Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس گشت‌های مشترک تعریرات استان تهران گفت: گشت‌های مشترک نوروزی برای نظارت بر مواد غذایی، پوشاک و رستوران‌ها آغاز شده است و تعزیرات در زمینه‌های کم فروشی و گران فروشی در حومه تهران و شهرستان‌های استان تهران با متخلفین برخورد می‌کند.

به گفته‌ بیگی، بیشترین تخلف گران فروشی در صنف خشکبار است که در گشت‌های تعزیرات از برخی فروشگاه‌های متخلف آجیل و پسته ۳۰ الی ۴۰ هزار تومان گرانتر از قیمت مشخص شده به فروش میرفت و در رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌ها فروش گوشت‌های تاریخ مصرف گذشته بود که با هماهنگی وزارت بهداشت ۴۸ ساعت پلمپ شد، همچنین ۱ تن مواد غذایی فاسد و غیر مجاز معدوم و پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس گشت‌های مشترک تعریرات استان تهران گفت: در خشکبار و آجیل‌ عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور معتبر و گران فروشی تخلف محسوب می‌شود و تا کنون بیش از ۵۰ مورد از فروشگاه‌های متخلف پلمپ شده است، صبح امروز در یک قصابی ۷۵ کیلو گوشت تاریخ مصرف گذشته کشف و ضبط شده است، از همین جهت هموطنان دقت کنند با اعلام دامپزشکی باید قصابی‌های مجاز گوشت چرخ کرده را در حضور مشتری چرخ نمایند.

بیگی گفت: گشت‌های تعزیرات از ۹ صبح تا ۱۳ و از ساعت ۱۵ تا ۱۹ نظارت می‌کنند که بیشتر این گشت‌ها در شهرری و باقر شهر است، در شهرری ۴ گشت در صبح و ۴ گشت در شب وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی پلیس پلمپ اجیل و خشکبار گران فروشی گشت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۰۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب

 مهدی خسروی بنجار مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت: با هدف ارائه خدمات مطلوب و افزایش ظرفیت مسافر، پرواز های فوق العاده در مسیر تهران زاهدان تهران در روزهای دوشنبه ، چهارشنبه و پنجشنبه و در مسیر مشهد زاهدان مشهد در روز پنج شنبه هفته جاری برقرار شد.

وی اشاره کرد؛ رزرو بلیط این پروازها با نرخ مصوب بر روی سایت های معتبر فروش در دسترس می باشد و مسافرین گرامی می توانند مستقیما سایت فروش یا از آژانس های هواپیمایی بلیط تهیه نمایند.

 تاکنون ظریف این پروازها تکمیل نشده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم
  • فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • قیمت نقره و فلزات گران‌بها امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳