Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@20:06:42 GMT

درخت چنار سوخته ۸۰۰ ساله روستای سعیدآباد شهرستان پیشوا

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۴۰۰۵۶

‍‍‍‍‍‍

دریافت 22 MB

به گزارش خبرنگار مهر، درخت چنار ۸۰۰ ساله در روستای سعید آباد پیشوا که آقا محمدخان قاجار زیر این درخت تاجگذاری کردیحیی ذکاء نیز می‌نویسد اولین بار در زیر چنار کهنسال روستای سعید آباد تاجی که از مس ساخته شده بود بوسیله یکی از سران طایفه قاجار بر سر آقا محمدخان نهاده شد.

کد خبر 5452646.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: پیشوا درخت گردشگری بوشهر نوروز ویروس کرونا مسافران نوروزی نوروز 1401 کرمانشاه گردشگری بارش برف آمار کرونا عید نوروز سفرهای نوروزی اردوهای راهیان نور سانحه تصادف تردد وسایل نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۰۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود

ایسنا/تهران رئیس اداره آموزش و پرورش بخش جوادآباد شهرستان ورامین از افتتاح ۲ مدرسه خیر ساز خبر داد.

عابده مرادی رئیس اداره آموزش و پرورش بخش جوادآباد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا (امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) از پروژه‌های عمرانی در دست اجرا برای توسعه مراکز آموزشی این بخش خبر داد و تصریح کرد: در کل کشور پروژه‌های خیرساز توسط افراد خیر با هدف نوسازی و بهسازی مدارس ساخته می‌شوند که این پروژه‌ها موفقیت آمیز هستند.

مرادی از پروژه‌های در دست اقدام تحت مدیریت خود اظهار کرد: با هدف محرومیت‌زدایی، مدرسه خیر ساز فریده اعرابی قلعه بلند در مهرماه ۱۴۰۲ افتتاح شده است.

این مسئول عنوان کرد: دبیرستان خیرساز ۳ کلاسه روستای هفت جوبه تا مهر ماه ۱۴۰۳ آماده می شود و دبستان ۳ کلاسه خیرساز مشارکتی فاطمه نوید در روستای نجف آباد ساخته و آماده بهره‌برداری است.

رئیس اداره آموزش و پرورش جوادآباد گفت: تفاهم‌های ساخت دبیرستان ۱۲ کلاسه خیرساز مشارکتی پسرانه شهید تات، تفاهم ساخت دبستان ۶ کلاسه خیرساز شهید موسوی روستای دمزآباد و تفاهم ساخت دبستان خیرساز ۳ کلاسه در روستای ظهیرآباد در حال پیگیری است.

مرادی عنوان کرد: تفاهم ساخت دبستان ۳ کلاسه خیرساز شهید اردستانی در روستای حسن آباد در حال انجام است.

رئیس اداره آموزش و پرورش بخش جوادآباد گفت: مدرسه کوه گچ روستای حسن آباد با مشکلاتی در روند ساخت این مدرسه بوجود آمد، در آذرماه گذشته با رفع موانع، پروژه احداث مدرسه شروع شده است.

وی گفت: این پروژه خیر ساز بوده که خیر به واسطه مشکلات پیش آمده، به خیر دیگری واگذار شد.

این مسئول تصریح کرد: انجام تفاهم با خیر مدرسه ساز، پروسه تایید مالکیت دولت بر ملک مورد نظر، فرایند تعیین مختصات برای نقشه‌برداری، طراحی سایت پلان، تخریب ساختمان اصلی، تخریب دیوارهای نا ایمن و بازدید مهندسان نوسازی مدارس استان برای تخصیص نقشه از اقدامات اولیه برای مدرسه روستای حسن آباد است.

مرادی گفت: خاک برداری کف زمین به تعداد ۷۰ کامیون که هفته‌ها طول کشیده است.

رئیس آموزش و پرورش جواد آباد ادامه داد: ساخت اتاقک نگهبانی، گودبرداری محل دیوارها، بتون مگ، کف شناژ دیوارها و جابجایی سایت پلان با توجه به وجود چاه قنات در ضلع غربی زمین مدرسه از دیگر اقدامات این مدرسه خیرساز است.

مرادی در پایان تصریح کرد: برای کودکان این روستا تا تکمیل شدن مدرسه سرویس تهیه شده که هزینه رفت و آمد سرویس با آموز ش و پرورش می باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • برگ درخت انگور سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی
  • بارگیری روزانه ۲۰ تن برگ انگور از خلیل‌آباد
  • انتقال آب به اراضی روستای رحیم آباد شهرستان کیار
  • بارش باران سد خاکی روستای حصن آباد را پر آب کرد + فیلم
  • سیل آرزوی ۱۲ ساله دانش‌آموزان زیرکوهی را با خود برد/ ارتش به داد کنکوری‌ها رسید +فیلم
  • بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • نشت گاز در شهرک «نقش جهان» پیشوا/مرد ۳۰ساله جان باخت