Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-06@20:08:20 GMT

لژیونر 1400؛ علی قلی زاده / سوپرایز اسکوچیچ

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۴۰۴۵۷

با شروع سال جدید نگاهی به عملکرد لژیونرهای فوتبال ایران در سال 1400 داریم...

در ششمین قسمت از عملکرد لژیونرهای ایران در سال 1400 به سراغ علی قلی زاده مهاجم شارلوا رفته ایم.

به گزارش طرفداری، علی قلی زاده  20 اسفند 1374 به دنیا آمد. او در ایران در تمامی رده های تیم سایپا بازی کرد و سابقه بازی در تمامی رده های تیم ملی را هم در کارنامه اش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی قلی زاده در سال 2018 از سایپا به تیم شارلوا ترانسفر شد و تا کنون هم در این تیم توپ می زند. او به دعوت اسکوچیچ به تیم ملی ایران هم دعوت شده است.

شروع سال با پاس گل

علی قلی زاده سال ۱۴۰۰ را با دو پاس گل مقابل سوریه در بازی دوستانه شروع کرد. او در بازی مقابل هنگ کنگ هم یکی از گل های تیم ملی را به ثمر رساند. قلی زاده فصل جاری ژوپیلرلیگ را هم با پاس گل شروع کرد. او یکی از بازیکنان فیکس این فصل شارلوا است و توانسته تا اینجای فصل ۷ گل بزند و سه گل هم برای هم تیمی هایش بسازد. علی قلی زاده به یکی از مهره های اصلی تیم اسکوچیچ هم تبدیل شده و توانسته از فرصت حضور در تیم ملی به خوبی استفاده کند و عملکرد درخشانی در بازی های انتخابی جام جهانی داشته باشد.

اخبار داغ 

دفاع چپ تیم منتخب قرن را انتخاب کنید | نظرخواهی مردمی پروژه برترین های قرن خدا به مهاجم قدیمی پرسپولیس رحم کرد پیش بینی مسوت اوزیل در مورد قهرمان لیگ برتر، لیگ قهرمانان اروپا و جام جهانی 2022 7 الی 8 بازیکن رئال مادرید در تابستان امسال جدا می شوند 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علی قلی زاده تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۰۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام ظهر امروز یکشنبه در نشست خبری قبل از دیدار روز دوشنبه با ذوب آهن ضمن تشریح آخرین وضعیت این تیم برای حضور در ادامه رقابت های لیگ برتر گفت: دیدارهای سختی در پیش داریم. می دانیم کجای کار هستیم و چه شرایطی داریم. می خواهیم بازی را کنترل کنیم تا به پیروزی برسیم. با بازیکنان هم که صحبت کردیم به آنها گفته ایم که چه مسوولیت بزرگی روی دوش ماست. تاکید کرده ام که بهترین بازی را انجام دهیم.

وی ادامه داد: همیشه دوست داشته ام که پاسخگو باشم. تیم من الان در رختکن است اما من آمده ام به نشست خبری. کسی نمی تواند به من بگوید که حتما بیایم در نشست خبری. به خاطر شرایط ترافیکی نمی توانم در همه نشست های خبری حضور داشته باشم. اگر سال بعد هم مربیگری کنم و در فوتبال باشم باید این شرایط درست شود تا خبرنگاران و اهالی رسانه هم بتوانند به راحتی کارشان را انجام دهند. باید در محل تمرینات تیم ها محل هایی برای نشست خبری وجود داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد تاثیر آرامش بر این تیم و تغییراتی که صورت گرفته است گفت: هر جا که آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است. حضور آتیلا حجازی، علی عسگری و سردار شهریاری تاثیر زیادی در استقلال داشته است. هیچ قولی نداده ام در جلساتی که داشته ام. فقط قول داده ایم که تلاشمان را بکنیم. از هفته آینده تمدید قراردادها برای فصل آینده را شروع خواهیم کرد.

جواد نکونام از اظهار نظر در مورد اتفاقاتی که بین هواداران رخ داده است گفت: من در مورد هواداران استقلال می توانم صحبت کنم که همیشه یاور تیم بوده اند. امیدوارم روز دوشنبه هم در ورزشگاه حضور داشته باشند و کل ورزشگاه را آبی کنند. ما هم با ارایه یک بازی خوب به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد قضاوت کوپال ناظمی برای این تیم و نگاه هایی که وجود دارد گفت: ایشان داور خوبی است و نگاه ما مثبت است. البته ذهنیت هایی در مورد قضاوت ایشان از دو دیدار گذشته وجود دارد اما ما هیچ قضاوتی نمی کنیم و دوست داریم بهترین عملکرد را داشته باشند و حقی از تیمی ضایع نشود. ما تلاش می کنیم و می جنگیم و هر تیمی که شایسته است پیروز شود. 

وی ادامه داد: نگران هستیم اما اعتماد می کنیم به همه داوران. همه دیدند که در چند بازی اخیر چه اتفاقاتی رخ داده است . با این حال ما تلاش می کنیم و وظیفه خودمان را انجام می دهیم. امیدوارم داوران هم عدالت را اجرا کنند و هر تیمی که شایسته است به پیروزی برسد. 

ادامه دارد....

کد خبر 6095629

دیگر خبرها

  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • گل‌گهر با دو پیراهن در بازی خانگی!
  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!
  • قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند