی این برنامه نیز بیان کرد: تقارن نوروز امسال با عید بزرگ شیعیان یعنی نیمه شعبان، از دیگر عوامل وجوب برگزاری این جشنواره بود که در راستای ارتقای نشاط اجتماعی، ترویج فرهنگ و آیین سنتی نوروز در آذربایجان و تبیین جایگاه نوروز در میان آداب و رسوم فرهنگی آذربایجان و تبریز تهیه و تدوین شده است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در زمینه جزییات این برنامه نیز خاطرنشان کرد: اولین جشنواره نوروزی تبریز با بخشهای مختلفی چون اجرای موسیقی زنده عاشیق و قطعات مجاز موسیقی آذربایجانی، اجرای نمایش حیدربابا، نمایش آیین سنتی تکم خوانی، نمایش طنز و سایر برنامه های نوروزی در خدمت شرکت کنندگان و تماشاکنندگان عزیز خواهدبود. 

به گفته مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز، همراه با این جشنواره، سوغات سراهای ویژه برای عرضه سوغات تبریز برپا شده که علاقمندان می‌توانند از آنها بازدید و سوغات مورد نیاز خود را از آنها تهیه کنند. 

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، امجدی در پایان در رابطه با زمان و مکان برگزاری این جشنواره گفت: این جشنواره از امروز تا ۱۱ فروردین ۱۴۰۱، از ساعت چهار الی شش بعد از ظهر در محل پارکینگ شماره دو ائل گولی تبریز پذیرای شهروندان عزیز و مسافرین نوروزی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرداری تبریز نوروز مدیرعامل سازمان سیما اولین جشنواره نوروزی منظر و فضای سبز شهری شهرداری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۹۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق

مجموعه مستند «بازی اختاپوس» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمد فیاضی که پیشتر روی آنتن شبکه یک سیما رفته بود، از امشب ۸ اردیبهشت روی آنتن شبکه افق می‌رود.

این مستند با نگاهی متفاوت به موضوع شکل‌گیری رژیم صهیونیستی و عملیات طوفان الاقصی پرداخته که روایتی از جنایت‌های این رژیم از ابتدا تا امروز است.

«بازی اختاپوس» محصول مشترک مستند سیما و موسسه اندیشه شهید آوینی که در ۱۰ قسمت با صدای وحید رونقی تولید شده است.

این مجموعه مستند از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش و روز بعد ساعت ۷ بازپخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  •  از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • اصلاح روشنایی میادین و مثلثی‌های شهر تاریخی یزد