Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@05:58:52 GMT

طرح خوشایندسازی هنگ های مرزی اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۴۰۳۰۱

طرح خوشایندسازی هنگ های مرزی اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمد علی گودرزی چهار شنبه شب در نشست با استاندار بوشهر با تبریک سال جدید و قدردانی از تعامل استاندار و مجموعه دستگاه‌های اجرایی و نیروی‌های مسلح با فرماندهی مرزبانی استان بوشهر اظهار داشت: استان مهم و استراتژیک بوشهر در کشور بسیار مهم است که تقویت زیرساخت‌های مرزبانی در اولویت قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی کشور با تاکید بر ضرورت تشکیل کارگروه ویژه مرز بیان کرد: تشکیل کارگروه مرز در تمامی استان‌های مرزی و ساحلی بسیار مهم است و انتظار می‌رود استانداران ساحلی و مرزی در این زمینه توجه ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به همسایگی کشورهای مختلف حاشیه خلیج‌فارس با استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به برگزاری جام جهانی فوتبال قطر در سال جاری و همسایگی این کشور با استان بوشهر ضمن تقویت تعامل، کمک و پشتیبانی‌های لازم به قطر مورد توجه ویژه قرار دارد.

فرمانده مرزبانی کشور با تاکید بر توجه به استیفای حقوق مرزنشینان و ساحل‌نشینان بیان کرد: ساماندهی شناورهای فاقد هویت و اجرا طرح سجاد در اولویت برنامه‌های مرزبانی قرار دارد.

وی با اشاره به تحقق به شعار امسال مقام معظم رهبری افزود: توجه ویژه به عملیاتی کردن طرح‌ها بر اساس شعار تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین در اولویت برنامه مرزبانی قرار دارد و در این راستا از نخبگان استفاده می‌شود.

فرمانده مرزبانی کشور از اجرا طرح خوشایند سازی هنگ‌های مرزی خبر داد و افزود: در لایحه بودجه امسال اعتبارات ویژه‌ای از محل تملک دارایی و سرمایه‌ای، برای اجرا طرح هوشمندسازی در مرزها و خوشایندسازی هنگ‌های مرزی مصوب شده است.

فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به اینکه ساخت واحدهای مسکونی سازمانی یکی دیگر از طرح‌ها است اضافه کرد: سالانه ۳ هزار واحد مسکونی سازمانی در نقاط مرزی کشور از جمله سواحل استان بوشهر ساخته می‌شود که همکاری در تأمین زمین برای عملیاتی شدن این مهم ضروری است.

کد خبر 5452677

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری بوشهر مرزبانی لایحه بودجه خلیج فارس بوشهر نوروز مسافران نوروزی ویروس کرونا نوروز 1401 کرمانشاه گردشگری بارش برف آمار کرونا سفرهای نوروزی عید نوروز اردوهای راهیان نور سانحه تصادف تردد وسایل نقلیه فرمانده مرزبانی کشور استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۰۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ملی بازآفرینی در کشور اجرا می‌شود

ایسنا/بوشهر معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برنامه ملی بازآفرینی با همت شرکت باز آفرینی شهری ایران درکشور اجرا می شود.

به گزارش ایسنا، سید مسلم سیدالحسینی روز پنج شنبه در هفتمین اجلاس مجمع روسای کمیسیون های شهرسازی و معماری در بوشهر افزود: سندتوانمندسازی برنامه ملی بازآفرینی درصورت تصویب در هیات وزیران  بزودی درکشور اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه  مبنا و محور این برنامه برپایه مشارکت مردمی است، اضافه کرد: بر مبنای این برنامه یک مدیریت یکپارچه درکشور ایجاد می‌شود که کار در راس آن در کشور رئیس جمهور، در استان ها استانداران و در شهرستانها فرمانداران با دبیری شهرداران انجام می شود.

مدیر عامل شرکت باز آفرینی شهری ایران تصریح کرد: با اجرای این برنامه با مشارکت مردم و افزایش روحیه شورایی، شهرهای ایران در همه زمینه‌های اجتماعی و اقتصادی بافت های تاریخی توسط خود مردم و با مشارکت واقعی مردمی رشد پیدا می کنند.

وی ادامه داد: در این برنامه شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهر، دولت و مردم سه رکن اصلی اجرایی هستند و توسعه شهری بجای کارشناسی و تخصصی برمبنای توافقی است که میان مردم و موردقبول و توافق نهایی مردم خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه بافت تاریخی بوشهر بعنوان نماد معماری کشور شناخته می شود،اظهارکرد: این نماد معماری نشان می دهد که آنچه موجب توفیق شهر بوده همان مشارکت مردم بوده است و تجربه تاریخی نشان می‌دهد که هیچگاه طرح های توسعه شهری از بالا به پایین موفقیتی نداشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ماجرای مشکل مرزی جدید با طالبان؛ سوءتفاهم بود
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • بازگشت مرزبانان ایرانی از افغانستان
  • مرزبانی ایران: ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور بازگشتند
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • اطلاعیه مرزبانی درباره مشکل پیش آمده برای ۶ مرزبان در مرز افغانستان
  • اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان
  • علت انتقال ۶ نیروی مرزبانی به خاک افغانستان چه بود؟
  • برنامه ملی بازآفرینی در کشور اجرا می‌شود
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی