Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین درخشان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: حوزه فرهنگ برای شعار سال  و پیوست فرهنگی تولید بنیان اشتغال آفرین پیشگام خواهد بود.

وی افزود: اصلی‌ترین اولویت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان توجه جدی به بعد مردمی کردن فرهنگ است.

درخشان ابراز داشت: آنچه امروز  نیاز مردم در حوزه فرهنگ و هنر است این است که فرهنگ باید به دل جامعه برود تا  مردم بهره  ببرند و توان و خلاقیت هنر و هنرمندان در جامعه دیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: حدود ۲ سال است به دلیل شرایط کرونایی مردم از حضور در برنامه‌های جمعی فرهنگی و هنری محروم بوده‌اند و جامعه به نوعی دچار آسیب روحی ناشی از کرونا شده است  که بدون تردید نشاط اجتماعی ضرورت امروز حوزه فرهنگ است.

وی عنوان کرد: جشن‌های مردمی، فرهنگی و هنری در شهرستان‌های گچساران، کهگیلویه، بهمئی، باشت، چرام و لنده  برگزار و این برنامه‌ها در شهرستان بویراحمد، دنا و مارگون نیمه دوم اردیبهشت ماه با توجه به شرایط آب و هوا در فضای باز و در مناطق گردشگری برگزار می‌شوند.

درخشان ادامه داد: با برنامه‌های ترکیبی فرهنگی و هنری با  محوریت نشاط، امید، معنویت و سلامت اجتماعی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و نشاط اجتماعی اجرا خواهند شد.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد یاسوج وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۰۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵ هزار کارگر زیر پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد

رسول چراغ سحر به مناسبت هفته کار و کارگر با اشاره به اینکه شمار بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ۱۱۰ هزار نفر است گفت: کارگران بیشترین تعداد جامعه آماری این بیمه را تشکیل می دهند.

وی بیان کرد: بیمه شدگان تامین اجتماعی که به صورت اختیاری و اجباری زیرپوشش این بیمه قرار گرفته اند افزون بر مستمری، تسهیلات بانکی و حمایت هایی مانند دوران بارداری یا از کارافتادگی در زمان پرداخت بیمه از تعرفه های درمانی نیز استفاده می کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: افزایش مبلغ وام های ضروری از ۵۰ به ۲۰۰ میلیون ریال از جمله برنامه های حمایتی دولت به بازنشستگان و مسنمری بگیران تامین اجتماعی بوده که بخش قابل توجهی از این تسهیلات بانکی پرداخته شده است.

چراغ سحر تاکید کرد: در دولت سیزدهم چهار هزار فقره وام ضروری به مستمری بگیران و بازنشستگان استان با مبلغ هر فقره ۱۲۰ تا ۲۰۰ میلیون ریال پرداخت شد.

مدیرکل تأمین‌اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد همچنین از برگزاری بیست و یکمین المپیاد سراسری کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی کشور در استان به مناسبت هفته کار و کارگر خبر داد.

چراغ سحر عناون کرد:این المیپاد بامداد امروز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه با حضور ۳۳ استان و ۱۳۵ کوهنورد به میزبانی کهگیلیویه و بویراحمد برگزار شده است.

وی تاکید کرد: هدف از برگزاری این المپیاد که با همکاری هیات کوهنوردی استان برگزار شد ارتقای سلامت روحی و جسمی کارکنان و صعود به قله قلم واقع در شهرستان دناست.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • ۷۵ هزار کارگر زیر پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • استخدام ۵۸۱ نفر در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • زنگ سپاس از معلمان کهگیلویه و بویراحمد در ۳۰۰۰ آموزشگاه نواخته شد
  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود
  • انجام امور فرهنگی باید برعهده مردم باشد
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان